تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798494826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قشم: دستگاه بدون اختیارات لازم نمی تواند به وظایف خود عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار قشم: دستگاه بدون اختیارات لازم نمی تواند به وظایف خود عمل کند قشم – ایرنا – فرماندار شهرستان قشم گفت: یک دستگاه زمانی می تواند به وظایف و مسوولیت های خود عمل کند که متناسب با آنها از امکانات و اختیارات لازم نیز برخوردار باشد.


به گزارش ایرنا عزت کمال زاده یکشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان قشم افزود: به عنوان مثال اگر شهرداری یک شهر بدون درآمد باشد و نتواند تجهیزات و امکانات لازم را تهیه کند، این انتظار که در مواقع بحرانی از جمله وقوع حوادثی مانند آتش سوزی به وظیفه خود در قبال آنها عمل کند، منطقی نیست.
وی با اشاره به شرایط خاص شهرداری ها در منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پیشنهاد ما در این خصوص به مقامات ذیربط این است که یا اینکه تمام اختیارات شهرداری ها را بگیریم یا اینکه تمام امکانات را در اختیار آنها قرار بدهیم.
به گفته وی در حادثه آتش سوزی در یکی از بازارهای درگهان قشم باید ریشه یابی شود که چرا شهرداری درگهان از آمادگی لازم برای اطفاء حریق در همان لحظات ابتدای وقوع این حادثه برخوردار نبود.
فرماندار قشم در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور و همکاری همه دستگاه های مرتبط و همچنین نیروهای بسیج، انتظامی و امنیتی درمدیریت این حادثه گفت: این حادثه نشان داد که در بین همه دستگاه ها و نیروها در قشم وحدت و انسجام خوبی وجود دارد.
کمال زاده همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، عزت نهاد بسیج را منوط به رفتار بسیجیان دانست و با تشکر از حضور بسیجیان در صحنه های مختلف از خدمات آنها در حادثه آتش سوزی اخیر در درگهان ستایش کرد.
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن هفتم آذر، روز نیروی دریایی، از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بخاطر کمک هایش به مسئولان جزیره قشم در مواقع اضطراری تقدیر کرد.
فرماندار قشم با اشاره به اعزام افزون بر شش مورد چرخبال به این جزیره برای انتقال سانحه دیدگان از زمان حضور خود، خواستار عقد قرارداد با طرف های ذیربط در این خصوص شد.
کمال زاده درباره پدیده دستفروشی در درگهان نیز گفت: در این شهر تنها کسانی که در آتش سوزی اخیر واحد صنفی آنها دچار خسارت شده است، می توانند دستفروشی کنند و برای آنها کارت ویژه نیز صادر خواهد شد.
براساس این گزارش امام جمعه قشم نیز در این نشست با بزرگداشت هفته بسیج این مقوله را یک تفکر و فرهنگ جاری و ساری در طول تاریخ خواند و با اشاره به اقبال مردم جهان به این مقوله از توطئه های دشمن برای خدشه وارد کردن به بسیج سخن گفت و یادآور شد: ظهور فرقه های افراطی و تکفیری از جمله این توطئه ها بشمار می رود که الحمدلله در جزیره قشم این فرقه ها جایگاهی ندارند.
حجت الاسلام رضا جوکار درباره حادثه آتش سوزی اخیر در درگهان قشم نیز گفت: این حادثه نشان داد که امکانات برای مقابله با این گونه حوادث را در جزیره نداریم و باید ضمن تامین این امکانات، مقوله پیشگیری از وقوع این گونه حوادث را در ساخت و سازها لحاظ کنیم.
به گزارش ایرنا شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست مقوله ایمنی را از مباحث مهم قرآنی خواند و با اشاره به آتش سوزی اخیر در درگهان بر ضرورت مسئولیت پذیری همه دستگاه های مرتبط متناسب با اختیاراتشان در این گونه حوادث شد.
ابوالفتح ابوالهادی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز در این نشست با تشریح وظایف این اداره کل به مشکلات بازرسی در جزیره قشم بخاطر دوگانگی مدیریت در آن اشاره کرد و از تشکیل یک گروه بازرسی ویژه مناطق آزاد در استان هرمزگان خبر داد.
براساس این گزارش مدیر شرکت مخابرات شهرستان قشم نیز در این نشست به خدمات رسانی این شرکت در سه بخش تلفن ثابت، تلفن همراه و شبکه دیتا اشاره کرد و گفت: از 52هزار شماره تلفن ثابت منصوبه این شهرستان افزون بر 45هزار شماره فعال است و در خصوص تلفن همراه نیز گرچه بخاطر ساخت و سازهای ناهمگون، نقاط کور در بخش هایی از شهرهای قشم و درگهان مشاهده شده که با تلاش های متخصصان این شرکت این مشکل رفع شده است.
حسن هاشمی از نصب دکل تقویت کننده امواج تلفن همراه در 12نقطه از جاده های شهرستان قشم برای پوشش کامل این جاده ها خبر داد و درباره ظرفیت سازی شبکه دیتا در این شهرستان هم یادآور شد: مسیر این شبکه در آینده نزدیک دو برابر می شود و همزمان با آن مرکز دیتا قشم مستقل از هرمزگان با مجوز ویژه وزیر ارتباطات راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا سرهنگ دوم سپاه حمید ماندگاری فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج این نهاد را عامل اصلی سربلندی و عزت کشور خواند در خصوص فعالیت های این نهاد در قشم گفت: افزون بر 200حلقه صالحین برای ایجاد بصیرت، بینش و اخلاق در نوجوانان این شهرستان توسط بسیج ایجاد شده است.ک/2
1871/668


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن