تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799208343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه در مورد حرکت ناتو به سمت مرز هاي اين کشور هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
روسيه در مورد حرکت ناتو به سمت مرز هاي اين کشور هشدار داد رئيس جمهور روسيه اعلام کرد ايالات متحده در صدد تحقير روسيه نيست، بلکه مي‌خواهد اين کشور را به زانو درآورد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، مقامات روس گفته‌اند که ايالات متحده و متحدان غربي آن در صدد تضعيف روسيه هستند.
ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه، گفته است که ايالات متحده در صدد تحقير روسيه نيست، بلکه مي‌خواهد اين کشور را به زانو درآورد و بر اين کشور مسلط شود و افزوده «در طول تاريخ هيچکس نتوانسته در چنين هدفي موفق شود و در آينده هم موفق نخواهد شد.»
رئيس جمهوري روسيه که در همايشي با عنوان "تمام خلق‌هاي روسيه" حضور داشت، با نظر يکي از شرکت‌کنندگان در اين اجلاس که معتقد بود ايالات متحده مي‌خواهد روسيه را تحقير کند، مخالفت کرد و گفت که هدف آمريکاييان "حل مشکلات خودشان به هزينه ماست."
آقاي پوتين افزود که مردم روسيه واقعا آمريکاييان را دوست دارند، اما؛ سياست دولت آمريکا در قبال روسيه قابل قبول نيست. وي گفت: «فکر مي‌کنم اکثر روس‌ها آمريکا و مردم آمريکا را دوست دارند و از آنان متنفر نيستند، اما؛ سياست طبقه حاکمه در آنجاست که از نظر اکثر مردم ما غيرقابل قبول است.»
رئيس جمهور روسيه همچنين گفت که آمريکا توانسته است بر متحدان خود مسلط شود و آنها را تحت نفوذ خود قرار دهد. در حاليکه کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در روز دوشنبه اين هفته تصميم گرفتند تحريم‌هاي اقتصادي عليه روسيه را تشديد کنند، آقاي پوتين گفت که اين تحريم‌ها به زيان تحريم‌کنندگان هم خواهد بود.
تحريم‌هاي خارجي عليه سياست روسيه در اوکراين، اقتصاد روسيه را تحت فشار قرار داده و از جمله باعث سقوط سريع ارزش پول ملي آن کشور شده است. با اين همه، ولاديمير پوتين گفت که اين شرايط و به خصوص گراني ارز خارجي، باعث تقويت صنايع داخلي خواهد شد.
همزمان، دميتري «پسکوف»، مشاور رئيس جمهور روسيه، در گفت و گو با بي‌بي‌سي گفته است که "روسيه خواستار تضمين صد در صد است که هيچکس نمي‌خواهد اوکراين را به عضويت پيمان ناتو در آورد."
پسکوف با ابراز نگراني در مورد احتمال پيوستن کشورهاي اروپاي شرقي به پيمان ناتو، افزود که حرکت تدريجي ناتو به سوي مرزهاي روسيه اين کشور را مضطرب کرده است. اين مقام روسي گفت که هدف غرب از چنين اقدامي، تلاش براي مختل کردن توازن قوا در اروپاست.
به گفته اين مقام روسي، پس از فروپاشي اتحاد شوروي، کشورهاي غربي متعهد شده بودند که از جذب کشورهاي حوزه نفوذ روسيه خودداري کنند، اما؛ اين تعهد خود را زير پا گذاشته‌اند.
وي اين اتهام کشورهاي غربي را رد کرد که روسيه با حمايت تسليحاتي و مالي از جدايي طلبان اوکراين و اعزام نفرات نظامي به شرق اين کشور، در نظر دارد اوکراين را تجزيه و احتمالا بخشي از خاک آن کشور را به روسيه منضم کند.
منتقدان ولاديمير پوتين او را متهم کرده‌اند که با تحريک احساسات ملي گرايانه مردم و ايجاد بحران‌هاي خارجي، در صدد بوده است بر شرايط داخلي روسيه از جمله نقض دموکراسي و مشکلات ناشي از بي‌کفايتي دولت و تسلط وابستگان به حکومت بر اقتصاد و ثروت اين کشور، سرپوش بگذارد.
به گزارش بي بي سي، روز گذشته، تعدادي از مخالفان آقاي پوتين در بيانيه‌اي، از انگليس و ساير کشورهاي جهان خواستند تا با محدود کردن صدور ويزا براي مقامات و سرمايه‌داران وابسته به دولت روسيه، ولاديمير پوتين را تحت فشار بيشتري قرار دهند. اين افراد انگليس را به خاطر آمادگي در اعطاي ويزا به اين گروه از شهروندان روسيه هدف انتقاد قرار داده و گفتند که چنين اقداماتي صرفا باعث تشويق دولت روسيه در ادامه سياست فعلي خود خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن