تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801194817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راي قاطعانه «آري» به استقلال کاتالونيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۵۵ق.ظ)
نتيجه نظرسنجي نمادين جدايي کاتالونيا؛ راي قاطعانه «آري» به استقلال کاتالونيا اکثريت قاطع مردم کاتالونيا در يک نظرسنجي نمادين، به استقلال اين منطقه از دولت مرکزي اسپانيا راي «آري» دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جوانا اورتگا؛ معاون رئيس جمهور کاتالونيا ساعاتي پس از نيمه شب اعلام کرد که 80.72 درصد از شهروندان کاتالونيا به استقلال اين منطقه از اسپانيا و تشکيل يک ايالت مستقل راي دادند و افزود که بيش از دو ميليون نفر از شهروندان کاتالونيا در اين نظرسنجي غيررسمي شرکت کردند. اين در حالي است که اورتگا نمي تواند اين نتيجه را به يک نظرسنجي رسمي تعميم دهد چرا که منطقه کاتالونيا شامل 5.4 ميليون شهروند مي شود.
آرتور ماس؛ رئيس جمهور کاتالونيا نيز اين نظرسنجي نمادين را "يک پيروزي مطلق" ناميد و اعلام کرد که "بيش از ذوميليون نفر راي به استقلال کاتالونيا دادند." اين در حالي است که مادريد اين نظرسنجي را محکوم کرد و به رسميت نشناخت.
آرتور ماس گفت: "هيچ کس، به خصوص دولت اسپانيا نبايد فراموش کند که کاتالونيا يک بار ديگر ثابت کرد که خواستار استقلال و اداره کردن خود است. اين نظرسنجي گامي عظيم در راستاي خواسته مشروع ما براي تصميم گيري آزادانه و صلح طلبانه براي آينده مان به شمار مي رود."














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن