تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه بیمه گذاری زیر بخش زراعت پس از مهلت قانونی افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعرفه بیمه گذاری زیر بخش زراعت پس از مهلت قانونی افزایش می یابد تبریز- ایرنا - سرپرست صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تعرفه بیمه گذاری زیر بخش زراعت پس از اتمام مهلت قانونی بیمه محصولات زراعی برای کشت پاییزه افزایش می یابد.


محمدرضا موسی زاده روز شنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: با توجه به شرایط جوی و به منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان ، مهلت قانونی بیمه محصولات زراعی برای کشت پاییزه از16 به 25 آبان موکول شده است لازم است که کشاورزان در مهلت باقی مانده نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند تا مشمول افزایش حق بیمه نشوند.
وی با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل جدید صندوق بیمه محصولات کشاورزی ، تعیین تعرفه به صورت پلکانی خواهد بود، اعلام کرد: به ازای هر10 روز تاخیر در زمان بیمه 10 درصد به حق بیمه سهم زارع افزوده می شود.
موسی زاده با بیان اینکه در مهلت 30 روزه ، حق بیمه سهم زارع به صورت پلکانی تا 30 درصد افزایش می یابد، افزود: پس از مهلت 30 روزه ، سامانه بیمه گذاری به صورت اتوماتیک بسته شده و زمان بیمه گری محصولات زراعی پاییزه به پایان می رسد.
وی مهلت بیمه محصولات باغی را آخر آذرماه اعلام کرد و گفت: تعرفه بیمه محصولات باغی هم پس از پایان مهلت قانونی مشمول افزایش پلکانی می شود.
سرپرست گروه خدمات بیمه ای استان با اعلام اینکه تا کنون یکهزارهکتار از باغات و 17 هزار و 500 هکتار از مزارع استان بیمه شده است ، گفت: سطح بیمه محصولات کشاورزی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.
7232/ 1495


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن