تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803064203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی:استقلال برای جذب طالب لو پیشنهاد نداده است/بازی با پیکان مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استیلی:استقلال برای جذب طالب لو پیشنهاد نداده است/بازی با پیکان مهم است تهران - ایرنا - سرمربی تیم راه آهن درباره دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: بازی مقابل پیکان برای ما مهم است، زیرا در چند هفته اخیر ازنظر کیفی و نتایج خوب بوده ایم و می خواهیم این روند را ادامه دهیم.


به گزارش ایرنا، حمید استیلی روز چهارشنبه افزود : تیم راه آهن در هفته های اخیر پاس همدان، سپاهان و سایپا را شکست داده و فقط مقابل پرسپولیس در پنالتی باخت.بازیکنان جوان ما به تدریج به پختگی و تجربه رسیده اند.
وی گفت: تیم ما در اوایل فصل تاوان جوانی بازیکنانش را داد و شاید در ادامه فصل هم این غرامت را بپردازد، اما به استفاده از جوانان همچنان تاکید داریم.
به گفته وی، داور در مسابقه این تیم با سایپا دو پنالتی به ضرر تیم راه آهن گرفته است و چون دوربینی نبود، نمی داند، آنها درست بوده اند یانه؟.
وی اظهار داشت: برای مسابقه مقابل پیکان هم فیلم بازی های اخیر این تیم را نداشتیم تا آنالیز کنیم، امیدوارم از این هفته با حضور دوربین ها این مشکل هم حل شود.
استیلی ادامه داد: ما به دنبال بازیهای خوب هستیم و در تمام مسابقات در این فصل گل زده ایم ، اما در خط دفاع به دلیل مصدومیت بازیکنان کلیدی مشکلات زیادی داشتیم.
وی درباره بازیکنان غایب گفت:ابراهیم کریمی که به تازگی ازمصدومیت رهاشده به دلیل مشکل نظام وظیفه نمی تواند بازی کند،بهادر عبدی هم که هفته گذشته مصدوم شده بود آماده نبود و از لیست خارج شده است .شیث رضایی هم که از قبل مصدوم بود و شرایط مسابقه راندارد.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن در باره نوسان این تیم در این لیگ گفت:این مشکل کلی فوتبال ما است،حتی تیم های بزرگ هم نوسان زیادی دارند،البته برای تیم راه آهن غیبت مهره های کلیدی خط دفاع وجوانی بازیکنان دلایل این نوسان بود.
استیلی درباره مالکیت باشگاه گفت:نزدیک به 4ماه است که این مسئله گریبانگیر مااست وهم باشگاهداری می کنیم و هم کار فنی انجام می دهیم. امیدوارم دادستانی کمک کند تا هر چه زودتر مشکل حل شود، یک مزایده انجام شد و ما هم پیش برداخت دادیم و مبلغ 5تا6میلیارد از بدهی های معوقه را داده ایم.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: امیدوارم رسانه ها هم کمک کنند چون اگر راه آهن را به دست نمی گرفتیم جوان هایی که در تیم بزرگسالان و 4تیم پایه بازی می کنند از بین می رفتند و زحماتی که خانواده ها کشیده اند هدر می رفت اعضای هیات مدیره هم فشار زیادی می آورندتا این مشکل حل شود و ما هم هر هفته وعده می دهیم که این هفته حل می شود.
استیلی در باره احتمال جدایی وحید طالب لو و انتقال به استقلال در نیم فصل گفت: هر بازیکنی بخواهد از تیم جدا شود باشگاه مورد نظر باید بصورت رسمی پیشنهاد خود را ارایه کند تا در باره ان مذاکره کنیم، اما تاکنون استقلال هیچ پیشنهادی برای جذب طالب لو نداده است.
دیدار دو تیم راه آهن و پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه (15 آبان) ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.
ورزشی (3)**2024**1067**1590


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن