تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور مهندس قلابي براي دختران دم بخت/ اغفال يك مرد توسط دختران/ دسيسه براي مرگ پيرزن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر حوادث استان‌ها در ساعات گذشته؛
تور مهندس قلابي براي دختران دم بخت/ اغفال يك مرد توسط دختران/ دسيسه براي مرگ پيرزن
در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.
به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

زورگیران در مشهد دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری سارقان زورگیری های خشن از زنان سالمند در مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین بیدمشکی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، گفت: در پی چند فقره زورگیری خشن از زنان سالخورده در مشهد و گزارش آخرین سرقت از زنی 60 ساله مبنی بر این که دو سارق موتورسوار پس از خروج از بانک اقدام به ربودن کیف و طلاجات وی کرده بودند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بررسی این پرونده حاکی از آن بود که سارقان با استفاده از شوکر برقی شاکی را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس اقدام به سرقت گوشواره ها و مبلغ 13میلیون ریال وجه نقد از وی کرده اند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پلیس در اقدامی غافلگیرانه با به دست آوردن سرنخ هایی از جمله چهره و شماره پلاک موتورسیکلت ها، دو سارق 32 و 29 ساله را دستگیر کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد، در زمان دریافت وجه نقد از بانک ها دقت لازم را در حمل پول داشته باشند.

فرمانده انتظامی مشهد نیز از دستگیری عامل زورگیری از شهروندان مشهدی توسط راننده آژانس تاکسی تلفنی خبر داد.

سرهنگ حجت نیک مرام گفت: به دنبال شکایت یک زن مبنی بر این که توسط راننده یک خودرو مورد سرقت به عنف قرار گرفته، متهم و همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بررسی های پلیس حاکی از آن بود که زن جوان با مشاهده آرم تاکسی تلفنی سوار خودروی مذکور شده اما در خیابانی خلوت راننده و سرنشین خودرو با استفاده از چاقو طعمه خود را زخمی کرده و پس از سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن، او را پیاده کرده و متواری شدند.

او گفت: پلیس با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی متهم را دستگیر کرد و مشخص شد که وی راننده آژانس تاکسی تلفنی بوده لذا تلاش برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه اش ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: این مرد مجرد در یک آژانس تاکسی تلفنی فعالیت می کرده که امری خلاف مقررات و ضوابط آژانس ها است.

مهندس قلابی برای دختران دم بخت تور پهن می‌کرد/ کلاهبرداری میلیونی از دختران در سایت همسریابی

فردی که تحت عنوان مهندس عمران با وعده ازدواج به دختران جوان در شهرهای مختلف کشور در حدود ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در اوایل مهر ماه سال جاری شخصی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان ساوه تماس گرفت و اظهار داشت که فردی را که چند سال قبل از وی کلاهبرداری کرده بود، در خیابان مشاهده کرده است.

با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و شاکی به ماموران انتظامی گفت: در سال ۸۹ حین تحصیل در دانشگاه در شهرستان ساوه دنبال یک هم خانه بودم که با فردی آشنا شدم و او مدتی با من در ارتباط بود که در این آشنایی وی اذعان داشت که می‌تواند برای من وام خودرو فراهم کند که در ابتدا نیاز به سپرده گذاری مبلغ ۵۰ میلیون ریال در حساب شخصی‌اش می‌باشد و من به اتفاق دو نفر از دوستانم با اطمینانی که به او داشتیم مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در اختیارش گذاشتیم که بعد از مدتی متوجه شدیم که او متواری شده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص از سال ۸۹ پرونده تحت عنوان کلاهبرداری در پلیس آگاهی شهرستان در حال پیگیری است و حکم قانونی و زندان وی نیز صادر شده که تاکنون او متواری بوده و من امروز او را در خیابان دیدم.

دستگیری متهم و کشف سرنخ‌هایی از کلاهبرداری‌هایی دیگر

با اعلام مشخصات متهم فراری و بررسی صحت گفته‌های شاکی، بلافاصله دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و بعد از ساعتی متهم در یکی از خیابان‌ها شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شد.

در بررسی‌های اولیه از متهم تعدادی عابر بانک، ۴ دستگاه گوشی موبایل و خطوط تلفن همراه کشف شد و ظن کارآگاهان به احتمال کلاهبرداری دیگر وی بیشتر شد و کارآگاهان در بازجویی‌های فنی متوجه شدند که این فرد از تعدادی خانم جوان به بهانه ازدواج کلاهبرداری کرده است.

اعتراف متهم به کلاهبرداری از دختران جوان در سایت همسریابی

با شناسایی مالباختگان مشخص شد که متهم تحت عنوان مهندس عمران در یک سایت همسر یابی ثبت نام کرده است و با تماس با دختران جوان آن‌ها را فریب داده و بعد از مدتی رفت و آمد به بهانه‌های مختلف مبالغی را از آن‌ها اخذ کرده و سپس متواری می‌شد.

متهم که دارای مدرک سوم راهنمایی است گفت: برای فریب دادن دختران جوان در سایت همسریابی عنوان کردم که مهندس عمران بوده و ماهیانه در حدود ۵۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنم و در حال حاضر نیز دارای خودروی لوکس و گران قیمت می‌باشم و با این عناوین خانم‌هایی را که شاغل بودند شناسایی و با جلب اطمینان آن‌ها بعد از مدتی مبالغی را از آن‌ها اخذ می‌کردم و متواری می‌شدم.

سرهنگ علی اصغر طالبی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در تحقیقات صورت گرفت تاکنون ۸ فقره کلاهبرداری مربوط به نیمه نخست سال در شهرهای مختلفی چون بروجرد، اراک، قم، اصفهان، کنگان، مشهد و بوشهر برای پلیس محرز شده است.

دسیسه دو زن برای مرگ پیرزن تنها

پرستار خانگی با همدستی دوستش، پیرزن روستایی را در جریان سرقت النگوهای طلای او به قتل رساندند.

مهر ماه سال جاری مأموران پلیس بهشهر گزارشی از انتشار بوی تعفن از خانه زنی تنها در روستای گرجی محله دریافت کردند.

مأموران زمانی که وارد خانه شدند زن 60 ساله را دیدند که در صحنه‌ای هولناک به قتل رسیده بود. جسد زنی تنها در حالی که دست، پا و دهانش بسته شده و روی زمین افتاده بود، نشان می‌داد جنایتی خاموش رخ داده است و همین کافی بود تا تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی بهشهر وارد عمل شوند و همزمان متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند زن تنها دو روز پیش از پیدا شدن جسدش کشته شده است.

مأموران در این مرحله احتمال دادند سناریوی قتل با انگیزه سرقت صورت گرفته است و خیلی زود مشخص شد زن جوانی به عنوان پرستار به خانه پیرزن تنها رفت و آمد داشته و پس از مرگ وی ناپدید شده است. بدین ترتیب مأموران محل‌هایی را که احتمال می‌دادند پرستار جوان به آنجا رفته باشد تحت نظر قرار دادند و با گذشت یک ماه زن 46 ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

پرستار خانگی در اعترافاتش گفت: زن تنها طلاهای زیادی داشت و برق آنها مرا وسوسه کرد و روز حادثه با همدستی «سودابه» دست و پاهای او را بسته و 20 النگوی طلایش را به سرقت بردیم.

با این اعترافات کارآگاهان سودابه 47 ساله را نیز دستگیر کردند و وی با پذیرفتن این جنایت ادعا کرد آنها فکر نمی‌کردند پیرزن کشته شود.

سرهنگ «سیدمحسن جعفری» رئیس پلیس آگاهی بهشهر گفت: ارزش طلاها به 15 میلیون تومان می‌رسد که بخشی را به ارزش پنج میلیون تومان فروخته‌اند و بقیه طلاها نیز در مخفیگاه‌های این دو زن به دست آمد.

اغفال مرد میانسال توسط دو دختر جوان

دو دختر 19 ساله که با طرح نقشه‌ای اقدام به سرقت خودروهای گرانقیمت در مشهد می‌کردند، دستگیر شدند.

«غزل» 19 ساله و دوستش «مونا» از چندی پیش با همدستی  مرد جوانی به نام «حسن» نقشه‌ای کشیدند تا رانندگان خودروهای گرانقیمت را سرکیسه کنند.

آنها با این ترفند حیله‌گرانه خود چند خودرو را به سرقت بردند تا اینکه کارآگاهان وارد عمل شده و دو دختر جوان را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند.

آخرین طعمه این دو دزد خیابانی گفت: 60 سال از خدا عمر گرفته‌ و تا به حال مشکلی در زندگی نداشته‌ام اما دو دختر جوان به راحتی سرم را کلاه گذاشتند و خودروی پژو پارس شخصی‌ام را به سرقت بردند. ماجرا از این قرار است که غروب چند روز پیش در حال تردد در یکی از خیابان‌های شهر شاهد ایجاد مزاحمت مردی جوان برای دو دختر جوان بودم.

آنها با اشاره از من کمک خواستند، توقف کردم و هر دو سوار شدند. در طول مسیر به من نوشیدنی تعارف کردند که با خوردن آن دچار سرگیجه شدیدی شدم و به خواب رفتم. 48 ساعت بعد در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به هوش آمدم. تازه فهمیدم دو دختر جوان مرا در بیابان رها کرده و خودروی شخصی‌ام را به سرقت برده‌اند که پس از یک روز شهروندان  مرا پیدا کرده و با آمبولانس  اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافته‌ام.

بازداشت 2 دختر

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چندین سرقت خودروهای گران‌قیمت توسط دو دختر جوان با ترفند بیهوش کردن رانندگان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

تحقیقات پلیسی با بررسی تصاویر ضبط شده از طریق  دوربین‌های مداربسته باعث چهره‌زنی یکی از دختران شد و وی به دام افتاد و در برابر شواهد و دلایل موجود ناچار به بیان حقیقت شد.

غزل در اعترافات خود گفت: با همدستی مونا، خودروهای گرانقیمت را به سرقت برده و به مردی به نام «حسن» که از همدستان‌شان است، فروخته‌اند.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: با این اعترافات،  دو همدست غزل دستگیر شدند و آنها به دو سرقت خودروی سانتافه و پژو پارس اعتراف کرده‌اند که هر دو خودرو کشف و پس از مراحل قانونی به صاحبانش تحویل داده شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.

 تانکر عراقی با 30هزار لیتر نفت قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی ماهشهر از توقیف یک تانکر نفتکش عراقی و کشف 30 هزار لیتر نفت خام قاچاق از آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل زبیدی" توضیح داد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و جلوگیری از هدر رفتن این سرمایه ملی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری ، یک دستگاه تانکر نفتکش عراقی حامل سوخت را از اهواز به بندر امام خمینی (ره)" در آزاد راه خلیج فارس متوقف کردند و در بازرسی از آن، 30 هزار لیتر نفت خام قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک بود کشف کردند.

سرهنگ زبیدی با اشاره به تحویل راننده این تانکر به مراجع قضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از سوی افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

در سال جاری دست کم دو میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از خروج از کشور در آبهای ساحلی و دریایی جنوب خوزستان کشف و ضبط شده است.

محموله های سوخت قاچاق بنا بود در بازار فراورده های سوختی در خلیج فارس به فروش برسد.

انتهاي پيام/ا








تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن