تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: توسعه روستاها باید به صورت همه جانبه شکل گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار ایلام: توسعه روستاها باید به صورت همه جانبه شکل گیرد ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: توسعه روستا نه فقط در بخش کشاورزی بلکه باید به صورت همه جانبه شکل بگیرد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری "محمدرضا مروارید" در جریان بازدید از روستای سرنی از توابع بخش صالح آباد شهرستان مهران اظهار کرد: روستا مجموعه ای متشکل از ابعاد مختلف اجتماعی است و علاوه بر توسعه ی بخش کشاورزی و کسب و کار مربوط به آن باید در تمام بخش ها توسعه یابد تا شاهد روستاهای پرشور و پرتحرک و مولد باشیم.
وی افزود: بعضی مدیران و سیاست گذاران امر توسعه، در گذشته فقط بر "توسعه کشاورزی" در روستاها متمرکز می شدند که امروز نتایج نشان داده است که توسعه روستایی از این طریق محقق نمی شود.
مدیر ارشد استان یادآور شد: توسعه روستایی، فرآیند فعال کردن و مورد استفاده قرار دادن منابع طبیعی ، انسانی، فنآوری، تسهیلات زیربنایی، نهادها و سازمان ها، سیاست های دولت و برنامه ها به منظور تشویق و شتاب بخشی رشد اقتصادی در مناطق روستایی و ایجاد اشتغال و بهبود کیفیت زندگی روستایی برای ادامه زندگی و پایداری حیات است.
177 هزار و 566 نفر از جمعیت 565 هزار نفری ایلام معادل 41 هزار و 928 خانوار در 580 روستای استان زندگی می کنند. ک/1
540


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن