تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820750671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گراميداشت شهيد شوشتري در برنامه از آسمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۵ب.ظ)
گراميداشت شهيد شوشتري در برنامه از آسمان از آسمان در آخرين قسمت از مستندات تلويزيوني خود، جمعه 25 مهر 93 به بزرگداشت شهيد نورعلي شوشتري و تشريح خدمات و رشادت هاي اين شهيد بزرگوار اختصاص يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، برنامه از آسمان به مناسبت فرا رسيـدن سالروز شهادت سردار نور علي شوشتري در اين قسمت از برنامه خود به زندگي اين شهيد پرداخت.
برنامه از آسمان به مناسبت فرا رسيـدن سالروز شهادت سردار نور علي شوشتري و بيش از ۴۰ نفر از پاسداران و مردم بومي استان سيستان و بلوچستان، ويژه برنامه اي دو قسمتي توليد کرده است تا يک بار ديگر خدمات، ابتکارات و عشق اين مرد بزرگ به سربلندي انقلاب را به تصوير بکشد.
مطابق با اهداف گروه تلويزيوني از آسمان با تکيه بر لزوم حفظ وحدت بين شيعه و سني، سفر به استان سيستان و بلوچستان و يادکردي از شهيد شوشتري و پرداختن به خاطرات و خدمات اين شهيد از جمله رويکردهاي اين برنامه بوده است.
در اين قسمت، تهيه کنندگان برنامه از آسمان به سراغ سران و بزرگان برخي از طوايف استان رفته تا شهيـد شوشتري و لزوم وحدت را از زبان کساني روايت کنند که دل پاک و منش انقلابي نورعلي شوشتري را بهتر مي شناسند.
همچنين گروه تلويزيوني از آسمان به منظور انعکاس خدمات و عملکرد شهيد شوشتري و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکنون چندين بار به استان سيستان و بلوچستان سفر کرده است که در يکي از اين سفرها که مقارن بود با روزهاي پاياني مهر ۸۸ محمد فراهاني و عباس گودرزي دو نفر از دست اندرکاران گروه از آسمان به فيض شهادت نايل شدند.
قسمت نخست ويژه برنامۀ ياد شده جمعه ۲۵ مهر ساعت ۲۰:۱۵ پخش شد و قسمت دوم آن شنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۹:۵۰ از شبکۀ دو سيما پخش مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن