تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820313522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرسی باید به دنبال اصلاح امور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی: بازرسی باید به دنبال اصلاح امور باشد تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: بازرسی باید به دنبال اصلاح امور و روشن کردن حقایق بوده و در گزارش بین خطا و تخلف باید تفاوت وجود داشته باشد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر «عباس کبریایی زاده» در دومین همایش سراسری بازرسی روسا و کارشناسان ارشد بازرسی استان ها با بیان این مطلب را بیان کرد.
وی اظهار داشت: بازرسی مطلوب بازرسی ای است که با توجه به برنامه های مجموعه بازرسی شونده انجام شود.
نامبرده گفت: سند چشم انداز و برنامه استراتژیک سازمان تامین اجتماعی در حال تصویب است و برای سال 94 ابلاغ خواهد شد که با اجرای آن مسیر و شرایط بازرسی هموار می شود.
رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: حوزه بازرسی بر اساس شرایط موجود باید بتواند وقایعی را که در آینده اتفاق خواهد افتاد ، پیش بینی کند.
وی اظهار داشت: در بازرسی باید از بررسی اصولی و چک لیست استفاده کنیم و بازرسی بدون چک لیست و برنامه، سلیقه ای خواهد بود.
کبریایی زاده تصریح کرد: آموزش بازرسان باید مورد توجه قرار بگیرد و هر بازرس در حوزه کاری که بازرسی انجام می دهد باید دارای تجربه و اطلاعات لازم باشد.
وی گفت: بازرسان باید سلامت سازمان تامین اجتماعی را در مسیر زمان جستجو کنند نه در لحظه ها و بازرسی می تواند کیفیت کار سازمان را به صورت پیوسته تضمین و سلامت انجام فرایندها را پیگیری کند.
رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: برای ثبت عملکرد بازرسی باید دستورالعمل مدونی وجود داشته باشد و بازرسی نیز قابل کنترل بوده و سیستم نظارت بر بازرسی نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: گزارش های بازرسی در کوتاهترین زمان ممکن و بلافاصله بعد از انجام بازرسی باید تهیه شده و بازرس نباید به حافظه خود اطمینان کند و از طرفی برای تهیه گزارش نیز باید دستورالعمل وجود داشته باشد.
کبریایی زاده تصریح کرد: بازرسی باید تضمین کننده سلامت گردش کار باشد و انجام بازرسی نباید منجر به توقف فرایندهای جاری شود و نظارت و بازرسی جزیی از فرایند کار است.
وی گفت: بازرسی باید دارای مجوز بوده و حدود کار بازرس مشخص باشد و بازرسان باید دارای شخصیت والا باشند و مناسب برای این شغل و از طرفی باید دارای انضباط کاری نیز باشند.
اجتمام**7268**1436


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن