تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799104603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در اراک برگزار شد اراک - ایرنا - همایش سی امین سالگرد وزارت اطلاعات روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، نمایندگان استان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات اجرایی، قضایی، فعالان اجتماعی و سیاسی و خانواده شهدا و ایثارگران در اراک برگزار شد.


مدیرکل اطلاعات استان مرکزی در این همایش گفت: وزارت اطلاعات با توجه به شرایط و ماهیت انقلاب اسلامی به صورت مستقل و با بهره گیری توانمندیهای بومی شکل گرفته و هم اینک به عنوان یکی از تشکیلات منسجم و قدرتهای برتر اطلاعاتی منطقه و جهان مطرح است.
«رضایی» افزود: تشکیلات اطلاعاتی ایران با هسته های قوی در عرصه شناسایی، اجرا و نظارت بر امور داخلی و فرامرزی توانسته اغلب توطئه های دشمن را بهنگام شناسایی کرده و با شیوه های علمی و اشراف اطلاعاتی هیچ فضای امنی را برای دشمن نگذاشته است.
وی عنوان کرد: دشمنان نظام در اهداف خود تنها از شیوه های جنگ سرد بهره نمی جویند بلکه بسیاری از تهدیدات دشمن با ابزار جنگ نرم است که ناخواسته برخی از نیروهای خودی را با راههای اطلاعاتی وادار به ایفای نقش برای دشمن می کند.
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی بیان کرد: رسالت سرویس اطلاعاتی کشور در شناسایی بهنگام و پیشگیری از تهدیدات نرم دشمن بسیار سنگین است و با هنرمندی و درایت در صحنه بوده و علیه این تهدیدها نقش آفرینی می کند.
رضایی اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی کاری تخصصی و علمی است که پشتوانه قوی ،فنی و دانشی دارد چرا که باید با اشراف بر مسایل و تیزهوشی، قدرت تحلیل و عکس العمل سریع در برابر پیچیدگی های طراحی دشمنان را داشته باشد.
وی اضافه کرد: توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به گسترگی کل نظام است و وزارت اطلاعات با اینکه در قالب یک وزارت دولتی شکل گرفته اما ماموریت های کلان و حساس در تمامی عرصه ها را دارد و رسالت آن در حوزه حاکمیت جمهوری اسلامی و حفظ و ارتقای امنیت ملی است.
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی با تبریک این هفته به سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: مجاهدان خاموش این وزارتخانه با مهارت، ولایتمداری، تخصص، توانمندی و ایثار آماده شهادت هستند و در قبال رسالت حساس و سنگینی که انجام می دهند هیچ ادعایی ندارند.
رضایی عنوان کرد: وزارت اطلاعات در حیات 30 ساله خود مجموعه غنی از تجارت ارزنده امنیتی و حراستی را در خود دارد و به اشراف اطلاعاتی در حوزه های مختلف علم و فناوری روز توانسته سدی در برابر تهدیدهای دشمن باشد و از دستاوردهای علمی، نظامی و پیشرفتهای مهم و حساس کشور به خوبی حراست و پاسداری کند.
وی یادآور شد: دشمن اگرچه تحریم ها را با هدف ضربه زدن و ایجاد مانع در برابر توسعه اقتصادی و علمی و سیاسی کشور علیه ایران اعمال کرده اما با مجاهدت خاموش نیروهای اطلاعات از دستاوردهای نظام به خوبی حراست شده و توطئه دشمن در این خصوص کم اثر شده است.
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از توفیقات وزارت اطلاعات با همراهی مردم و هماهنگی بین بخشهای دولتی و نهادهای تصمیم ساز اتفاق افتاده و این مهم به عنوان سرمایه ای ارزشمند است.
رضایی ادامه داد: امروز وزارت اطلاعات با برنامه ریزی، نیزهوشی و شبکه انسانی قوی و کارآمد در تمامی عرصه ها شرایطی ایجاد کرده که دشمنان نظام در هیچ جای دنیا دور از تیررس نیروهای امنیتی نظام نیستند و فضا برای خرابکاران و بدخواهان ناامن است.

*** نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: وزارت اطلاعات چشم بینای نظام در تحکیم فرصتها و دفع تهدیدها است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وزارت اطلاعات چشم بینای نظام در تحکیم و توسعه فرصتها برای بالندگی کشور و دفع تهدیدها علیه نظام جمهوری اسلامی است.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: بیداری اسلامی و اسلام علوی خاری در چشم دشمنان است و مناسبات غرب را برای اهداف استعماری در خاور میانه بر هم زده و این مهم در سایه بیداری سرویس های امنیتی و اطلاعاتی در کنار فلسفه و ایدئولوژی حکومتداری اسلامی حاصل شده است.
وی عنوان کرد: تبدیل شدن ایران به قدرت برتر در منطقه و جهان فرصتی است که باید با هوشیاری از آن بهره گرفت و ظرفیت های علمی، اخلاقی، اقتصادی، دیپلماسی، تبلیغی، فرهنگی و اعتقادی را حراست کرده و اشاعه داد.
امام جمعه اراک عنوان کرد: در سایه رهنمونهای ولی فقیه باید برای نظام فرصت سازی کرد و در کنار آن نیابد از آفتها و تهدیدها غفلت ورزید.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: بسیاری از آفت ها علیه نظام همراه با خشونت نیست و به صورت نرم در سایه تفرقه افکنی در جامعه، استفاده از نقاط ضعف، ایجاد بدبینی بین مردم و مسوولان، فساد پذیری در خدمتگذاران نظام، شایعه پراکنی، دامن زدن به توقعات و تخریب چهره ها و شخصیتها شکل می گیرد.
وی عنوان کرد: وزارت اطلاعات تکلیف حساسی را در قبال این تهدیدات نرم برعهده دارد و بایستی با کارهای حکیمانه برای تصمیمات حکیمانه و شناخت تهدیدها گام بردارد.
عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: دستگاه اطلاعاتی باید با قدرت تحلیل بالا و سریع و به کارگیری زنجیره نخبگان در سطح عالی برای نهادینه کردن امنیت پایدار بکوشد و قدرت حضور و رصد قوی در فضای مجازی را نیز با کیفیت برتر دنبال کند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: پشتیبانی قوی بخشهای مختلف نظام با وزارت اطلاعات و وجود حلقه های اطلاعاتی مردمی از ویژگی های خاص سیستم امنیتی کشور است و مردم ایران می دانند که منافع و مصالح عمومی نبض حفظ و ارتقای امنیت است.
وی عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تجهیز به اخلاق اسلامی ، مسوولیت پذیری ، وجدان کاری و عشق به ولایت و کشور سرلوحه ایثارگری و شهادت هستند و به دور از عناوین فریبنده در گمنامی با عمل موثر به تکالیف اجر الهی و جایگاه ویژه ای دارند.

*** استاندار مرکزی: وزارت اطلاعات از ارکان مهم در تصمیم سازیهای اساسی کشور است
استاندار استان مرکزی گفت: وزارت اطلاعات یکی از ارکان مهم در تصمیم سازیهای اساسی کشور است که نمود درایت و برنامه محوری آنها در تصمیم های کلان هویداست.
«محمدحسین مقیمی» افزود: حضور کارشناسی نیروهای اطلاعاتی در کارگروه های تخصصی استان کلید راهگشا و تسریع کننده تصمیم سازی و کیفیت امور است.
وی عنوان کرد: وزارت اطلاعات بدون الگوگیری از هیچ مدلی در دنیا بر پایه رهنمون های امام راحل و مقام معظم رهبری و بر مبنای ادبیات سیاسی و امنیتی حاکم بر نظام جمهوری اسلامی و مسایل اعتقادی شکل گرفته و راهبری موثری امنیتی آن در منطقه و جهان زبانزد است.
استاندار استان مرکزی جلوگیری از غافلگیری استراتژیک و هشدار به موقع، تامین کارشناسی بلند مدت، پشتیبانی از سیاستگذاریها، طراحی شیوه های نوین علمی در ختنثی سازی تهدیدات و نقش پنهان در دیپلماسی را از رسالتهای مهم وزارت اطلاعات عنوان کرد.
مقیمی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان شیوه و تفکر مقاومتدر برابر تهاجم اقتصادی برای نظام اهمیت زیادی دارد که وزارت اطلاعات در بومی سازی ادبیات و ابرازهای آن به طور مستقیم اثرگذاری داشته و با قدرت وارد شده است.
استاندار استان مرکزی عنوان کرد: بستر سازی برای حفظ و اشاعه توانمندیهای اقتصادی ، ظرفیت شناسی و هدایت سرمایه ها، جمع بندی اطلاعات اقتصادی و حضور رقابت پذیر عرصه توولید ایرانی از زمینه هایی است که در اقتصاد مقاومتی با همکاری وزارت اطلاعات و سایر بخشها در حال ایجاد و قدرت گرفتن است.
در حاشیه این همایش یکروزه نمایشگاهی از توانمندیهای حیات30 ساله وزارت اطلاعات در استان مرکزی برپا شده است.ک/2
560/


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن