تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804690928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب های روحی و روانی در بین دانش آموزان اردبیل اندک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آسیب های روحی و روانی در بین دانش آموزان اردبیل اندک است اردبیل - ایرنا - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آسیب های روحی و روانی در بین دانش آموزان استان بسیار اندک است.


به گزارش ایرنا ، مصطفی کافی روز پنجشنبه به مناسبت هفته بهداشت روان در نشست با خبرنگاران افزود: وجود معرفت دینی در بین خانواده های اردبیل مهم ترین علت کم بودن آمار ناهنجاری های روانی در بین دانش آموزان استان است.
وی بیان کرد: باید تلاش کنیم این وضعیت را در بین خانواده ها تقویت کرده و بنیه دینی و معرفتی را مستحکم کنیم.
وی پاسخگویی به نیازهای جوانان را از جمله شرط های جلوگیری از ناهنجاری های آنان دانست و افزود: فرزندان نیاز هایی دارند که والدین و اولیای مدرسه باید به این نیازها آشنا شده و متناسب با روحیات جوانان و نوجوانان با آن ها برخورد کنند.
کافی گفت: جوانان و نوجوانان برای اینکه به آسیب های اجتماعی گرفتار نشوند باید به نیازهای منطقی آن ها در خصوص تسهیل در امر ازدواج پاسخ مناسب داده شود.
وی نبود زمینه ازدواج برای جوانانی که مشتاق به ازدواج هستند را از جمله علت های بروز ناهنجاری های روحی و روانی در بین جوانان برشمرد.
وی همچنین وجود مکان های مناسب فرهنگی و ورزشی را از جمله ضروریات استان دانست و گفت:مسوولان مربوطه در راستای تامین مکان های فرهنگی و ورزشی برای جوانان تلاش کنند تا جوانان انرژی جوانی خود را در فضایی معقول تخلیه کنند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به فعالیت های پرورشی در مدارس استان گفت: در هر مدرسه ای که تعداد دانش آموزان بالای 150 نفر باشد معاونت پرورشی در آن مدرسه فعال شده است.
کافی افزود: معاونت پرورشی در مدارس استان برنامه های مختلف فرهنگی ، تربیتی و هنری را برای دانش آموزان اجرا کرده و زمینه رشد استعدادهای اجتماعی و فرهنگی آنها را فراهم می آورند.
وی برگزاری گفتمان ها و نشست های مختلف ، مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی را از جمله برنامه های پرورشی برای دانش آموزان ذکر کرد.
رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: بر اساس آمار برای هر 15 دانش آموز یک ساعت فعالیت مشاوره در دروه متوسطه دوم باید تعیین شود.
محمود مشکی افزود: برای هر 400 دانش آموز نیز فعالیت در هسته های مشاوره ای تعیین شده که نیازهای روحی و روانی دانش آموزان در آن سنجش و تقویت شود.
وی گفت: چهار مرکز مشاوره آموزش و پرورش در استان فعالیت دارد که شامل مرکز شهرستان مشگین شهر ، ناحیه یک و دو آموزش و پرورش اردبیل و مرکز خدمات مشاوره ای اداره کل آموزش و پرورش است.
مشکی با اشاره به آغاز هفته بهداشت روان از 24 لغایت 30 مهر ماه گفت: شعار این هفته در سالجاری ارائه خدمات مشاوره ای مناسب ، توانمندسازی روانی ، اجتماعی و ارتقا کیفی زندگی دانش آموزان است.
وی برگزاری مسابقات مقاله نویسی، نقاشی ، کارگاه های آموزشی ، نشست های مشاوره ای و اطلاع رسانی از بهداشت روان را از جمله برنامه های این هفته در آموزش و پرورش برشمرد.
8124/593


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن