تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل اوقاف خوزستان: غدیر اسلام را در طول تاریخ بیمه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل اوقاف خوزستان: غدیر اسلام را در طول تاریخ بیمه کرد دزفول - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت:غدیر به عنوان تکمیل کننده رسالت پیامبر اسلام (ص) موجب بیمه شدن اسلام در طول تاریخ شد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام"سیدمحمد طباطبایی" دوشنبه شب در جشن بزرگ غدیر در مصلای جمعه اندیمشک با تشریح ویژگی های امام علی (ع) افزود: در جای جای قرآن کریم آیاتی وجود دارد که اشاره به امیرالمومنین علی (ع) دارد و بزرگی این امام بزرگ را می رساند.
وی افزود: حضرت علی (ع) رحمت واسعه الهی و آینه تمام نمای قرآن کریم است و اسلام نبوی با کمالات و بزرگی این شخصیت بزرگ گسترش یافت.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت:پیامبر اسلام (ص) در غدیر خم حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین ، امام و ولی پس از خود معرفی و دین اسلام را با امامت و ولایت امیرمومنان(ع) کامل کرد.
حجت الاسلام طباطبایی افزود: امام علی (ع) بالاترین آیت و نشانه الهی است و مانند خورشید که همه از آن بهرمند می شوند، هم مومنین و هم کافران از حضرت علی (ع) بهره می برند.
"عیسی دارایی " نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با گرامیداشت سالروز امامت امام علی (ع) و تبریک عید بزرگ غدیر گفت: سایر اعیاد اسلامی با بزرگی و عظمت این عید غدیر جان می گیرند و غدیر فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت در اسلام است.
امام جمعه اندیمشک نیز گفت: عید غدیر ظرفیت بزرگ انسان سازی است که انسان را به سمت کمال و سعادت هدایت می کند.
حجت الاسلام " نعمت اله خدامی " با اشاره به اینکه غدیر عید ولایت و رهبری جامعه است گفت: این عید معرفی الگوی برتر برای هدایت جوامع بشری و صراط مستقیم انسان ها است.
امام جمعه اندیمشک افزود: غدیر عید نفی بدعت ها و تحریف ها و به معنای رویکرد خدای متعال به نخبگان خلقت است.
در این جشن از مداحان و فعالان فرهنگی شهرستان اندیمشک تجلیل شد.
اجرای تواشیح و پخش کلیپ و ضیافت شام از برنامه های این جشن بود.
7281/648


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن