تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819736829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام جمهوری اسلامی به برکت تفکر غدیر بوجود آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند: نظام جمهوری اسلامی به برکت تفکر غدیر بوجود آمد نهاوند – ایرنا – سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: واقعه غدیر برکات زیادی برای اسلام داشت که مهمترین آن وقوع انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه در کشور بود .


حجت الاسلام "حسین گروسی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان صدر اسلام تاکنون نظام جمهوری اسلامی اولین نظام دینی است که در تاریخ اسلام رخ داده و توانسته توانمندیهای نظام مبتنی بر ولایت را برای همه نمایان سازد.
وی از جمهوری اسلامی به عنوان نظامی الهام بخش در جهان یاد کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام دینی الهام بخش در سراسر دنیا تبدیل شده که بیداری اسلامی در سطح کشورهای منطقه ناشی از این ویژگی جمهوری اسلامی است که همه اینها نشات گرفته از واقعه غدیر می باشند .
حجت الاسلام گروسی به بیان برکات ولایت که برگرفته از مکتب غدیر است اشاره نمود و افزود: نقش و اهمیت نظام ولایی که از مهمترین برکات غدیر میباشد در ایران اسلامی به خوبی آشکار است و همه دیدند که رهبری حضرت امام چگونه توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و خطرات مختلف را از آن دور سازد.
وی افزود: در شرایط کنونی نیز تبعیت از ولایت است که تاکنون توانسته کشور را از گزند هر حادثه مصون داشته و نگذارد که تفکر دشمنان بر کشور ما مسلط شود.
وی حرکت در مسیر ولایت را از مهمترین شرایط رسیدن به مقصود عنوان نمود و افزود: حرکت بر محور ولایت یعنی هر حرفی که ولایت فرموده همان را انسان دستورالعمل خود قرار داده و حکم ولی امر مسلمین را فرمان برد تا بتواند از مسیرهای انحرافی نجات یابد.
وی با بیان اینکه در تبیین واقعه غدیر فقط نباید به ظواهر آن پرداخت، گفت: غدیر دارای پیامهای بزرگی است که دقت کردن به آنها می تواند باعث نجات امت اسلام از شر استکبار شود.
وی استمرار در کارها را از دیگر آثار واقعه غدیر ذکر کرد و افزود: واقعه غدیر به ما می گوید ما نباید کارها را نیمه تمام رها سازیم و اگر مسئولیتی بر دوشمان گذاشته می شود آنرا بدرستی به پایان برسانیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.
رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اهمیت این واقعه مهم در اسلام افزود: با وجود همه اهمیت این واقعه متاسفانه در جهان اسلام به تمامی ابعاد آن به خوبی پرداخته نشده لذا بازسازی آین واقعه می تواند واقعیتها و اهداف آنرا بیشتر آشکار سازد.
7526/2624


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن