تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه گناباد : مهمترین عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است گناباد - ایرنا - امام جمعه گناباد گفت: مهمترین دلیل اقتدار و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران، اطاعت از ولایت فقیه به عنوان استمرار ولایت ائمه (ع) است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: ایران در سایه ولایت فقیه به رغم جنگ تحمیلی و توطئه های همه جانبه استکبار، امروز به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده است.
وی گفت: کشورهای عرب منطقه اگر در مقابل غرب و رژیم صهیونیستی این همه ذلیل و خوار شده اند به این دلیل است که رهبران شایسته ندارند و از نعمت ولایت محرومند.
وی اظهار کرد: چند ماه قبل غزه زیر آتش رژیم صهیونیستی قرار داشت و بیش از 600 کودک به شهادت رسیدند و احساسات همه مسلمانان جریحه دار شد ولی کشورهای عربی جرات نفس کشیدن نداشتند و فقط تماشاچی بودند چرا که رهبران شجاع و شایسته ای ندارند.
امام جمعه گناباد یکی از دلایل مخالفت غرب با ولایت فقیه را کارآمدی نظام ولایت فقیه دانست و گفت: دلیل دشمنی قدرتهای باطل با ولایت این است که می ترسند این نظام الگوی کشورهای منطقه قرار گیرد.
صادقی نسب افزود: استکبار می خواهد جلو صدور انقلاب اسلامی را بگیرد ولی باید بداند که حق پیروز است.
وی همچنین با گرامیداشت هفته پست گفت: مسوولین و ماموران پست در دوران دفاع مقدس که تنها وسیله ارتباطی نامه بود خدمات بسیار انجام دادند و امروز هم دهها خدمت پستی به شهروندان انجام می دهند که قابل تشکر و قدردانی است.
خطیب جمعه گناباد با اشاره به افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای در گناباد افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیزل در این شهرستان تنها مرکز آموزشی در شرق کشور است که مجوز کارآموز خارجی را هم دارد و برای گناباد یک فرصت محسوب می شود.
514 / 664


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن