تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه گردشگری شورابیل دارای ظرفیت بالا برای سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار اردبیل : منطقه گردشگری شورابیل دارای ظرفیت بالا برای سرمایه گذاری است اردبیل – ایرنا – فرماندار اردبیل گفت : منطقه نمونه گردشگری شورابیل دارای ظرفیت بسیار بالا به منظور سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد زنجانی ، شامگاه یکشنبه در مراسم جشن ولایت و افتتاح پارک صفویه اردبیل از علاقه مندان بخش خصوصی خواست که برای سرمایه گذاری در پروژه های گوناگون در منطقه نمونه گردشگری شورابیل این شهر سرمایه گذاری کنند.
وی اظهار کرد : اعضای کمیسیون مشارکت و شورای اسلامی شهر اردبیل نیز به شکل جدی در این ارتباط از سرمایه گذاران حمایت می کنند.
وی با اشاره به اینکه پارک بزرگ صفویه که از طرح های مهم شهری در اردبیل بوده و با سلیقه و زیبایی خاصی ساخته شده است ، بیان کرد:این طرح در تکمیل منطقه نمونه گردشگری شورابیل نقش موثری دارد.
وی خاطرنشان کرد که شهرداری اردبیل پروژه های دیگری را در حال اجرا دارد که انتظار می رود در اواسط سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ شهردار اردبیل نیز در این مراسم گفت : تاکنون توانسته ایم پروژه های تعریف شده در برنامه و بودجه امسال شهرداری را عملیاتی کنیم.
صدیف بدری افزود : در مناسبت سوم خرداد پروژه هایی با صرف اعتباری معادل 220میلیارد ریال و همچنین از هفته دولت تا دفاع مقدس و نیز به مناسبت همین عید غدیر در مجموع پروژه هایی با صرف مبلغ یک هزار و 180 میلیارد ریال توسط شهرداری اردبیل در محله ها و مناطق گوناگون اردبیل مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی اضافه کرد: اقدام های گسترده شهرداری اردبیل در اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی درحالیست که این شهرداری در سال جاری با محدودیت شدید درآمدی مواجه می باشد.
وی اظهار کرد : پارک و بوستان صفویه در زمینی به مساحت پنج هکتار از پروژه های مهمی هست که در آن از سامانه نورپردازی و آبیاری پیشرفته استفاده شده و مشابه این طرح به عنوان نمونه قرار است در سایر نقاط شهر اردبیل اجرا شود.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه پارک صفویه را دو میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: کارهای مربوط به تملک زمین این پارک از چندین ماه قبل انجام و حقوق مالکان آن پرداخت شده است.
وی یادآوری کرد که شهرداری اردبیل امسال به میزان 16 میلیارد ریال انواع ماشین آلات لازم برای اجرای کارهای عمرانی و تسریع در این زمینه خریداری کرده است.
وی با اشاره به اینکه محدودیت درآمد و اعبتارها امکان اجرای طرحها و پروژه هایی در شان شهروندان اردبیلی را از ما سلب کرده است ادامه داد: ادامه همکاری شهروندان با شهرداری اردبیل و پرداخت به هنگام عوارض ؛ این ارگان را در اجرای طرح های گوناگون و ارایه خدمات مناسب و مفید به این عزیزان یاری می نماید.
اردبیل با شش هزار و 500 هکتار وسعت دارای بیش از نیم میلیون نفر جمعیت است.
592/530


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن