تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واقعه تاريخي غديرخم در 130 منطقه کشور بازسازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
فرمانده سپاه علي ابن ابي طالب(ع) قم: واقعه تاريخي غديرخم در 130 منطقه کشور بازسازي مي‌شود فرمانده سپاه علي ابن ابي طالب(ع) قم از بازسازي واقعه تاريخي غدير خم همزمان با عيد سعيد غدير خم در ۱۳۰ منطقه کشور و قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار مهدي مهدوي‌نژاد در نشستي خبري در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري بازسازي واقعه غدير خم در استان قم اظهار داشت: بازسازي واقعه غدير خم در قم براي پنجمين سال متوالي در روز دوشنبه و همزمان با عيد سعيد غدير خم برگزار مي‌شود.
فرمانده سپاه علي ابن ابيطالب(ع) استان قم، افزود: اين مراسم از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 21 مهرماه در منطقه اردوگاهي غدير واقع در حدفاصل بين شهرک قدس و کوه خضر نبي با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود.
سردار مهدوي‌نژاد عنوان کرد: واقعه غدير خم توسط هنرمندان قمي بازسازي و بعد از قرآئت خطبه غديرخم نماز جماعت ظهر و عصر نيز در اين محل اقامه مي‌شود.
وي ابراز داشت: بازسازي واقعه عظيم غدير خم براي نخستين بار در سال 89 در استان قم برگزار شد و بعد از آن هر ساله شاهد برپايي اين مراسم در ساير مراکز استان‌ها و شهرهاي مختلف کشورهستيم.
وي ادامه داد: در سال 90 تعداد 73 شهر، در سال 91 تعداد 88 شهر و در سال 92 نيز در 122 شهر کشور اين مراسم برپا شده و امسال نيز بازسازي واقعه غدير خم در ۱۳۰ منطقه کشور برگزار مي‌شود.
سردار مهدوي‌نژاد بيان داشت: دهه ولايت فرصت مغتنمي است تا بتوان به صورت ريشه‌اي و عميق به موضوع ولايت پرداخت و در اين مسير همگان وظيفه داريم تا اين موضوع مهم را در جامعه نهادينه و براي نسل جوان و نوجوان تبيين کنيم.
وي گفت: انقلاب اسلامي ايران فرصتي پديد آورد تا بتوان معارف ناب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرز‌ها و در ساير کشور‌ها اشاعه و تبليغ کرد.
فرمانده سپاه علي بن ابي طالب(ع) استان قم، اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش مي‌کنند تا نگذارند انوار الهي اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در جهان ساطع شود که در اين مسير بايد همه تلاشمان را در راستاي شناساندن ائمه معصومين و تبيين موضوع ولايت و رهبري مولي متقيان اميرالمومنين(ع) انجام دهيم که برگزاري مراسم بازسازي واقعه غدير گامي کوچک در اين اين مسير است.
سردار مهدوي‌نژاد ادامه داد: دشمنان از‌‌ همان ابتدا از موضوع ولايت به عنوان محبت تعبير کردند و بعد از آن حضرت علي(ع) را کنار زدند و پس از 50 سال در سرزمين کربلا آن جنايات را به بار آوردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن