تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799242636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برای رفع مشکلات به یاری سمن ها نیاز دارد/ نگاه سازمان های مردم نهاد معنوی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه فرماندار کرمانشاه:
دولت برای رفع مشکلات به یاری سمن ها نیاز دارد/ نگاه سازمان های مردم نهاد معنوی باشد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرماندار کرمانشاه گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توجه به سازمان های مردم نهاد است و تجربه ثابت کرده دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات جامعه نیست و در این راه نیازمند همکاری تنگاتنگ سازمان های مردم نهاد است.



به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست سازمان های مردم نهاد با فرماندار کرمانشاه شامگاه چهارشنبه در محل فرمانداری این شهر  برگزار شد. فضل الله رنجبر در جمع رؤسای سمن های استان بیان داشت: قرآن کریم به صراحت اعلام داشته، تا مردم جامعه خواهان تغییر و تحول نباشند هیچ دگرگونی ایجاد نمی شود. بدین ترتیب تمامی انسان ها در جامعه نقش آفرین هستند و باید واقف بر امور زندگی باشند و در دنیای مافوق علم به سلاح دانش مسلح شوند، باید به دانایی برسند تا توانایی ها را بدست آورند. فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در این بین نقش سازمان های مردم نهاد به خوبی مشخص می شود، برای رفع مشکلات قریب به 300 هزار نفر فقیرنشین حاشیه استان کرمانشاه به ایجاد NGO در محلات مختلف نیازمندیم و باید گروه های محلی را تشکیل دهیم. وی افزود: برای رفع معضل اعتیاد که گریبان گیر بسیاری از افراد جامعه شده است می بایست شعارها خانه به خانه و چهره به چهره تحقق یابد و نگاه ویژه ای به سازمان های مردم نهاد شود چراکه دولت به تنهایی نمی تواتد مشکلات و معضلات را برطرف کند برای برون رفت از این مشکلات نیازمند بخش خصوصی هستیم و دست نیاز به سوی آنها دراز می کنیم. رنجبر خاطرنشان ساخت: باید نگاه مسئولان دولتی و NGO ها یکی باشد و با وحدت رویه است که می توانیم موفق باشیم. در وحله اول می بایست نگاه و هدف سازمان های مردم نهاد معنوی و انسانی باشد نه سودآوری و کسب منفعت، متأسفانه در غرب کشور به دلیل ترجیح دادن منافع شخصی بر منافع عموم دچار خسران و زیان هستیم. فرماندار کرمانشاه ادامه داد: بد رفتاری ها، بداخلاقی ها و هجوم مشکلات اقتصادی به دلیل نقص سیستم کاری ست، زنجیره ارتباط گسسته است و این انجمن ها هستند که می توانند این زنجیره را پیوند دهند و حس اعتماد و اطمینان را میان مردم و مسئولین ایجاد کنند. اگر مدیری عملی خلاف قانون مرتکب شد مردم نباید منتظر اقدام دولت باشند بلکه باید از طریق سازمان های مردمی صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند و خواهان رسیدگی باشند. نگاه مردم با تعامل دولت با سازمان های مردم نهاد باید تغییر کند وی افزود: این امر بستر توسعه است و تا دیدگاه مردم نسبت به دولت و انجمن ها اصلاح نشود به پویایی و تحرک نخواهیم رسید. مدیر ارشد اجرایی شهرستان کرمانشاه در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید درحال چاره اندیشی در جهت رفع مشکلات جامعه است و  در این مسیر نیازمند سازمان های مردم نهاد برای ایجاد جنبش فکری درمیان آحاد ملت است. رنجبر تصریح کرد: اگر این جنبش در کنار افکار مسئولان قرار گیرد و مردم نیز در صحنه حضور یابند و با بی مهری برخی مدیران صحنه را ترک نکنند کارهای مهمی انجام خواهد شد. باید ساحت مقدس سازمان های مردم نهاد از برخی تهمت ها حفظ شود باید با دید اصلاحی نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شوند. رنجبر افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا سازمان های مردم نهاد فرصت هایی مهم در جهت پیشرفت و توسعه هستند، باید مشکلات و کمبود های انجمن های استان شناسایی و برطرف شوند.  سازمان های مردمی نیز در رویارویی با موانع دلسرد نشوند و از دایره خدمتگزاری به مردم بیرون نروند، حضور NGO ها یک نعمت است و حفظ آن فقط به دست خود انجمن هاست، سازمان های مردم نهاد باید زنده و پاینده بمانند. فرماندار کرمانشاه همچنین از موظف شدن مسئولان و مدیران ادارات به حمایت و یاری NGOها خبر داد.
 


۱۳۹۳/۷/۱۷ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن