تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز 236 کانون آگهي و تبليغاتي در شهريور ماه سال جاري صادر و تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۹ب.ظ)
مجوز 236 کانون آگهي و تبليغاتي در شهريور ماه سال جاري صادر و تمديد شد دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني در شهريورماه سال جاري با صدور و تمديد مجوز 236 کانون آگهي و تبليغاتي در سراسر کشور موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در آخرين ماه تابستان سال جاري مجوز 146 کانون آگهي و تبليغاتي تمديد و براي 90 کانون آگهي و تبليغاتي مجوز جديد صادر شد. در ميان اين مجوزها،‌ 78 مجوز متعلق به متقاضيان زن (45 مجوز تمديد و 33 مجوز صدوري) و 158 مورد (101 مجوز تمديدي و 57 مجوز صدوري) مربوط به متقاضيان مرد است.
همچنين 7 درصد از متقاضياني که موفق به کسب مجوز کانون آگهي و تبليغاتي در شهريورماه شدند، داراي مدرک کارشناسي ارشد و بيش از 50 درصد از آنان داراي مدرک کارشناسي هستند. 14 نفر از مديران مسؤول کانون‌هاي تازه تأسيس داراي مدرک فوق ديپلم و 22 نفر باقي مانده داراي مدرک ديپلم هستند.
شايان ذکر است؛ طبق آمار شهريور ماه،‌ سن متقاضياني که در اين ماه موفق به دريافت مجوز کانون‌ آگهي و تبليغاتي شدند،‌ از 20 سال تا 50 سال برآورد شده که در اين ميان،‌ 10 مديرمسؤول در رده سني 20 تا 24 سال،‌ 44 نفر در رده سني 25 تا 30 سال،‌ 24 نفر - 31 تا 35 سال،‌2 نفر - 36 تا 40 سال،‌ 5 نفر - 41 تا 45 سال،3 نفر - 46 تا 50 سال و سن 2 نفر باقي‌مانده بيش از 50 سال عنوان شده است.
گفتني است،؛ تمديد و صدور مجوز کانون‌هاي آگهي و تبليغاتي در شهريور ماه سال جاري نسبت به سال گذشته در همين ماه،‌ 68 مورد افزايش داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن