تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804408142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 14 درصدی صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در پنج ماه نخست سالجاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد: افزایش 14 درصدی صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در پنج ماه نخست سالجاری خبرگزاری پانا:معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش 14 درصدی صادرات محصولات کشاورزی این استان در پنج ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر ساعت 10:17



به گزارش خبرگزاری پانا، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی با بیان اینکه درپنج ماهه نخست سالجاری، رقم صادرات محصولات کشاورزی استان به خارج از کشور بالغ بر91میلیون و700 هزاردلاربوده افزود: این درصورتی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل بالغ بر۸۰ میلیون و۳۰۰ هزار دلاربود.
وی با بیان اینکه این رقم در مقایسه با میزان صادرات پنج ماهه ابتدایی سال گذشته، از رشد 14 درصدی برخوردار شده است افزود: دوغ، شیر، خامه بسته بندی شده، انواع کشمش، رب گوجه فرنگی، روده و سالامبور از جمله اقلام مهم صادراتی آذربایجان شرقی در بخش کشاورزی است که به خارج از کشور صادر شده است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان از افزایش بیش از 15درصدی صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در مردادماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: میزان صادرات محصولات کشاورزی در مردادماه سالجاری 17 میلیون دلار بوده در صورتی که این میزان از نظر ارزشی در سال 92 برابر با 14 میلیون و 800 هزار دلار بوده است.
وی با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی در توسعه اقتصادی کشور نقش راهبردی ایفا می‌کند افزود: بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن نقش بسیار مهمی در اشتغال و تأمین نیازهای داخلی داشته و از حیث ایجاد درآمدهای صادراتی نیز با توجه به وجود مزیت‌های نسبی در این بخش، دارای اهمیت بالایی است.
مهندس فتحی تصریح کرد: وجود رقابت بالا دربازارهای جهانی وشرایط خاص این بازار‌ها، لزوم حمایت هرچه بیشتر دولت ورفع موانع توسعه صادرات محصولات کشاورزی را ضروری ساخته و تولیدکنندگان نیز باید توجه ویژه‌ای را در تولید کمی وکیفی محصول جهت جهت ورود سهل و ماندگاری بالا در بازارهای جهانی از خود نشان دهند.
وی در خاتمه افزایش برخی از محصولات مازاد بر مصرف کشاورزی را در رونق بخش کشاورزی استان موثر دانست و ادامه داد: بازاریابی برای محصولات مازادکشاورزی همواره جزو دغدغه‌های مدیران بخش بوده و امید می‌رود با گسترش صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای منطقه بتوانیم قدم‌های موثری در رونق اقتصادی استان برداریم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن