تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه‌ترين آمار از ثبت نام در بيستمين نمايشگاه مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۱ب.ظ)
تازه‌ترين آمار از ثبت نام در بيستمين نمايشگاه مطبوعات روزنامه ها و موسسات مطبوعاتي در کنار پايگاه هاي خبري بيشترين سهم ثبت نام اوليه در بيستمين نمايشگاه مطبوعات را به خود اختصاص دادند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، تا پايان شهريورماه نزديک به 600 رسانه براي حضور در بيستمين نمايشگاه مطبوعات، ثبت نام اوليه را انجام دادند که پس از بررسي اوليه مي توانند براي حضور و ثبت نام قطعي اقدام کنند.
بر اساس آمار ثبت شده در سايت pressexpo.ir، تا پايان روز 31 شهريور ماه، 36 مؤسسه مطبوعاتي، 35 خبرگزاري، 60 روزنامه، 50 هفته نامه، 41 دو هفته نامه، 122 ماهنامه، 16 دوماهنامه، 48 فصلنامه، 120پايگاه اطلاع رساني، 73 مؤسسه دست اندرکار در بخش کسب و کار مطبوعات، روابط عمومي ها و ... در بخش ساير نمايشگاه، به جمع متقاضيان حضور در اين دوره نمايشگاه پيوسته اند.
بنابراين گزارش؛ بيشترين درخواست متراژ غرفه نيز به ترتيب 12 و 24 متري بوده است به طوري که 310 رسانه غرفه 12 متري انتخاب کرده اند و 125 رسانه هم 24 متري و باقي رسانه ها نيز متراژي بيشتر از اين دو را انتخاب کرده اند. موسسات مطبوعاتي بيشترين متراژ درخواستي در نمايشگاه را داشته اند. همچنين 86 رسانه درخواست کردند که غرفه خود را خودشان آماده کنند. طبق آمار ارائه شده از سوي سايت نمايشگاه، مجموع متراژي که رسانه ها درخواست کرده اند نيز حدود 14 هزار متر است.
در بيستمين نمايشگاه مطبوعات حداقل متراژ هر غرفه 12 متر بوده و با همين ضريب افزايش مي يابد و براي متراژهاي مازاد بر 24 متر براي رسانه هاي بخش خصوصي 50 درصد تخفيف در نظر گرفته شده است.
پيش ثبت نام در سامانه pressexpo.ir صورت گرفته و پس از بررسي هاي اوليه، ثبت نام قطعي از پانزدهم تا پايان مهرماه از طريق همين سايت انجام خواهد شد؛ حضور در نمايشگاه بيستم بدون پيش ثبت نام امکانپذير نيست.
امسال و براي نخستين بار، تمامي مراحل پيش ثبت نام، ثبت نام قطعي، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دريافت اطلاعات غرفه داران براي صدور کارت، اعلام سياست ها و ضوابط و اطلاع رساني رويدادها و برنامه هاي جنبي نمايشگاه؛ صرفا از طريق سايت نمايشگاه مطبوعات انجام مي پذيرد و در مرحله ثبت نام قطعي، متقاضيان متراژ و محل غرفه را از طريق سايت نمايشگاه روي نقشه مشخص و بصورت برخط، هزينه واگذاري را پرداخت خواهند کرد.
بيستمين نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني 18 تا 24 آبان در مصلاي امام خميني(ره) برپا مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن