تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798448551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پرسش مهر» روحانی از دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
«پرسش مهر» روحانی از دانش آموزان




متن پیام رئیس جمهور به مناسبت بازگشایی مدارس در مراسم بازگشایی مدارس سراسر کشور صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.





خبرگزاری ایسنا: متن پیام رئیس جمهور به مناسبت بازگشایی مدارس در مراسم بازگشایی مدارس سراسر کشور صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

 در این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی 1393 -94 توسط معاون اول رئیس جمهور به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت زینب (س) منطقه 5 تهران به صدا در آمد.

بر اساس این گزارش متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

آغاز ماه مهر و فصل مدرسه را به همه معلمان و مربیانش و دانش‌آموزان عزیز صمیمانه تبریک می‌گویم. مدرسه خانه امید دولت و مردم و آموزش و پرورش بنیادی ترین بخش توسعه کشور است. ما نیاز به مدرسه پویا و نوآور در شرایط کنونی کشور داریم و سازندگان اصلی این مدرسه معلمان و مربیان و دانش‌آموزان این سرزمین‌اند.

راه رسیدن به این هدف از مدرسه و آموزش و پرورش ما می‌گذرد. استعداد و هوش فرزندان این زاد و بوم بالا و باید به کشف و پرورش آنها بیشتر و بهتر بپردازیم.

توانمندی آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزانی که قادر باشند که در کنار تربیت ذهن و دانش‌اندوزی با جامعه و جهان پیرامون خود به درستی ارتباط برقرار کنند. باید به آنان اموخت که جهان نو را خود بشناسند و در آن زندگی کنند و در عین حال تعلق خاطر به دین و فرهنگ و سرزمین خود داشته باشند.

مدرسه ما باید بتواند دانش‌آموزانی متفکر، پرسشگر، نقاد و اخلاقی تربیت کند و مدرسه مطلوب ما مدرسه خلاقیت، عقلانیت و گفت‌وگو و مداراست.

شما معلمان، مربیان و دانش آموزان عزیز باید به ما کمک کنید تا به این مدرسه مطلوب نزدیک شویم مدرسه‌ای که پناهگاه همه ما و شما باشد. می‌دانم که آموزش و پرورش ما تا رسیدن به این نقطه هنوز تنگناهای زیادی دارد، کمبودها و کاستی‌های اقتصادی و آموزشی معلمان و دانش آموزان عزیز ما را در درستیابی آسان به این هدف با مشکل روبرو می‌کند و معلمان ما نیازمند زندگی عزتمندانه‌اند تا همه ذهن و توان خود را صرف آموزش و تربیت کنند و دانش آموزان ما به احترام و توجه بیشتر نیاز دارند تا بتوانند قدرت انتخاب خود را بالا ببرند.

بسیار مایل بودم که امسال نیز می‌توانستم چون سال پیش همپا و همراه معلمان، دانش آموزان و پدران و مادرانشان در نشاط و جنب و جوش روز اول مهرماه شرکت میکردم و آهنگ دلنشین زنگ مهر و زندگی را از نزدیک در مدرسه می‌شنیدم. اما ضرورت سفر به مجمع عمومی سازمان ملل متحد این توفیق را از من گرفت و در آنجا هم در خدمت شما و نیازمند دعای همه شما هستم.

برای این‌که سنت نیکوی سال‌های پیش زنده بماند از دانش آموزان عزیز می‌پرسم: عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبرو است، هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟






تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن