تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرجويان بانه اي در کنکور کارداني پيوسته دانشگاه هاي فني و حرفه اي کشور افتخار آفريدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۲۳:۳۹ب.ظ)
مدير آموزش و پرورش بانه: هنرجويان بانه اي در کنکور کارداني پيوسته دانشگاه هاي فني و حرفه اي کشور افتخار آفريدند هنرجويان بانه اي با کسب رتبه هاي يک، دو و سه رقمي در کنکور کارداني پيوسته دانشگاه هاي فني وحرفه اي کشور، خوش درخشيدند.
به گزارش خبرگزاري موج، هنرجويان هنرستان هاي شهرستان بانه در کنکور کارداني پيوسته دانشگاه فني و حرفه اي با کسب سه رتبه تک رقمي، 9 رتبه دو رقمي و 22رتبه سه رقمي زير سيصد جمعاً با کسب 34 رتبه و افزايش 10 درصدي نسبت به سال قبل با درخشش تحسين برانگيز توانستند از جايگاه علمي و هنري اساتيد تواناي خود، زحمات والدين و دست اندرکاران امر دفاع کرده، برگ زرين ديگري را ورق زده و افتخار ديگري بر افتخارات هنرستان هاي فني حرفه اي و کار دانش بانه بيفزايند.
رضا خضري، مدير آموزش و پرورش بانه، با اعلام اين خبر، برگزاري کلاس‌هاي تقويتي در تابستان، کلاس‌هاي کنکور عمومي و تخصصي، برگزاري چندين مرحله کنکور آزمايشي، تحليل و برنامه‌ريزي دروس و کارنامه‌هاي کنکور هنرجويان زير نظر مشاور را از عوامل مؤثر در اين موفقيت کم نظير در بانه توصيف نمود.
عبدي، کارشناس فني حرفه اي و کار دانش، نيز گفت: بلال حسني و يونس محمدي از هنرستان فني شهيد سليمان خاطر با کسب رتبه 4 و 9 در شته ساختمان و مهري رحيمي از هنرستان حرفه اي اسوه با کسب رتبه 6 کشوري در رشته کامپيوتر توانستند افتخار آفريني کنند.
وي تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون را 468 نفر ذکر کرد و گفت از اين تعداد 182 نفر قبول و به مراکز پيوسته دانشگاه هاي فني حرفه اي معتبر کشور راه يافتند.
عبدي در پايان ضمن تبريک به اين هنرجويان، هنرآموزان، عوامل اجرايي هنرستان ها، همشهريان گرامي و خانواده آنان براي کسب اين موفقيت تصريح کرد: از تمام کساني که موجبات رشد و ارتقاي علمي و تربيتي هنرجويان اين هنرستان ها شدند؛ به ويژه اساتيد هنرمند تشکر مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن