تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم استفاده از ابزارهای کنترلی برای جلوگیری از ورود سوخت قاچاق به قشم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان کمال زاده مطرح کرد:
لزوم استفاده از ابزارهای کنترلی برای جلوگیری از ورود سوخت قاچاق به قشم
قشم - خبرگزاری مهر: فرماندار قشم بر اهمیت استفاده از ابزارهای کنترلی با هدف جلوگیری از ورود سوخت قاچاق به این شهرستان و خروج آن از جزیره به آبهای بین المللی نیز تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، عزت کمال زاده بعد از ظهر شنبه در بازدید از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این شهرستان بر راه های ارائه خدمات بهتر به مردم بویژه در حوزه سوخت رسانی به خودروها، نصب سیستم GPS روی خودروهایی که از نفت گاز استفاده می کنند و پیگیری افزایش جرایم تخلیه سوخت قاچاق در دریا از طرف قاچاقچیان تاکید کرد. فرماندار قشم همچنین راههایی بهتر تامین سوخت مورد نیاز شناورهای تجاری را با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قشم مورد بررسی قرار داد. وی بر اهمیت استفاده از ابزارهای کنترلی با هدف جلوگیری از ورود سوخت قاچاق به این شهرستان و خروج آن از جزیره به آبهای بین المللی نیز تاکید کرد. حسن سالاری رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی قشم نیز در بازدید فرماندار شهرستان قشم و هیئت همراه از واحدهای مختلف، توضیحات مربوط به هر بخش را ارائه داد. همچنین کمال زاده در بازدید از بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قشم، با اشاره به شرایط آب و هوایی این شهرستان خواستار تلاش بیشتر کارکنان این مجموعه در ارائه خدمات بهتر برق رسانی به مردم شد. وی پس از آشنایی با بیشترین مراجعات مردم به اداره برق شهرستان قشم، تاکید کرد: تلاش برای کاهش زمان خاموشی های معمول که با هدف سلامت در برق رسانی انجام می شود، بسیار حائز اهمیت است. نیما امیر شکاری رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قشم نیز در این بازدید ضمن تقدیر از بازدید فرماندار قشم از این مجموعه گفت: روزانه بیش از 200 نفر به این اداره مراجعه می کنند که بیشتر مشکلات آنان به خطوط برق به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف مربوط می شود. وی گفت: خاموشی ها در قشم به چند عامل بستگی دارد که خاموشی های دستی برای ارائه خدمات بهتر، خاموشی های خودکار که در فاصله زمانی 15 تا 20 دقیقه برطرف می شود، خاموشی های ضروری که براساس احساس خطر و در مدت زمان کوتاه انجام می شود و خاموشی های فوق توزیع که از طریق برق منطقه ای انجام می شود، ازجمله آنها می باشد. فرماندار شهرستان قشم در بازدید سرزده از اداره شیلات شهرستان قشم نیز با دو تن از سرمایه گذاران حوزه آبزی پروری در باره فعالیت ها و مشکلات احتمالی آنان گفت و گو کرد. وی با اشاره به میزان بالای فعالیت صیادی در شهرستان قشم و سهم بالای صید آبزیان در این منطقه گفت: با افزایش طرح های آبزی پروری می توان از نیروهای توانمند بومی در این حوزه بیش از پیش بهره برد. کمال زاده یادآور شد: سرمایه گذاری در بخش بسته بندی پروژه های پرورش میگو و ماهی در قشم برای صادرات به کشورهای مختلف نیز بسیار مقرون به صرفه است. محمد جوانمردی رئیس اداره شیلات شهرستان قشم نیز گزارش کاملی از نحوه صید و صیادی، طرح های پرورش ماهی و میگو و نیز سردخانه ها و بسته بندی آبزیان در قشم را به فرماندار شهرستان قشم ارائه کرد. در بازدید فرماندار شهرستان قشم از ادارات یاد شده سرهنگ داود محمود زاده فرمانده انتظامی شهرستان قشم و چند تن از مدیران فرمانداری نیز حضور داشتند.


۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن