تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803687347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: شناسنامه دار شدن واحدهای تولیدی از قاچاق سوخت جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اصفهان: شناسنامه دار شدن واحدهای تولیدی از قاچاق سوخت جلوگیری می کند اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: با شناسنامه دار شدن همه واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی، میزان سهمیه سوخت هر واحد مشخص شده و از قاچاق سوخت جلوگیری خواهد شد.


به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگ و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به طرح مشکلات مرتبط با کمبود سوخت از سوی واحدهای صنعتی و کشاورزی، کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را موظف به پیگیری این موارد کرد.
وی اظهار داشت: در قالب سهمیه سوختی که به استان تعلق می گیرد، هماهنگی لازم بین توزیع و واحدهای گیرنده شکل گرفته که این موضوع بخشی از مشکلات را حل می کند.
استاندار اصفهان گفت: با وجود اختلاف نظر واحدهای گیرنده و توزیع کننده در میزان سوخت مورد نیاز در گذشته، در حال حاضر تنها 5% اختلاف وجود دارد و تقریبا هر دو به یک عدد واحد رسیده اند.
رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: در خصوص توزیع سهمیه سوخت بروکراسی خاصی وجود دارد که بخش کشاورزی متقاضی تسهیل آن است.
وی گفت: ظرف سه تا شش ماه آینده با شناسنامه دار شدن واحدهای تولیدی این موضوع نیز حل خواهد شد و نیازی به مراجعه هر سه ماه یکبار واحد های تولیدی به سایت و ارائه اطلاعات نخواهد بود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه با شناسنامه دار شدن کلیه واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی، میزان نیاز هر واحد به سوخت سهمیه ای مشخص خواهد شد، افزود: مسئله سوخت سهمیه ای نیاز به بررسی و نظارت ویژه دارد.
زرگرپور ادامه داد: از یک سو نیاز به مصرف سوخت سهمیه ای در واحدهای تولیدی مطرح است و از دیگر سو موضوع قاچاق سوخت در خصوص سهمیه ها اتفاق می افتد.
وی با اشاره به اینکه در خصوص مسائل سوخت بیش از 80% موارد تاکنون حل شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ادعا می شود با کسری سوخت مواجه هستیم باید پس از بررسی، اصلاح سهمیه را از ستاد سوخت کشور پیگیری نماییم.
استاندار اصفهان همچنین در باره فرآورده های نفتی تأکید کرد: باید صادرات فرآورده های نفتی کنترل شود که جزء موارد یارانه ای نباشد.
وی خاطر نشان کرد: صادرات فرآورده های نفتی از طریق سه استان اصفهان، تهران و خراسان جنوبی صورت می پذیرد و سایر استانها باید از طریق این استانها برای صادرات اقدام کنند، لذا ضروری است که ساختار و تشکیلات لازم در این زمینه پیش بینی شود.
زرگرپور خبر داد: اولین محموله یکصد تنی فرآورده های نفتی از استان اصفهان صادر شد و راه برای صادرات دیگر استان هایی که در حوزه استان اصفهان تعریف شده اند باز شد.
مدیر ارشد استان اصفهان همچنین با اشاره به موضوع قاچاق مواد دخانی، یادآور شد: بر اساس قوانین موجود در خصوص محل نگهداری و شیوه فروش این مواد کشف شده اختلاف نظر وجود دارد.
وی با اشاره به عزم جدی دولت در این زمینه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز تأکید نموده اند که مسئله قاچاق کالا و ارز به عنوان یک مقوله ویژه مورد توجه قرار گیرد.
زرگرپور گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا و ارز می تواند اشتغال، تولید و در سطح کلان اقتصاد را تحت تأثیر قرار دهد، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
8114/ 607


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن