تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم مبارزه با قاچاق ابزارهاي نوين فناوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۴۱ب.ظ)
وزير ارتباطات تاکيد کرد: لزوم مبارزه با قاچاق ابزارهاي نوين فناوري وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، در حاشيه بازديد از ششمين نمايشگاه برترين هاي تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبي گفت: اميدواريم سال آينده شاهد حضور بيشتر توليد کنندگان داخلي، در اين نمايشگاه باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، واعظي با بيان اين مطلب گفت: هم اکنون در آستانه تحول در استفاده از فناوريهاي نوين هستيم و پيام اصلي اين نمايشگاه مي تواندسرمايه گذاري داخلي با استفاده از متخصصان داخلي باشد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مبارزه با قاچاق گوشي هاي موبايل و ابزار هوشمند گفت: هم وزارت صنعت معدن و تجارت و هم گمرک بر مبناي قانون برنامه ريزي هايي کرده اند که با قاچاق ابزارهاي نوين فناوري مقابله کنند.
وي برارائه سرويس ها، برنامه ها و اپليکيشن ها و ارائه گارانتي مناسب به مردم تاکيد کرد و ادامه داد: بايد در اين حوزه فرهنگ سازي کنيم که استفاده از کالاهاي اصل، مزاياي بهره برداري هاي جانبي را براي مشتري خواهد داشت.
واعظي در پاسخ به سوالي در خصوص چگونگي حمايت از توليد کنندگان داخلي گفت: هدف جدي دولت يازدهم و اين وزارتخانه، بومي سازي در بخش تحقيق و توليد است و با توجه ابلاغ سياستهاي کلان اقتصاد مقاومتي از سوي رهبرمعظم انقلاب، برنامه ما، مشارکت بخش خصوصي و مردم در فعاليتهاي توليدي و بومي است.
وي به نشست هفته گذشته با حضور همه اپراتورها اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه همه مديران عامل و اعضاي هيات مديره اپراتورها،از پژوهش و توليد داخلي حمايت خواهند کرد.
وي اظهار کرد: بخش معاونت توسعه فناوري در اين وزارتخانه براي حمايت از بخش خصوصي و توليد داخل راه اندازي شده وفعاليت مي کندوبه همه متخصصان و نوآوران پيشنهاد همکاري با اين معاونت رامي دهم.
واعظي بر حمايت از شرکت هاي دانش بنيان تاکيد کرد و گفت: اپليکيشن نويس ها مي توانند براي نسل 3 و بالاتر با اپراتور شريک شوند و اپراتور ذيربط نيزسهم اپليکيشن نويس را خواهدپرداخت که اين خود بازار خوبي براي حمايت از توليد داخل فراهم مي کند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبتني بر ارائه راهکارها براي مبارزه با قاچاق گوشي هاي هوشمند گفت: در بسياري از کشورها در کنار ارائه سيم کارت، گوشي موبايل نيز به مردم واگذار مي شود که ما هم مي توانيم اين ايده رابه کارببريم
واعظي با بيان اينکه مبارزه با قاچاق از وظايف وزارت صنعت و معدن با هماهنگي گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا است؛ ادامه داد: کالايي که از مسير قانوني وارد مي شود؛ به همراه گارانتي، ضمانت و ساير خدماتي که به همراه دارد مي تواند تکنولوژي و دانش رابا انجام توليدات مشترک به همراه داشته باشد.
ششمين نمايشگاه برترين هاي تلفن همراه ،تبلت و لوازم جانبي از امروز دوشنبه 17 شهريور تاجمعه 21 شهريور ماه به مدت 5 روز از ساعت 10 صبح الي 8 شب در بازار موبايل ايران – پائين تر از پل حافظ – سالن نمايشگاهي (طبقه سوم ) پذيراي حضور علاقمندان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن