تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803052129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سابق دانشگاه شریف: وعده هایم را فراموش نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سابق دانشگاه شریف: وعده هایم را فراموش نکردم تهران- ایرنا- رییس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: هیچ گاه وعده هایی را که در روز اول مدیریت بر این دانشگاه دادم، فراموش نکردم.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، رضا روستا آزادامروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه شریف گفت: هیچ گاه بردانشگاه شریف ریاست نکردم بلکه همواره موضوع کار من مدیریت بر این دانشگاه بود.
وی مدیر خوب را مدیری دانست که چشم انداز روشن داشته باشد و افزود: چهار سال پیش وعده دادم که آینده پژوهی براساس تحولات روز دنیا دغدغه ام باشد و بر این اساس برنامه ریزی کنم و خدا را شکر می کنم که با تیم مدیریتی ام یک لحظه از این وعده غافل نبودیم.
وی افزود: از 100 نفر اول آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، 95 نفر این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود بر می گزینند که نشان دهنده فعال بودن حوزه آموزشی و بی تاثیر بودن تحریم هاست.
رییس سابق دانشگاه شریف ادامه داد: زمانی که اتحادیه اروپا دانشگاه شریف را تحریم کرد، با کمک یک وکیل انگلیسی، در دادگاه پاریس علیه اتحادیه اروپا رای گرفتیم.
وی با بیان اینکه مدیریت زودگذر بدون نگاه به آینده مشکل مدیریتی کشور ما است، گفت: برنامه ریزی برای آینده، تفکر راهبردی، روحیه تحول گرا، تحمل مشکلات و تأمین منابع در رأس کارها قرار گرفت و جز این تفکر بر مدیریت حاکم نبود در حالی که می توانستیم مسائل روز را انجام دهیم و به فکر آینده نباشیم.
روستاآزاد از صدور مجوز پارک فناوری دانشگاه شریف خبر داد و گفت: مجوز مینی پارک فناوری دانشگاه در 20 هکتار به زودی صادر می شود.
به گفته وی پروژه هوافضای دانشگاه حدود 5 میلیارد تومان بدهی دارد ولی از طریق توافق با پیمانکار ادامه یافته است. در چند سال گذشته در رتبه بندی مؤسسه تایمز از رتبه 500 به 250 رسیدیم.
رییس سابق دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: طی دو ماه گذشته چندین تن از سفرای اروپایی برای همکاری با دانشگاه ابراز تمایل کردند که این موفقیت ها با مشارکت جمعی اتفاق افتاده است.
وی همچنین درباره سرپرست جدید این دانشگاه نیز گفت: دکتر فتوحی از نظر اخلاقی و علمی برجستگی های کاملی دارد و اگر علاقه مند باشد در حد بضاعتم در خدمت دانشگاه هستم.
در این مراسم محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان، مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهوری، محمدحسین امید معاون مالی و اداری وزیر علوم، محمدعلی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت، انسیه خزعلی رییس دانشگاه الزهرا (س) و تعدادی از اعضای هیات علمی و چند تن از روسای سابق دانشگاه شریف حضور داشتند.
در پایان نیز روسای سابق دانشگاه شریف ، عکسی به یادگار گرفتند.
فراهنگ(3)**9129**1601**


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن