تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتمان نوسازی درصدد ایجاد فضایی تعاملی برای همه نقش آفرینان در این حوزه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران: گفتمان نوسازی درصدد ایجاد فضایی تعاملی برای همه نقش آفرینان در این حوزه است تهران بزرگ-ایرنا- سرپرست برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران گفت:«گفتمان نوسازی» درصدد است فضایی تعاملی برای حضور و مشارکت همه نقش آفرینان حوزه مباحث نوسازی فراهم کند و با ایجاد و قوام بخشی به انجمن های تخصصی برنامه «پژوهش های آنلاین» را آغاز کند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، پژمان اللهوردی زاده،روز سه شنبه تصریح کرد: وجود بالغ بر 70 هزار هکتار بافت مسئله ¬دار در شهرهای کشور، گسترش روزافزون آنها و مشکلات متعددی که در این گونه از محدوده های شهری وجود دارد، سبب شده تا نوسازی بافت های فرسوده شهری جزء مهمترین برنامه های مدیران و برنامه ریزان کشور قرار گیرد.
وی افزود: توجه به اهداف چشم انداز ایران در 1404 هـ. ش و حفظ هویت اسلامی- ایرانی در بازآفرینی شهری، ضرورت اقدامات هوشمندانه و کارآمد را برای رفع معضلات موجود در بافت های فرسوده شهری دوچندان می کند.
سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تجارب ارزشمندی در خصوص نوسازی بافت های فرسوده در تهران، شهرهای دیگر ایران و سایر کشورها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بسیاری از صاحب نظران داخلی و خارجی بر روی جنبه های مختلف موضوع در قالب کتاب، مقاله، سخنرانی در همایش ها و نشست های تخصصی، نظرات خود را منتشر کرده اند.
وی ادامه داد: با این وجود بسیاری از ایده ها و نقطه نظرات به دلیل نبود امکان نشر و زمان بر بودن فرآیند انتشار در قالب های موجود، فراموش می شوند و یا تأثیر خود را از دست می دهند.
الهوردی زاده اظهار داشت: بر این اساس، سازمان نوسازی شهر تهران در راستای مستند کردن سریع و با سطح پوشش بالای نظرات همه گروه های درگیر در حوزه نوسازی بافت های فرسوده، فضای اینترنتی «گفتمان نوسازی» را راه اندازی کرده است.
سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: گفتمان نوسازی فضایی است که در آن دسترسی سریع و بدون موانع دست و پا گیر اداری به اطلاعات و نظرات روز در عرصه نوسازی فراهم می شود.
وی ادامه داد: فضای بحث آزاد و تبادل نظر بر روی موضوعات جدید نوسازی در کلیه سطوح، به وجود می آید؛ فضای علمی و مشارکتی ایجاد شده سبب بهبود رویکردها و اصلاح رویه ها می شود و همچنین حقوق معنوی افراد در تولید دانش در این فضا حفظ خواهد شد.
اللهوردی زاده تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت استفاده از مطالب و مشارکت در مباحث به وبگاه "گفتمان نوسازی" به نشانی اینترنتی http://forum.nosazionline.ir مراجعه کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران از راه اندازی وبگاه "گفتمان نوسازی" نیز خبر داد.
تهرام/1393/564


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن