تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش روند آمادگي رقباي ايران در جام ملت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش روند آمادگي رقباي ايران در جام ملت‌ها
حريفان تيم ملي فوتبال کشورمان و البته دو تيم مدعي ژاپن و کره‌جنوبي براي حضوري مقتدرانه‌ در جام ملت‌هاي آسيا برنامه‌ريزي خاصي کرده‌اند و اين در حالي است که هنوز تکليف سرمربي تيم ملي مشخص نشده است.

سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان مسئولان فدراسیون فوتبال ایران روز پنجشنبه اعلام کردند کارلوس کی‌روش قراردادی که چند روز پیش فدراسیون از طریق ایمیل برای وی ارسال کرده را پذیرفته و این مربی پرتغالی هفته جاری برای عقد قرارداد به تهران سفر خواهد کرد.

کفاشیان همچنین اعلام کرد که اولین اردوی تیم ملی در مهرماه برگزار می‌شود و این در حالی است که کی‌روش 61 ساله تنها چیزی حدود 100 روز فرصت دارد تا تیمش را آماده حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبالی آسیا کند.

16 تیم راه‌ یافته به مرحله پایانی جام ملت‌های 2015 آسیا عبارتند از استرالیا، ژاپن، ایران، کره‌جنوبی، کره‌شمالی، بحرین، چین، عراق، اردن، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات، ازبکستان و فلسطین. تیم‌ها در تورنمنتی که 23 روز به طول خواهد انجامید از تاریخ 9 ژانویه 2015 (19 دی) که بازی افتتاحیه در ملبورن برگزار می‌شود تا تاریخ 31 ژانویه 2015 (11 بهمن) که بازی فینال در سیدنی برگزار خواهد شد، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها که دی ماه سال 93 در استرالیا برگزار می‌شود، با قطر، بحرین و امارات همگروه است و البته در راه قهرمانی حریفان جدی نظیر ژاپن و کره‌جنوبی دارد. به نقل از تسنیم، در این گزارش بر آن شدیم تا آخرین شرایط رقبای ایران در این مسابقات و همچنین ژاپن و کره‌جنوبی را مورد بررسی قرار دهیم.

قطر:

قطر چهارمین تیمی است که اعلام کرده اردوی آماده‌سازی خود را از اواخر ماه دسامبر (اوایل دی ماه) در موسسه ورزشی استرالیا در شهر کانبرا برپا می‌کند. به این ترتیب عنابی‌پوشان به تیم‌های بحرین، چین و اردن ملحق خواهند شد که به ترتیب در شهرهای بالارات، کمپل‌تاون و ملبورن استرالیا کمپ تمرینی خود را به پا خواهند کرد. قطر در جریان برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در همین شهر کانبرا اردو خواهد زد.

موسسه ورزشی استرالیا (AIS) با مساحتی در حدود 66 هکتار در سال 1981 تأسیس شد. در این مجموعه مجهز متخصصان موردنیاز از جمله پزشک ورزشی، متخصص تغذیه، آنالیزور، فیزیوتراپ و ... حضور دارند. این مجموعه چندمنظوره همچنین سالنی سرپوشیده به گنجایش 5200 نفره دارد که مخصوص برگزاری مسابقاتی همچون بسکتبال، ژیمناستیک و وزنه‌برداری است. در این مجموعه ورزشگاه 25 هزار نفری مخصوص برگزاری مسابقات فوتبال به چشم می‌خورد.

قطر که در رده‌بندی اخیر فیفا در جایگاه نود و دوم جهان و دوازدهم قاره کهن ایستاده اخیراً در دیدارهایی دوستانه قطر مقابل اندونزی و مراکش با نتیجه تساوی متوقف شد و مقابل پرو هم تن به شکست 2 بر صفر داد. آنها در ادامه روند آماده‌سازی خود به دیدار ازبکستان، استرالیا و کره‌جنوبی خواهند رفت.

امارات:

تیم ملی امارات یکی دیگر از حریفان ایران، کمپ تمرینی خود را به مدت سه هفته (از تاریخ 13 آگوست تا 8 سپتامبر 2014- 22 مرداد تا 17 شهریور) در شهر لینتس اتریش بر پا کرد. این تیم در این اردو در دیداری‌های دوستانه دو تساوی مقابل تیم‌های نروژ و لیتوانی کسب کرد و در سومین و سخت‌ترین بازی خود به دیدار پاراگوئه رفت و به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

امارات در آخرین رده‌بندی فیفا در رده شصت‌و‌پنجم جهان و ششم آسیا قرار دارد. آنها در هفته نخست اکتبر مجدداً گردهم خواهند آمد تا در تاریخ‌های 10 و 14 اکتبر (18 و 22 مهر) در ورزشگاه محمدبن زاید به ترتیب در دیدارهایی دوستانه میزبان استرالیا و ازبکستان باشند.

این تیم هنوز کمپ خود را در استرالیا مشخص نکرده است.

بحرین:

تیم ملی بحرین هم به تازگی اردوی آماده‌سازی دو هفته‌ای خود را در شهر والنسیا اسپانیا برپا کرد و در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) به کشورش بازگشت. تیم ملی بحرین همچنین پیش از شروع رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا در کمپ تمرینی «رجیونال ساکر فَسیلیتی» که در شهر بالارات ایالت ویکتوریا استرالیا واقع شده اردو خواهند زد. این کمپ تمرینی که در سال 2014 با هزینه‌ای بالغ بر 11.5 میلیون دلار تأسیس شده از امکانات خیلی خوبی برخوردار است. این اردو در تاریخ 22 دسامبر 2014 (اول دی) آغاز می‌شود و در تاریخ 7 ژانویه 2015 (17 دی) به پایان خواهد رسید.

بحرین که در رده‌بندی اخیر فیفا در رده صد و هفت جهان و مکان چهاردهم آسیا جای دارد در ماه کتبر 2014 در دیدارهای دوستانه‌ با کویت و ازبکستان بازی خواهد کرد. آنها سه‌شنبه گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر مقابل کویت به پیروزی رسیدند.

کره‌جنوبی:

کره‌جنوبی پس از حذف ناامید کننده‌ از رقابت‌ها جام جهانی 2014 اولین اردوی خود را به تازگی برپا کرد و در اولین بازی دوستانه خود موفق شد در شهر بوچئون با نتیجه 3 بر یک مقابل میهمانش، ونزوئلا به پیروزی برسد. آنها همچنین دوشنبه گذشته در دیدار دوستانه دوم خود در شهر گویانگ به دیدار اروگوئه رفتند که حاصل آن شکست یک بر صفر بود. کره با مربی جدید خود یعنی اولی اشتیلیکه در ماه اکتبر در دیدارهایی دوستانه به مصاف تیم‌های پاراگوئه و کاستاریکا می‌رود و در ماه نوامبر هم در دیدارهای تدارکاتی دیگر به ترتیب با اردن و ایران بازی خواهد کرد.

در حال حاضر اردوهای این تیم در مرکز فوتبال ملی کره‌جنوبی در پاجو برپا می‌شود. کره‌جنوبی در رده‌بندی فیفا در جایگاه پنجاه‌و‌هفتم جهان و رتبه پنجم آسیا ایستاده است.

ژاپن:

سامورایی آبی که اردوی خود را در شهر ساپورو برگزار کرده اخیراً در دیداری دوستانه در نخستین بازی که خاویر آگیره مکزیکی هدایت این تیم را بر عهده گرفته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اروگوئه شد. ژاپن در ادامه دیدارهای دوستانه خود سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه بین‌المللی یوکوهاما پذیرای ونزوئلا بود که این مسابقه هم با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. قهرمان آسیا در ادامه در دیدارهای تدارکاتی بعدی خود به دیدار جامائیکا و برزیل خواهد رفت.

ژاپن در حال حاضر در رده چهل‌وچهارم آخرین رده‌بندی فیفا قرار دارد و در بین تیم‌های آسیایی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

در حالی که همگروه‌های ایران و البته تیم‌هایی نظیر ژاپن و کره‌جنوبی به شدت در حال آماده‌سازی خود هستند، تیم ملی ایران هنوز اندرخم یک کوچه بوده و تازه قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری قرارداد کی‌روش تمدید شود. تیم ملی هنوز بازی‌های دوستانه برگزار نکرده و فوتبال ایران در خواب خرگوشی به سر می‌برد. تنها دیداری که تاکنون قطعی شده بازی دوستانه با کره‌جنوبی در آبان ماه است.

آخرین قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا به سال 1976 برمی‌گردد و با توجه به برگزاری جام ملت‌های استرالیا در سال 2015، فوتبال ایران 39 سال در حسرت این قهرمانی مانده است. آیا می‌توان با روندی که تیم ملی داشته و با شرایط کنونی به قهرمانی امیدوار بود یا اینکه حسرت قهرمانی آسیا 43 ساله خواهد شد؟


تيم ملي بحرينتيم ملي اماراتتيم ملي قطربحرين قطراماراتاي اف سي


1393/06/22 10:53  تعداد بازدید: 1,264





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن