تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از طرح نظام آراستگي شعب بانک دي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۲ب.ظ)
رونمايي از طرح نظام آراستگي شعب بانک دي طرح نظام آراستگي شعب بانک دي همزمان با ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان ولايت حضرت امام رضا(ع) و با حضور مدير عامل و جمعي از مديران بانک دي رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد شفيع‌زاده در اين مراسم اظهار کرد: در فرهنگ ديني و ملي ما ايرانيان آموزه‌هايي وجود دارد که نظام آراستگي با آن عناصر سازگار است و پذيرش آن را ساده مي‌سازد.
وي افزود: تعاليم ديني ما مشحون از دستورات ظريف و دقيقي است که بر نظم و انضباط و پاکيزگي تأکيد دارد و آن را نشانه‌ ايمان به مکتب مي‌داند.
مديرعامل بانک دي با بيان اينکه سفارش حضرت علي (ع) به نظم پس از سفارش به تقوا، اهميت آن را در زندگي نشان مي‌دهد، ادامه داد: نظم و ترتيب و وقت شناسي در اجراي برنامه‌هاي عبادي و دستورات ديني از جمله نماز، به حدي روشن است که نياز به توضيح ندارد.
به گفته وي رساله‌هاي عمليه که بيانگر بخشي از دستورات اسلام است، تحت عناوين مطهرات مفاهيمي برجسته‌تر و عالي نظام آراستگي را مطرح مي‌کنند.
در واقع، تاکيد بر انجام درست‌ترين کار، در درست‌ترين مکان و در اولين فرصت با ايجاد زمينه‌ کاهش اتلاف و بهينه کردن فرايندها در راستاي نياز مشتري است.
در ادامه مراسم مهدي قاسمي معاون امور شعب بانک دي اظهار کرد: اين سيستم، نگرشي جديد براي دورنما، فرهنگ و راهبرد است که ارائه خدمت با کيفيت و متنوع با کوتاه‌ترين زمان ارائه به مشتري را فراهم سازد.
وي در تشريح اهداف اجراي 5S افزود: اجراي فعاليت‌هاي 5S در اصل جنبشي است که به ايجاد محيط کاري سازمان يافته، مرتب، پاکيزه و استاندارد شده منجر مي‌شود و باعث بهبود و به حداکثر رساندن موارد در فعاليت سازمان خواهد شد.
قاسمي با بيان اينکه نظام آراستگي از پنج اصل که در زبان ژاپني با حرفs شروع مي‌شود، تشکيل شده است، ادامه داد: 5S مفاهيم و روش‌هاي لازم براي داشتن محيط مطلوب را در چارچوب نظامي روشن و بهم پيوسته ارائه مي‌دهد که تحقق آن مشارکت تمامي بخش‌ها و افراد بانک را مي‌طلبد.
وي سامان‌دهي و تفکيک(Seiri)، نظم و ترتيب (Seition)، پاکيزه سازي (Seiso)، استانداردسازي (Seiketsu)و انضباط (Shitsuke) را پنج شاخصه اصلي نظام آراستگي يا 5S عنوان کرد.
معاون امور شعب بانک تاکيد کرد: موضوع مهمي که توجه به آن ضروري است، نگهداري سيستم S5 پس از استقرار آن است. اگر مراقبت‌هاي لازم صورت نگيرد، ممکن است سازمان به سرعت به عادات کهنه‌ خود برگردد. يکي از مراحل و فعاليت‌هاي اصلي براي برپا نگه داشتن و بهبود نظام آراستگي، مميزي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن