تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798922599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت مجری جنجالی تا حلقه دیدنی والیبالیستان ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازگشت مجری جنجالی تا حلقه دیدنی والیبالیستان ایرانی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳.کلکسیون عجیب یک میوه فروش/چراغی که شکسته می‌شود تا نور دهد/چوب‌های غذاخوری هوشمند/بزرگترین مسجد خشتی دنیا/کتابی که پس از خواندن سیاه می‌شود!/زندگی در کنار بزرگترین تمساح جهان کلکسیون عجیب یک میوه فروش

کلکسیون عجیب یک میوه فروش

 عده ای علاقه دارند تا تمبرهای مختلف را جمع کرده و تبدیل به کلکسیون نمایند. این افراد سال ها زمان و پول خرج می کنند تا بهترین و زیباترین کلکسیون را داشته باشند اما در مقابل افرادی که توان رقابت با کلکسیونرهای تمبر را ندارند به سراغ موارد عجیب تر می روند.
کلکسیون عجیب یک میوه فروش

کلکسیون عجیب یک میوه فروش

کریستوفر کراوکور مرد میوه فروش 56 ساله ای است که یکی از عجیب ترین کلکسیون های دنیا را در اختیار دارد. او صاحب یک کلکسیون کامل از برچسب روی میوه های تازه است. با این برچسب ها حتما برخورد داشته اید که روی موز یا سیب دیده می شوند.این مرد صاحب 30000 هزار برچسب میوه است که از مناطق مختلف دنیا جمع آوری شده اند. این مرد میگوید در میان برچسب ها برخی بسیار قدیمی هستند و از روی پیازهایی کنده شده اند که چندین سال در انبارهای مختلف آذوقه انبار شده بودند. این مرد مانند بسیاری از کلکسیونرها ساعت ها خود را با کتاب برچسب های عجیبش سر می کند. این کلکسیون باعث شده است تا همسر وی از او شکایت کند چرا که کریستوفر بیش از هرچیز دیگری برای برچسب هایش زمان می گذارد.
بیشتر...

چراغی که شکسته می‌شود تا نور دهد

چراغی که شکسته می‌شود تا نور دهد

طراحی اهل بخارست چراغی طراحی کرده است که به غیر از خاص بودن، زیبا و کاربردی است و تا نشکند، روشن نمی‌شود. و نوری ندارد و کاربر قادر است نور آن را به دلخواه تنظیم کند. این چراغ با نام Slash Lamp بر اساس نیاز کاربر نور می‌دهد؛ در صورتی که کاربر نیاز به نور زیاد داشته باشد، می‌تواند چراغ را بیشتر بشکند.
چراغی که شکسته می‌شود تا نور دهد

چراغی که شکسته می‌شود تا نور دهد
این چراغ یک قاب فلزی است که لامپ‌های LED در قالب یک سیلیکون روی آن نصب شده و با بتون روی آن پوشانده شده است؛ برای دست نزدن به لامپ‌های LED، یک لایه چوب پنبه برای محافظت از لامپ دور آن قرار گرفته است و کاربر می‌تواند چراغ را به صورت معلق روشن کند یا به سقف بچسباند. کاربر همراه خرید چراغ، یک سنگ برای شکستن پوسته چراغ دریافت می‌کند؛ البته در حال حاضر این چراغ یک نمونه اولیه است.
بیشتر...

چوب‌های غذاخوری هوشمند

چوب‌های غذاخوری هوشمند

چوب‌های غذاخوری هوشمند مبتکران چینی، کاربران را از ایمن‌بودن غذاها آگاه می‌کنند. این چوب‌ها توسط غول اینترنتی Baidu تولید شده‌اند و در فیلم ارائه‌شده این شرکت، کاربر چوب‌های الکترونیکی را در سه فنجان روغن آشپزی قرار می‌دهد، سپس حسگرهای موجود در این ابزار دمای روغن و سالم‌بودن آن را برای مصرف تشخیص می‌دهند. در پایان، یافته‌های چوب‌ هوشمند روی برنامه نرم‌افزاری گوشی هوشمند کاربر مخابره می‌شوند. چنانچه ماده مصرفی تازه باشد، چوب غذاخوری نور قرمز ساطع می‌کند. شرکت سازنده نمونه‌های اولیه سیستم جدید را ارائه داده اما هنوز مشخص نیست که آیا این ابداع وارد تولید تجاری می‌شود یا خیر.
بیشتر...

بزرگترین مسجد خشتی دنیا

بزرگترین مسجد خشتی دنیا

این بنای بسیار بزرگ، در یکی از قدیمی ترین شهر های آفریقا قرار دارد. مسجد جامع جنه، به عنوان بزرگترین سازه خشتی در دنیا شناخته شده است.
بزرگترین مسجد خشتی دنیا

بزرگترین مسجد خشتی دنیا
شهر جنه یکی از قدیمی ترین شهرها در جنوب بیابان ساحارا است. جنه، سالیان سال، از جمله مراکز اصلی فرهنگی اسلام بوده است. ساخت این مسجد جامع از سال 1906 آغاز، و بعد از یک سال تکمیل شد. این بنا را بجای ساختمانی قدیمی ساختند که توسط فرانسوی ها تخریب شده بود. مسجد جامع جنه از سال 1988، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این مسجد به مسلمانان اختصاص دارد و رفت و آمد غیرمسلمان به آن ممنوع است.
بیشتر...

حلقه دیدنی والیبالیستان ایران

حلقه دیدنی والیبالیستان ایران

پوریا فیاضی، در واکنش به دیدارهای ایران در مرحله دوم والیبال قهرمانی جهان با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ارتش ایران آماده برای استارت دور دوم.
بیشتر...

کتابی که پس از خواندن سیاه می‌شود!

کتابی که پس از خواندن سیاه می‌شود!

هنرمندی در نمایشگاه هنری لندن از اختراع جدید خود که کتابی منحصربه‌فرد با صفحات حرارتی بود رونمایی کرد. این هنرمند کتابی را طراحی کرده که پس از خوانده شدن به تدریج سیاه می‌شود.این کتاب روی کاغذهای حرارتی چاپ شده، در ابتدا نوشته‌هایش ناپیداست و پس از بازشدن کم‌کم سیاه می‌شود. خواننده چهار ساعت زمان دارد تا متن‌ را پیش از محو شدن مطالعه کند. در نمایشگاه هنر لندن 9 هنرمند آثار ابداعی خود را در زمینه امکانات آینده کتاب‌های چاپ عرضه می‌کنند.یکی دیگر از ابداعاتی که در زمینه کتاب‌های چاپی در این نمایشگاه ارائه شد، کتابی بود که متن را به دو شکل با 180 درجه اختلاف نظر نمایش می‌داد. آثار مبتکرانه‌ این رویداد فرهنگی-هنری از 26 تا 28 سپتامبر در گالری «وایت چپل» به نمایش درخواهند آمد.
بیشتر...

 بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

 بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون که از چند هفته قبل خبر بازگشتش به سیما به گوش می‌رسید، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به تلویزیون بازگشت.
شب گذشته سه شنبه 18 شهریور ماه بعد از پخش گزارش سفر رییس جمهوری به کشور ترکیه، شبکه یک سیما به پخش ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در سراسر کشور مبادرت کرد که در بخشی از آن فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون به اجرا پرداخت. این برنامه که در ادامه جشن های ملی ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) در شهر اصفهان برگزار شده بود، تصویر جمشیدی را روی آنتن برد. فرزاد جمشیدی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون ایران است که پیش از این برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شب های جمعه هر هفته و سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن داشت.
بیشتر...

زندگی در کنار بزرگترین تمساح جهان

زندگی در کنار بزرگترین تمساح جهان

یک شکارچی ۸۴ ساله، ساکن استرالیا در استخر خانه‌ خود از بزرگترین تمساح جهان نگهداری می‌کند. 
زندگی در کنار بزرگترین تمساح جهان
این شکارچی در سال ۱۹۸۷ این تمساح را در حین شکار افراد محلی که قصد کشتن آن را داشتند نجات داد و در حال حاضر دراستخر خانه‌ خود از آن نگهداری می‌کند.
بیشتر...

اسباب‌بازی لوکس ثروتمندان

اسباب‌بازی لوکس ثروتمندان

اسباب‌بازی لوکس ثروتمندان

اسباب‌بازی لوکس ثروتمندان

اسباب‌بازی لوکس ثروتمندان

 به جز فرد ثروتمندی همچون جیمز کمرون  که عاشق کاوش در اقیانوس ها است، در طی 18 سال اخیر یک کمپانی با نام DeepFlight از تخصص ویژه ای در تولید زیردریایی های بسیار پیشرفته برای کاوش در دریاها برخوردار است. این کمپانی در وب سایت رسمی خود اعلام کرد: "زیردریایی های شخصی DeepFlight، به دلیل قابلیت نشان دادن جهان زیر آب به صورت سه بعدی، نمونه ای ایده آل از قایق های بسیار بزرگ، تفریحی و حتی گردشی می‌باشد". در یک قسمت از سری فیلم های جیمز باند، فردی به نام گراهام هاکز، مهندس دریایی بریتانیایی، به منظور حمله به جیمز باند و کشتن وی دست به تولید زیردریایی در کمپانی خود زد. به تازگی Hawkes و DeepFlight به دنبال ساخت زیردریایی های کوچک شخصی با قابلیت کنترل به صورت انفرادی می‌باشند. در کنار زیبایی و تجملی بودن، DeepFlight با طراحی و ساخت بیش از 5 مدل متفاوت، به دنبال تولید وسیله ای است تا از زیردریایی های کوچک مختص گشت و گذار بسیار سریع تر و لذت بخش تر باشد. ناگفته نماند، آخرین و بهترین نمونه این زیردریایی ها مدل Super Falcon Mark II با ارزشی بالغ بر 1.7 میلیون دلار می‌باشد. طول این وسیله بیش از 5.2 متر بوده و قابلیت حمل 2 سرنشین را دارد، در حالی که تا عمق 122 متر نیز، نفوذ خواهد کرد.
بیشتر...


چهار شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن