تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798988562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بومي‌سازي برنامه‌هاي اسناد بالادستي/ توسعه در ورزش يزد نامتوازن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد شريعتي در كارگروه فرهنگي و اجتماعي يزد:
لزوم بومي‌سازي برنامه‌هاي اسناد بالادستي/ توسعه در ورزش يزد نامتوازن است
يزد ـ خبرگزاري مهر: مديركل ورزش و جوانان استان يزد بر لزوم بومي سازي برنامه هاي اسناد بالادستي نظام تاكيد كرد و گفت: برنامه هر منطقه بايد بر اساس ظرفيت ها و چالش هاي آن تدوين شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شريعتي، پيش از ظهر سه شنبه در جلسه كارگروه تخصصي امور فرهنگي و اجتماعي استان يزد اظهار داشت: استان يزد از ظرفيت هايي نظير آموزش عالي، كارخانجات، اقليم خاص، شرايط جغرافيايي و ... برخوردار است و در مقابل با چالش هايي نيز از جمله اعتبار كم، توسعه نامتوازن و ... مواجه است كه بايد بر اساس اين شرايط براي آن برنامه ريزي بلندمدت شود. وي عنوان كرد: اسناد توسعه كشور به عنوان نقشه راه مورد توجه هستند و نكته حائز اهميت اين است كه براي حركت در مسير بر اساس نقشه بايد همگرايي وجود داشته باشد. شريعتي با بيان اينكه متاسفانه هر دستگاهي بر اساس دستورالعمل هاي وزارتخانه متبوع خود عمل مي كند، تصريح كرد: جزيره اي عمل كردن مسائل استان را به پيش نمي برد و حركت به اين شكل حتي اگر امكانات باشد، چون دستورالعمل ها متفاوت است، همپوشاني صورت نمي گيرد. ناهماهنگي دستگاه ها سبب تمركز امكانات در يك نقطه شده است وي با اشاره به اينكه در حوزه ورزش امكانات بسيار گسترده اي در استان يزد وجود دارد، تاكيد كرد: اگر اين امكانات بسيج شود، بهره آن بيشتر عايد مردم خواهد شد و اگر 10 درصدي كه اكنون ورزش مي كنند،‌ با بسيج امكانات به 13 درصد برسد، خود به خود گام بزرگي در راستاي تحقق اسناد بالادستي، سلامت و نشاط مردم صورت گرفته است.

شريعتي با اشاره به اينكه دستگاه هاي مختلف امكانات ورزشي در نقاط مختلف ايجاد كرده اند، افزود: برخي ناهماهنگي ها سبب تمركز امكانات در مناطقي خاص و محروميت در بقيه نقاط استان شده به همين دليل لازم است اگر دستگاهي قصد اجراي پروژه اي را دارد، در جايي كه امكانات محدود است، اقدام به ايجاد فضاي ورزشي كند. مديركل ورزش و جوانان استان يزد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه برنامه پنجم توسعه مشكلاتي داشت كه بايد اين مشكلات در برنامه ششم ديده شود، تصريح كرد: اگر مشكلات ديده نشده و راهكاري براي حل آن در برنامه ششم انديشيده نشود، خشتي بر روي خشت كج قبلي خواهيم گذاشت. اجراي بدون تفكر و تعقل برنامه پنجم توسعه وي عنوان كرد: برنامه هاي خلق الساعه و برنامه ريزي و اجرا بدون تفكر و تعقل، سبب شد تا مشكلات بسياري در حوزه‌هاي عمراني و بودجه اي ايجاد شود كه اين امر انگيزه را براي تدوين برنامه ششم نيز از بين برد اما اين روند بايد در برنامه ششم اصلاح شود. معاون فرهنگي رئيس دادگستري استان يزد نيز در اين جلسه با تاكيد بر اينكه براي برنامه‌ريزي بايد ابتدا گروه هدف را بشناسيم، اظهار داشت: بعد از شناسايي گروه‌هاي هدف در هر برنامه، بايد كارگروه هاي تخصصي و آشنا به مسائل جامعه هدف تشكيل شود و تنها در اين شرايط است كه برنامه ها قابليت اجرا پيدا خواهند كرد.

محمدرضا عرشيان همچنين با اشاره به اينكه به نظر مي رسد در استان يزد مباحثي همچون مواد مخدر، طلاق و اتباع بيگانه بيشتر نيازمند برنامه ريزي باشند، تصريح كرد: برنامه هاي فرهنگي مي تواند اين چالش هاي استان را برطرف كند. معلولان در برنامه ها و اسناد بالادستي مدنظر قرار گيرند نماينده بهزيستي در اين جلسه نيز با اشاره به اينكه گسترده فعاليت‌هاي بهزيستي گسترده است، اظهار داشت: جامعه هدف بهزيستي از قبل از تولد نوزادان تا زمان سالمندي افراد است به همين دليل مي توان براي گروه هاي هدف بسياري برنامه ريزي متناسب با شرايط آنها كرد. پايدار با تاكيد بر اينكه قشر گسترده اي از جامعه هدف بهزيستي را معلولان تشكيل مي دهند، خواستار در نظر گرفتن برنامه هايي مدون براي معلولان در تنظيم و تدوين اسناد بالادستي از جمله برنامه ششم توسعه شد.






۱۳۹۳/۶/۱۸ - ۱۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن