تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798324929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع کتابچه آموزش استفاده از سرویس مدرسه/تهرانگردی 15هزاردانشجوی جدیدالورود پایتخت/ارائه مشاوره تحصیلی در نمایشگاه های بازباران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امرودی در تشریح فعالیت های شهری در آستانه مهرماه در جلسه شورا:
توزیع کتابچه آموزش استفاده از سرویس مدرسه/تهرانگردی 15هزاردانشجوی جدیدالورود پایتخت/ارائه مشاوره تحصیلی در نمایشگاه های بازباران
امسال شهرداری تهران برنامه های فرهنگی ویژه ای برای یک میلیون و300 دانش آموز و 930 هزار دانشجوی جدید الورود طراحی کرده است .
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام میثم امرودی با اشاره به برگزاری ده ها جلسه کارشناسی در حوزه فرهنگی برای ویژه برنامه های استقبال از مهر گفت: امسال 2هزارو 200 مترمربع پرتال شهری با همکاری اموزش وپرورش به تصاویر و جملات مرتبط با سبک زندگی اسلامی برای محصلان شهر تهران طراحی شده است. این در حالی است که از سوی شهرداری تهران 100 هزار مترمربع نیز نقاشی دیواری در مدارس و مهدها انجام شده است .

امرودی با اشاره به طرح نسیم بهشت بیان کرد: امسال طلاب جوانی که با شهرداری تهران در طرح نسیم بهشت همکاری می کنند در طول سال نیز در مدارس مختلف می چرخند و علاوه بر آگاهی محصلان نسبت به مسائل دینی به ترویج سبک زندگی اسلامی نیز می پردازند .

توزیع کتابچه آموزش استفاده از سرویس مدرسه

وی یکی از مسائل مهمی که باید در طرح استقبال از مهر مورد توجه قرار می گرفت را بحث آموزش استفاده از سرویس مدارس هم برای اولیای دانش آموزان و هم محصلان عنوان کرد و گفت: امسال 110 هزار کتابچه آمادگی استفاده از سرویس مدارس در مراکز اموزشی مناطق تهران توزیع شد .

معاون شهردار تهران همچنین با دعوت از اعضای شورای شهر تهران برای حضور در ایین بازگشایی مدارس و زنگ مدرسه در 132 نقطه تهران اظهارکرد: امسال در بهشت زهرا نیز برنامه زنگ مدرسه برای شهدای دانش آموز و خانواده های شهدا اجرا می شود. این طرح تحت عنوان " دانش آموزان دیروز، شهیدان امروز" اجرا می شود. این در حالی است که تهران دارای دو هزار و 400 دانش آموز شهید است.

وی یکی از ویژه برنامه های امسال را بحث آشنایی با تهران برای دانشجویان جدید الورود که از شهرستان ها به پایتخت می آیند خواند و گفت: علاوه بر آماده کردن تعداد قابل توجهی بورشور با همکاری وزارت علوم، 15 هزار دانشجو در برنامه تهران گردی شرکت می کنند .
 
ارائه3543 کالا با تخفیف ویژه در نمایشگاه های باز باران

به گفته معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نمایشگاه باز باران از 12 تا 22 شهریور ماه در حالی در 10 نقطه تهران برپا شده است که سه هزار و 543 عنوان کالا در آن عرضه می شود که سه هزارکالای آن به نوشت افزار ایرانی – اسلامی تعلق دارد .

وی افزود: علاوه بر در اختیارگذاشتن امکان مشاوره تحصیلی در نمایشگاه های بازباران برای اولیا و محصلان، محصولات عرضه شده در بخش نوشت افزار با 35درصد تخفیف، محصولات پوشاک با 50 درصد تخفیف و چادر نیز در همه نمایشگاه ها با 30 درصد تخفیف ارایه می شود. به طوری که برپایی این نمایشگاه با استقبال بالای بخش خصوصی و اصناف روبروبوده است و حتی خواهان افزایش زمان این نمایشگاه به بیش از ده روز بوده اند. این در حالی است که رضایت مردم نیز از تماس های متعدد با 1888 در قالب تقدیر وتشکر مشخص شده است .
 
حضور شهرداری در هیات امنای44مدرسه شهر

به گفته امرودی امسال شهرداری تهران در هیات امنای 44 مدرسه حضور فعال دارد و در این مدارس آموزش های شهروندی در قالب کتاب درسی ، برنامه های فوق درسی ارایه می شود تا رفتار ، حقوق و تکالیف شهروندی در بین دانش اموزان ترویج شود و در آینده از این مدارس به عنوان طرح پایلوت استفاده شود. این طرح در آینده با بهره گیری از نتایج در همه مراکز آموزشی تهران اجرا خواهد شد..

توزیع24500 بن بین دانش آموزان نیازمند

وی با قدردانی از شورا برای دعوت از وزیر آموزش و پرروش در ایجاد فضای همکاری گفت: امسال 24 هزار و 500 بن بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود و برای نخستین بار طرح اتوبوس پیاده مدارس برای دانش آموزان دوره دبستان به اجرا در می آید. به طوری که دانش اموزانی که با سرویس مدارس تردد نمی کنند به صورت آزمایشی با معلم پرورشی مسیر مدرسه تا خانه را در گروه های ده نفری تردد می کنند تا علاوه بر از بین رفتن احساس ناامنی نسبت به مسائلی که باید هنگام تردد از مسیر مدرسه تا خانه بدانند، آگاه می شوند .

وی با اشاره به کارکردهای جهادی پزشکان در منطقه 12 تهران برای انجام معاینه دانش اموزان نیز بیان کرد: وظیفه شهرداری حساس کردن مردم نسبت به سلامت خودشان است و تلاش می کنیم با همکاری پزشکان جهادی هر دانش اموز یک بار مورد معاینه قرار گیرد تا خانواده نسبت به سلامتی وی حساس شوند.

امرودی با اشاره به اینکه مدارس دخترانه از سه سال پیش به امکانات ورزشی مجهز شده اند همگفت: مقام معظم رهبری در سند تحول آموزش از تبدیل هر مدرسه در هر محله به یک مرکز تربیتی تاکید کرده بودند و در این راستا امسال هزار و 500 مدرسه به مرکز تربیت محله تبدیل می شود که این مدارس به ست های ورزشی تجهیز می شوند تا در ساعات عصر، از سوی مردم محله مورد استفاده قرار بگیرند .

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن