تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار: ابعاد نظارتی در شهرداری تبریز تقویت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار: ابعاد نظارتی در شهرداری تبریز تقویت می شود تبریز - ایرنا - شهردار تبریز تاکید کرد: تقویت ابعاد نظارتی، در کنار وظایف متعدد عمرانی و اجتماعی، از محورهای مورد توجه این شهرداری است.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در خصوص مطالب عنوان شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر، گفت: سخنانم در صحن شورا، اتمام حجت شهرداری با دست های ناپاکی است که برای تعدی به حقوق شهروندان، خود را در حفاظ های امن و آهنین جای داده اند.
وی گفت: به عنوان شهردار، از هیچ تلاشی برای برخورد با تخلف فروگذار نخواهم کرد و تاکید می کنم که برای تحقق آرمان "شهرداری بی تخلف" نیازمند یاری اعضای شورا و عموم شهروندان تبریزی هستیم.
نجفی یادآوری کرد: در این راستا تقویت راهکارهای ارتباطی شهروندان و شهرداری، مورد توجه شهرداری تبریز است.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم امکانات و تجهیزات ارتباطی شهرداری از قبیل سامانه های اینترنتی، سامانه 137، درگاه های نظرخواهی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و صندوق های متعدد انتقاد و پیشنهاد را به هیچ عنوان تشریفاتی و سوری قلمداد نکنند چرا که تمهیدات ارتباطی شهرداری در بخش های مختلف حراست و نظارت، سازمان آمار و فناوری و روابط عمومی، ملزم به رصد نظرات شهروندان، حتی در جزئی ترین موارد هستند.
نجفی افزود: به شخصه ریزترین انتقادات عنوان شده از سوی شهروندان در خصوص تخلف، کم کاری یا سایر نکات پیشنهادی را پیگیری کرده و در روند تصمیم گیری ها اعمال می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ارتباط شهرداری با شورای اسلامی شهر، یک ارتباط منسجم، تعریف شده و قانونمند است.
شهردار تبریز با بیان این که حرکت در هر مسیری به جز این مسیر قانونی، تاثیر سوء بر کارکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد گذاشت، تاکید کرد: هرجا احساس کنیم ارتباطات فراقانونی مدیران با اعضای شورای اسلامی شهر، قابل تحمل نیست، مدیر متخلف را کنار خواهیم گذاشت.
شهردار تبریز دیروز در صحن علنی شورای اسلامی این شهر از معرفی هفت کارمند متخلف این شهرداری به مراجع قضایی خبرداده و از اعضا شورا برای همکاری در این زمینه با شهرداری درخواست همکاری کرده بود.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز از ساخت پارکینگ طبقاتی در پارک ائل گولی این شهر به منظور کاهش بار ترافیکی در محدوده این مجموعه خبر داد.
محمدحسین حسن زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارکینگ در چهار طبقه و به گنجایش دو هزار خودرو در محدوده این پارک ساخته می شود.
وی با اشاره به مشکل پارکینگ در تفرجگاه ائل گولی خاطرنشان کرد: برای حل این معضل برنامه ریزی هایی انجام داده ایم که ساخت پارکینگ طبقاتی یکی از این راه حل هاست.
وی به مشخصات پارکینگ طبقاتی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: فضای هر طبقه از پارکینگ طبقاتی 10 هزار متر مربع برآورد شده که در مجموع ٤٠ هزار متر مربع خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآوری کرد: ساخت یک طبقه شهربازی سرپوشیده و همچنین یک طبقه برای تامین نیازهای مسافرین و بازدید کنندگان، از اولویت های پیش بینی شده در این طرح بزرگ است.
حسن زاده اضافه کرد: تفرجگاه ائل گولی تبریز از دیرباز به دلیل قرار گرفتن در منطقه اقلیمی خوش آب و هوا و فضای سبز مناسب میزبان حجم بالای گردشگران، مسافران و همچنین شهروندان تبریزی بوده و در همین راستا لزوم تجهیز و آماده سازی هر چه بیشتر این پارک تاریخی که به یکی از قطب های اصلی گردشگری تبریز تبدیل شده بسیار ضروری است.
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز نیز از واگذاری رایگان زمین ساخت پارکینگ به سرمایه گذاران به مدت دوسال پس از احداث ، خبر داد.
فیروز آذری فر اظهار کرد: به دستور شهردار تبریز، زمین پارکینگ به مدت دو سال پس از احداث پارکینگ مکانیزه به صورت رایگان در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.
وی افزود: این اقدام در راستای تسهیل و روان سازی ترافیک شهر و کاستن مشکلات ترافیکی و بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان صورت می گیرد.
7233/245


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن