تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819987209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت شهرداری از تیم ماشین سازی خدمت بزرگی به فوتبال تبریز بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی اصغرنژاد در گفتگو با مهر:
حمایت شهرداری از تیم ماشین سازی خدمت بزرگی به فوتبال تبریز بود
تبریز – خبرگزاری مهر: مشاورعالی سازمان ورزش شهرداری تبریز و قائم مقام سابق باشگاه ماشین سازی گفت: شهرداری تبریز با تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال ماشین سازی، خدمت بزرگی به این تیم و فوتبال این شهر کرد.



احد اصغرنژاد یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت سازمان ورزش شهرداری تبریز از تیم فوتبال ماشین سازی اظهار داشت: ماشین سازی شناسنامه فوتبال تبریز است و فوتبال شهر ما بدون این تیم معنی ندارد، همه ما اهالی فوتبال باید از این تیم ریشه دار حمایت کنیم. وی ادامه داد: پس از اتفاقاتی که در دو، سه سال اخیر بر سر این تیم مظلوم فوتبال تبریز رخ داد، خوشبختانه اکنون شاهد حمایت همه جانبه مهندس نجفی شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران سازمان ورزش شهرداری تبریز هستیم. اصغرنژاد عنوان کرد: در دو، سه سال اخیر حمایت هایی مقطعی از تیم فوتبال ماشین سازی به عمل آمد اما همه این کمک ها در حدی نبود که بتواند این تیم را از زمین بلند کند، هر سال ما می دیدیم که وضعیت ماشین سازی بدتر از سال پیش تر می شد و در نتیجه گیری هم شاهد عملکرد ضعیف این تیم بودیم و در نهایت هم تا آستانه سقوط به دسته سوم پیش رفت. وی در همین رابطه افزود: بعضی افراد دوست داشتند که به ماشین سازی کمک کنند، اما وضعیت نابسامان و بدهی هایی که این تیم داشته و دارد مانع از این می شد که بخش خصوصی یا ارگانی دولتی ماشین سازی را تحت پوشش قرار دهد و در نهایت نیز این تیم زیر بدهی به حال خود رها شده بود و حتی وضعیت حضورش در لیگ دسته دوم نیز روشن نبود. مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با این حال امسال شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تصمیمی جدی و چاره ساز اتخاذ کردند و تیم ماشین سازی را زیر چتر حمایتی شهرداری قرار دادند که به نظر من در این مقطع بهترین تصمیم برای نجات ماشین سازی همین حمایت شهرداری بود. وی ادامه داد: عقیده دارم که شهرداری تبریز با تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال ماشین سازی، خدمت بزرگی به فوتبال این شهر کرد، چراکه ماشین سازی کم هوادار ندارد و حتی با این شرایط وخیم بازهم دوستداران زیادی در استان دارد. هوادارانی که طی سال های اخیر چیزی جز نگرانی نداشته اند و کمتر دیده شده که از وضعیت تیم محبوب خود ابراز رضایت داشته باشند که البته من این نوید را به هواداران ماشین سازی می دهم که از امسال شاهد بهتر شدن شرایط این تیم قدیمی خواهند بود. اصغرنژاد در ادامه با اشاره به اینکه بهتر است برای باشگاه ماشین سازی هیئت مدیره و مدیرعامل جدیدی انتخاب نشود، تصریح کرد: اکنون شرایط تیم ماشین سازی به گونه ای است که باید بدهی های این تیم پرداخت شود، از طرفی برای حضور در لیگ دسته دوم باید بودجه ای برای ماشین سازی در نظر گرفته شود تا این تیم بازیکنان و کادر فنی مدنظر را جذب کند، به همین دلیل تا مدیرعامل و هیئت مدیره جدید شکل بگیرد زمان برای ماشین سازی از دست می رود و شاید این کادر مدیریتی نتواند بودجه لازم را اخذ کند. وی افزود: پیشنهاد من این است که تیم فوتبال ماشین سازی با همان کادر مدیریتی سازمان ورزش شهرداری اداره شود تا در همین ابتدای کار بار دیگر دچار مشکلات مدیریتی نشود. از طرفی در سازمان ورزش شهرداری مدیران توانمندی هستند که می توانند از پس مدیریت تیم فوتبال ماشین سازی هم برآیند. قائم مقام سابق باشگاه ماشین سازی تبریز در پایان یادآور شد: امیدوارم همه تیم های شهرمان در رقابت های امسال، فصل موفقی را در پیش داشته باشند و تیم ماشین سازی در لیگ دسته دوم، شهرداری در لیگ دسته اول و تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر بتوانند نتایج درخشانی برای فوتبال تبریز در این فصل رقم بزنند.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن