تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799608566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفه سنگین اجرای برنامه های فرهنگی در همایش ورزش صبحگاهی اراک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی گزارش مهر از یک همایش ورزشی خانوادگی/
کفه سنگین اجرای برنامه های فرهنگی در همایش ورزش صبحگاهی اراک
اراک – خبرگزاری مهر: مسئولان ورزش استان مرکزی با برگزاری همایشهای مختلف ورزشی در پارکها تلاش می کنند تا جای خالی ورزش همگانی را پر در بین خانواده ها پر کنند. امروز نیز در این راستا همایش ورزش صبحگاهی خانوادگی در پارک شهدای گمنام اراک با حضور خانواده ها برگزار شد. اما کفه سنگین اجرای برنامه های فرهنگی در این همایش ورزشی گلایه برخی خانواده های شرکت کننده در این همایش را به همراه داشت.



به گزارش خبرنگار مهر، بنرها و پیامکهای تبلیغاتی که طی دو هفته گذشته خبر از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی خانوادگی در دو پارک بزرگ کلان شهر اراک به همت شهرداری اراک را می داد جمعی از خانواده های ورزش دوست این شهر را برای شرکت در برنامه فوق هفته گذشته به پارک امیرکبیر و صبح  جمعه امروز به پارک شهدای گمنام کشاند تا ضمن حضور در این برنامه ورزشی ساعتی خوش را در کنار جمع خانواده خویش بگذرانند. همایش یک همایش ورزشی بود حضور ورزشکاران رزمی کار با لباس، جمعی از ورزشکاران ورزش همگانی پارکهای شهر، دوچرخه سواران بیانگر این مهم بود، شنیده شدن ریتم آهنگینی که برای انجام نرمش صبحگاهی از بلندگوهای مستقر در پارک به گوش می رسید حکایت از صبحی با نشاط و شاداب را داشت. حضور خانواده ها و مردمی که خواب شیرین صبحگاهی را در یک روز تعطیل بر خود حرام کرده و با اهل و عیال در این برنامه فرهنگی و ورزشی شرکت کرده بودند آدمی را سرشوق می آورد. در این همایش ورزشی که صبح روز جمعه در پارک شهدای گمنام اراک برگزار شد شهروندان اراکی شرکت کننده به صورت دسته جمعی به انجام حرکت های ورزشی پرداختند. علی ترابی شهروند اراکی که با خانواده کوچکش در این برنامه شرکت کرده بود گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی برای این شهر لازم و ضروریست چرا که این فرصت را می دهد تا خانواده ها برای ساعتی چند در کنار یکدیگر باشند. نسرین سامی شهروند دیگر شرکت کننده در این مراسم نیز ضمن تقدیر از شهرداری اراک در راستای برگزاری این برنامه ها گفت: همایشهای ورزشی و جشنواره های فرهنگی برای تقویت روحیه شادابی در بین خانواده های اراکی ضروریست چرا این شهر فاقد امکانات تفریحی و فرهنگی کافی است.

همایش ورزش صبحگاهی امروز برگزار شد اما این برنامه به گفته مردمی که در آن شرکت کرده بودند همراه با نواقصی بود که مجریان آن باید با توجه به این موارد در راستای رفع آنها در برنامه های بعد توجه کنند. برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این همایش صورت نگرفته بود یکی از شهروندان شرکت کننده در این همایش معتقد بود برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این همایش صورت نگرفته بود تا شرکت کنندگان بتوانند از صبح تعطیل خود نهایت بهره را ببرند. مهدی فاضلی بیان داشت: خانواده من با توجه به ذهنیتی که از برنامه مشابه دو سال گذشته که در همین پارک برگزار شده بود از شب گذشته برای حضور در این برنامه برنامه ریزی کردند اما متاسفانه بعد از حضور متوجه تفاوت سطح برنامه شدیم. وی ادامه داد: دختر کوچک من که در برنامه پیش خاطرات خوبی از برگزاری مسابقات ورزشی بین همسالانش در رشته های مختلف اعم از طناب کشی، دوچرخه سواری و اسکوتر سواری در ذهن داشت متاسفانه امروز برای ثبت نام در هر مسابقه ورزشی که مراجعه کرد برنامه ویژه بزرگترها بود و این مساله موجب سرخوردگی وی شد. کریم احمدی نیز معتقد است همایش ورزش صبحگاهی جایی برای اجرای کنسرت موسیقی نیست و این برنامه باید کاملا با برنامه های تفریحی ورزشی پر شود وگرنه تلویزیون هم آهنگ های ضبط شده خوانندگان را پخش می کند. شهروند دیگری نیز با تقدیر از اقدام شهرداری در راستای ترویج ورزش همگانی در پارکهای شهر اراک گفت: علیرغم تمام زحمات برنامه امروز نواقصی داشت و بارزترین نقص آن سیمای غیر ورزشی تمامی مجریان آن بود. وی افزود: در برنامه ای که تحت عنوان ورزش صبحگاهی برگزار می شود کسی با کت و شلوار و لباس اتو کشیده بالای سن برای مردمی که با پوشش ورزشی در محل حاضر شده اند برنامه ورزشی اجرا نمی کند ما امروز انتظار اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی را داشتیم و برنامه بالای سن باید فقط در هنگام اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات ورزشی که جز دارت، طناب کشی و پنجه والیبال که تعداشان بسیار محدود بود داده می شد. ناصربغدادی هم معتقد بود کار زیبای رزمی کاران و باستانی کاران به دل مردم بسیار نشست اما حرکات نمایشی در همایش ورزش صبحگاهی کافی نیست و اگر مسئولان قصد ترویج ورزش را در بین مردم دارند باید در این برنامه ها مردم را درگیر برنامه های ورزشی کنند کاری که فقط توسط هیئت دارت استان مرکزی امروز انجام شد. کفه سنگین اجرای برنامه های فرهنگی در همایش ورزشی مریم کریمی افزود: برنامه امروز اگر چه با اجرای لطیفه خوان اراکی لبخند را به لب شهروندان نشاند اما ورزشی نبود و کفه برنامه های فرهنگی اعم از اجرای سرود، مداحی و لطیفه خوانی از کفه ورزشی اش سنگین تر بود و این باز خبر از غربت ورزش در جامعه ما دارد.

جابری نیز معتقد است این برنامه ها فرصتی برای تبلیغ فواید ورزش در بین نسل جوان، نوجوان و نونهال ماست و باید از این فرصت و حضور خانواده ها نهایت بهر ه را برد نه آنکه طوری برنامه اجرا کرد که خانواده ها برای بار دوم  رغبتی برای حضور  در همایشهای ورزشی خانوادگی را نداشته باشند. یکی از مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری اراک نیز در گفتگو با مهر در این رابطه گفت: در این برنامه مسابقات ورزشی مختلف برگزار شد و برنامه گروه باستانی و کاراته هم داشتیم. وی با تاکید بر اینکه ما در دهه کرامت هستیم و سازمان فرهنگی می خواست در کنار همایش ورزش صبحگاهی جشن هم برگزار کند که اتفاقا مورد توجه مردم هم بود تصریح کرد: در حین برگزاری برنامه همایش فرمهای نظر سنجی هم توزیع شد که سازمان حسب درخواست مردم در همایشهای قبلی برنامه امروز را تنظیم و تقدیم مردم کرده است. این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری اراک قصد ترویج ورزش همگانی را دارد و از گروههای خصوصی برای اجرای این کار دعوت کرده است اظهارداشت: چند نفر از نفراتی که در مسابقات جایزه گرفتند از کودکان و نوجوانان بودند.


۱۳۹۳/۶/۱۴ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن