تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820352958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيرانوند: آخر فصل لژيونر مي‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيرانوند: آخر فصل لژيونر مي‌شوم
با تساوي 2 روز گذشته نفت تهران برابر پيکان اين تيم حسابي از رقابت صدرجدول عقب افتاده است. نفت تهران 8 امتيازي است و با استقلال صدرنشين 7 امتياز بااختلاف دارد.

با این حال علیرضا بیراوند دروازه بان نفت تهران در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می کند تیمش فقط 3 امتیاز تا شرایط ایده آل فاصله دارد: من قبول ندارم که اوضاع ما بد است، ما تیم جوانی داریم و از شرایط ایده آل 3 امتیاز عقب هستیم. ما هم برابر سایپا و هم برابر پیکان عملکرد خوبی داشتیم و اگر 3 امتیاز یکی از این بازی ها را گرفته بودیم الان همه چیز ایده آل بود.

بیرانوند که یکی از بهترین بازیکنان نفت تهران بود در بازی با سایپا 2 اشتباه تاثیرگذار انجام داد و باعث شد تیمش شکست بخورد با این حال او این مسئله را قبول ندارد: اصلا قبول ندارم که من اشتباه تاثیرگذار انجام داده ام. زمانی به یک اشتباه می گویند تاثیرگذار که مثلا توپ از دست دروازه بان سر بخورد و توپ وارد دروازه شود و یا مثلا در شروع مجدد اشتباه کنم و توپ وارد دروازه شود. ولی در بازی با سایپا هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد. مهاجمان سایپا پشت مدافعان ما با من تک به تک شدند، من جلو آمدم تا جلوی حمله آنها را بگیرم ولی دیر رسیدم و نتوانستم به مهاجمان آنها برسم. البته من قبول دارم دروازه بان وقتی گل می خورد مقصر است. من اگر از روی نقطه پنالتی هم گل بخورم تقصیرکار هستم.

دروازه بان نفت در مورد خودش ادعای عجیبی می کند: من به علیرضا منصوریان قول داده ام که در این فصل فقط 11 یا حداکثر 12 گل بخورم. مطمئن باشید می خواهم به قولم عمل کنم و تمام تلاشم را می کنم. من دوست دارم در فوتبال پیشرفت کنم و می خواهم در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم.

او ادعا می کند در پایان این فصل لژیونر خواهد شد: آرزویم این است که روزی لژیونر شوم و مطمئن باشید برای رسیدن به این مسئله تمام تلاشم را می کنم، فصل پیش هم قرار بود این اتفاق بیافتد ولی آقای علیپور مالک باشگاه نفت از من خواست این فصل هم در نفت بمانم. او سفرهای زیادی به اروپا کرده و فیلم بازی های من را به چند باشگاه نشان داده است. امیدوارم که به آرزویم برسم.


عليرضا بيرانوندنفت تهرانليگ برتر


1393/06/09 14:36  تعداد بازدید: 6,710





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن