تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيرانوند: از ناراحتي نتوانستم بخوابم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيرانوند: از ناراحتي نتوانستم بخوابم
عليرضا بيرانوند دروازه بان نفت تهران مقابل سايپا زياد خوش شانس نبود و دو گل دريافت کرد و بدين ترتيب بعد از برد سپاهان اين تيم 3 امتياز را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند از این نتیجه خیلی ناراحت بود و در همین خصوص گفت:ما خوب بازی کردیم و حتی تا دقیقه 70 یک بر صفر جلو بودیم و می توانستیم این بازی را ببریم اما روی اشتباهات فردی 2 گل خوردیم. فکر می کنم ما بعد از بازی با سپاهان مغرور شده بودیم. حتی آقای منصوریان به ما گفته بود نباید غول کش و ضعیف بباز باشیم. البته نمی خواهم بگویم سایپا ضعیف بوده ولی ما سپاهان را خیلی مقتدر بردیم. بعد از بازی با راه آهن که باختیم دو تیم را بردیم.

به او گفتیم فکر می کنی این باخت به نفع نفت شد تا دیگر مغرور نشود که جواب داد: به قول علی آقا تنها تیمی که توانست ترمز سپاهان را بکشد ما بودیم اما در این بازی مغرور شدیم. خودم از ناراحتی نخوابیدم چون می توانستیم ببریم.در بازی با سایپا گل های بدی خوردیم و حتی در نیمه دوم علی آقا تاکتیکی به ما گفت که گل زدیم. اما روی اشتباه فردی موقعیت 4 به 2 را نزدیم و گل خوردیم.تیمی هم که گل نزند گل می خورد.

دروازه بان نفت در خصوص بازی بعدی مقابل پیکان که به استقلال باخت هم گفت: بازی بعدی با پیکان خیلی سخت است و از شانس ما تیم هایی که می خواهند ببرند به پست مان خورده و می خواهند از بحران خارج شوند. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و بعد از باخت به استقلال هم می خواهند هر طوری هست ببرند!ما باید این بازی را ببریم و گسترش فولاد را هم شکست دهیم تا برای بازی با استقلال آمادگی بالایی داشته باشیم.

او در خصوص دوئل با رحمتی هم صحبت کرد:خیلی ناراحت شدم رحمتی گل خورد واقعا او را دوست دارم و می خواهم موفق باد. قبل از برنامه ماه عسل با هم دوست بودیم اما الان رفاقت مان بیشتر شده و فکر می کنم بازی خوب ی شود و من هم سعی می کنم دروازه را بسته نگه دارم.

بیرانوند در رابطه با صحبت های منصوریان بعد از بازی گفت:علی آقا راست می گوید که ما مغرور بودیم و حتی مربی مان قبل از بازی گفت؛گرم کردن تان مثل قبل بازی با سپاهان نیست. امیدوارم در این یک هفته خودمان را آماده کنیم.


عليرضا بيرانوندنفت تهرانسيد مهدي رحمتيسايپاي البرز ليگ برتر


1393/06/04 11:19  تعداد بازدید: 1,899





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن