تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820380093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي عمراني دانشگاه ولايت به مناسبت هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲ب.ظ)
افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي عمراني دانشگاه ولايت به مناسبت هفته دولت هم زمان با هفته دولت سردر اصلي، حصار ضلع جنوبي، سلف سرويس، ساختمان هاي آموزشي و همايش هاي دانشگاه ولايت افتتاح و ساختمان دانشکده زبان هاي خارجي و کتابخانه مرکزي اين دانشگاه کلنگ زني شد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ در اين مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ايرانشهر، عسگري کارشناس طرح هاي عمراني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، غلامرضا رضايي رئيس دانشگاه ولايت و جمعي از مديران، معتمدين و مردم شهرستان ايرانشهر برگزار شد، سلف سرويس با زير بناي 3200 متر مربع، ساختمان آموزشي با زير بناي 3000 متر مربع، ساختمان همايش ها با زير بناي 2000 متر مربع، سردر اصلي و حصار ضلع جنوبي دانشگاه افتتاح شد.
همچنين مراحل آغاز ساخت دانشکده زبان هاي خارجي با زير بناي 3000 متر مربع و کتابخانه مرکزي با زير بناي 5000 متر مربع از ديگر پروژه هاي دانشگاه ولايت بود که در اين مراسم کلنگ زني شد.
رئيس دانشگاه ولايت افتتاح و کلنگ زني اين پروژه ها را در هفته دولت موجب خير و برکت براي دانشگاه دانست و ابراز اميدواري کرد که ساخت اين پروژه ها هر چه سريعتر به اتمام برسد.
غلامرضا رضايي در ادامه گفت: اصرار داريم تا پروژه هايي که کلنگ زني مي شوند خيلي سريع به بهره برداري برسد و پروژه هاي نيمه تمام را نيز به اتمام برسانيم تا بر اين اساس بتوانيم زمينه هاي رشد و توسعه هر چه بيشتر دانشگاه را در زمينه هاي آموزشي،پژوهشي و فرهنگي مهيا سازيم.
رضايي به ساير پروژه هاي عمراني در حال اجراي دانشگاه اشاره كرد و گفت: پروژه دانشکده ادبيات و علوم انساني، دانشکده فني و مهندسي، يک بلوک خوابگاه دانشجويي از ديگر پروژه هاي در حال اجراي دانشگاه است که رديف اعتباري دارند.
داودي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ايرانشهر در افتتاح اين پروژه ها، پيشرفت پروژه هاي عمراني دانشگاه را مطلوب ارزيابي كرده و توسعه فضاي فيزيکي دانشگاه را زمينه اي براي رشد هر چه بيشتر دانشگاه در زمينه آموزشي دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن