تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798661397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری رئیس جمهور/ اعتراف آمریکا/کشف تونل های داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشاگری رئیس جمهور/ اعتراف آمریکا/کشف تونل های داعش


رئیس جمهور فرانسه گفت: امکان ندارد مخالفان دولت فعلی سوریه را بدون اسلحه بگذاریم. ارتش سوریه در ریف دمشق و اطراف فرودگاه تبغ خسارات سنگینی به تروریست ها وارد کرد.آمریکابا تاخیری چند ساله، به حضور تروریست های خارجی در خاک سوریه اعتراف کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی تازه، به طور رسمی از فرایند رصد تحرکات تروریست ها در سوریه از سوی دولت متبوعش پرده برداشت و اعلام کرد، اسلحه هایی که اکنون در دست تروریست های مناطق مختلف این کشور است، همان هایی است که در قالب چند محموله از سوی دولت ما تامین شده و امکان ندارد مخالفان دولت فعلی سوریه را بدون اسلحه بگذاریم.
دانلود     پیشروی های ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی، ادلب، دمشق  ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی تبغ در غرب الرقه به عملیات نظامی خود ادامه می دهد و طی آن مواضع گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است. خسارات سنگینی به تروریست ها وارد کرد. برابر این گزارش به نقل از العالم،ارتش در ریف دمشق نیز مواضع افراد مسلح را در برخی مناطق غوطه شرقی هدف قرار داد که در نتیجه آن، شمار زیادی از آنها کشته و زخمی شدند. عملیات نیروهای ارتش در غوطه دمشق همچنان ادامه دارد.علاوه براین، مواضع افراد مسلح در مزارع نشابیه نیز هدف قرار گرفته که طی آن شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند و زخمی شدند.

دانلود     این گزارش می افزاید: ارتش سوریه در غوطه غربی از نفوذ گروه های مسلح به یکی از پایگاه های نظامی، در کشتزارهای خان الشیخ جلوگیری کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند و شماری را نیز زخمی کرد. ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی عملیات ویژه ای در کشتزارهای غربی ادلب انجام داد و مواضع تروریست ها را در این منطقه هدف قرار داد و تعدادی از ساختمان های محل تجمع آنان را مورد حمله قرار داد. پیشروی در شمال الملیحه وکشف تونل های داعش ارتش سوریه با پیشروی در شمال الملیحه خساراتی به تروریست های داعش وارد و تعدادی از تونل های آنها را کشف کرد.
دانلود     بر اساس این گزارش، ارتش سوریه به پیشروی های خود در شمال منطقه الملیحه ادامه می دهد و موفق شده، برخی ساختمان ها از جمله یک کارخانه داروسازی و ساختمان های اطراف آن را به تصرف خود در آورد. ارتش سوریه مواضع افراد مسلح را در داخل این کارخانه هدف حمله قرار داد و یک تونل در آنجا کشف کرد که کارخانه را به مناطق اطراف متصل می کند.  ارتش همچنین تونل دیگری کشف کرد، که عدرا البلد را به دوما در ریف دمشق، متصل می کند و افراد مسلح از آن برای رفت و آمد و در امان ماندن از حملات ارتش سوریه استفاده می کردند. دیرالزور نیز شاهد درگیری های شدید بین اهالی البوکمال و عناصر مسلح تروریستی داعش بود.   اعتراف آمریکا با تاخیر چند ساله  به تروریست‌های خارجی سوریه یک فعال سوری گفت: دولت آمریکا، با تأخیری چند ساله، سرانجام اذعان کرد، دولت سوریه در حال جنگ با تروریست‌های خارجی (غیرسوری) در خاک این کشور است. براساس این گزارش میمی اللحام، فعال سوری در استرالیا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی پرسی تی وی افزود: یکی از مقامات آمریکایی که به شرط فاش نشدن هویتش، افشاگری کرده، گفت: بیش از صد شهروند آمریکایی به سوریه سفر کرده یا تلاش کرده‌اند، به این کشور بروند تا برضد دولت سوریه بجنگند.  پیشتر، رئیس اف بی آی نیزتأکید کرده بود: ریشه کن کردن تروریسم داخلی در آمریکا اولویت اصلی پلیس فدرال آمریکا است، زیرا شهروندان آمریکایی که تلاش دارند به شورشیان در سوریه بپیوندند، خطرات جدی امنیتی برای آمریکا دربر دارند. وی گفت: نفاق آمریکا که از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کند و سپس مدعی می‌شود که اولیت اصلی اف بی آی مقابله با تروریست‌هایی است که در داخل آمریکا پرورش یافته‌اند، کاملاً آشکار است. دولت سوریه بارها فهرست اسامی تروریست‌های غیرسوری را که در این کشور علیه دولت سوریه می‌جنگند، به سازمان ملل ارائه کرده است. البته این اولین اذعان رسمی دولت آمریکا به این مسئله است که دولت سوریه در حقیقت در حال نبرد با تروریست‌های خارجی است. ماری هارف، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، نیز اخیراً اعلام کرده است که حدود 12هزار تن از اتباع غیرسوری از50 کشور مختلف جهان، برای جنگ علیه دولت سوریه به این کشور رفته‌اند. واقعیت این است که سیاست خارجی آمریکا در سوریه، مستقیماً مسئول ایجاد چنین تهدیدات تروریستی شده است که هم اکنون آمریکا تلاش دارد با آن در خانه‌ی خود مقابله کند.
۱۹۱ هزار و ۳۶۹ نفر، قربانیان تروریسم در سوریه
یک مقام ارشد سازمان ملل با انتقاد از بی تحرکی جامعه جهانی در برابر بحران سوریه، شمار قربانیان فعالیت ها و حملات تروریست ها در این کشور را در طی سه سال و نیم گذشته، بیش از 191هزار نفر اعلام کرد.

بر اساس این  گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه از ژنو، ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل توقف و اهمال جامعه بین المللی را در قبال نزدیک به چهار سال بحران داخلی در سوریه مورد انتقاد قرار داد و گفت: در فاصله زمانی بین مارس 2011 تا آوریل سالجاری میلادی 191هزار و 369 نفر در وقایع سوریه کشته شدند و به واقع، شمار قربانیان می تواند بسیار بیش از این باشد.

سازمان ملل در حالی تازه ترین آمار قربانیان تروریسم در سوریه را اعلام کرد، که صرف نظر از حمایت های متنوع جبهه عربی- غربی از شکل گیری و ترویج تروریسم در این کشور، بسیاری از دولت های غربی به حضور اتباع خود در سوریه و همراهی با تروریست های موسوم به داعش اقرار دارند.

شبکه تلویزیونی یورونیوز به نقل از دولت انگلیس نیز اعلام کرد: طی دو سال گذشته 400 تا 500 انگلیسی راهی سوریه و سپس عراق شده اند.  

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن