تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799273920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا؛ رونمایی از ۴ محصول جدید وزارت دفاع با حضور رئیس‌جمهور/ اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار دهقان در نشست خبری مطرح کرد
فردا؛ رونمایی از ۴ محصول جدید وزارت دفاع با حضور رئیس‌جمهور/ اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم
وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که درباره دسترسی به اطلاعات دانشمندان دفاعی ما آیا قبول می‌کنید این اطلاعات به آژانس داده شود، گفت: بحث اطلاعات دانشمندان قبلا هم مطرح نبوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست و آن را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در نشست خبری که به مناسبت روز صنعت دفاعی و آغاز هفته دولت در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و سه وزیر شهید وزارت دفاع، ۱۰۰۰ شهید صنایع دفاعی و هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم آرمان شهدا را در اجرای فرامین و تدابیر امام راحل، رهبری معظم انقلاب دنبال کنیم و با مددگیری از ارواح طیبه شهدا و توکل به خداوند متعال به پیش برویم.  
 
سردار دهقان در پاسخ به این سوال که منابع خارجی مطرح کرده‌اند که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۶۰ سوال درباره شفاف سازی چاشنی‌های انفجاری داشته، آیا وزارت دفاع در این باره توضیحی دارد، گفت: آژانس در بررسی‌های خود مجموعه گزارش‌هایی را به شورای حکام می‌دهد و اما سوال جدیدی را مطرح نکرده و این موارد مربوط به سوالات قبلی است.  
 
وی افزود: درباره مسائلی اخیرا خواسته شده که جمهوری اسلامی ایران نیز به این سوالات پاسخ داده و ابهام جدیدی را مطرح نکردند که ایران بخواهد پاسخ دهد.  
 
سردار دهقان در پاسخ به این سوال که درباره دسترسی به اطلاعات دانشمندان دفاعی ما آیا قبول می‌کنید این اطلاعات به خارجی‌ها داده شود اظهار داشت: بحث اطلاعات دانشمندان قبلا هم مطرح نبوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست و نه تنها آن را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد، بلکه دسترسی به آن را نیز نخواهند داشت.  
 
وزیر دفاع افزود: درباره دسترسی به تسلیحات هسته‌ای از پایه و مبنا اتهام ناروایی را نظام سلطه به جمهوری اسلامی ایران وارد کرده که در راستای اهداف شوم آن‌ها بوده و از اساس موضوعیت ندارد، لذا تبعات آن نیز پذیرفتنی نیست.  
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره خبر برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای دیدار ماموران آژانس از پارچین موافقت کرده، گفت: آژانس به دفعات از پارچین بازدید داشته و اقدام به نمونه برداری کرده و سندی دال بر اینکه فعالیتی صورت گرفته به دست نیاورده است و اصلا موضوعیت ندارد.  
 
وی افزود: نمونه‌هایی که قبلا وجود داشته متاسفانه براساس اتکای آژانس به اطلاعات دشمنان نظام ما و جریانات بی‌حیثیت مانند منافقین بوده که معمولا هم واقعیت نداشته اشت.  
 
وزیر دفاع تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف است و مامورین نظارتی آژانس نیز در همه مراکز هسته‌ای حضور دارند، دلیلی ندارد که آژانس به اطلاعات منافقین توجه کنند و این غیر طبیعی است که کسانی بدون سند براساس اظهارات منافقین اقدام کنند.  
 
وی گفت: قبلا آژانس از پارچین بازدید کرده و سوالاتی داشته و نمونه برداری انجام داده، لذا هیچ دلیلی برای اینکه اجازه دسترسی مجدد به آن‌ها داده شود، وجود ندارد و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند که در پارچین فعالیتی صورت نپذیرفته است.  
 
سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری درباره تجهیز و فروش تجهیزات به ارتش لبنان اظهار داشت: ما قراردادهای مشترکی با کشور‌ها داریم و درباره لبنان هم در زمانی که بخواهند آمادگی انجام آن را داریم.  
 
وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که با توجه به تاکید دکتر روحانی مبنی بر اینکه ایران لنگرگاه ثبات در منطقه است وزارت دفاع چه اقداماتی در این رابطه انجام داده، گفت: درباره موفقیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه باید بگوییم که ایران دارای موقعیت جغرافیایی ژئواستراتژیک است و نظام باثبات سیاسی پایدار و الگویی برای سایر کشور‌ها و جهانیان در این سی و چند سال به نمایش گذاشته است.  
 
وی افزود: این وضعیت نظام و جایگاه و موقعیت مهم جغرافیایی، طمع سردمدارانی که بدنبال سلطه بر منطقه و جهان بوده‌اند را سبب شده است.  
 
سردار دهقان تصریح کرد: در سال‌های گذشته حضور نیروهای بیگانه در خلیج فارس برای تامین اهداف خود در حاشیه کشورهای خلیج فارس بزرگ‌ترین عامل بی‌ثباتی در منطقه بوده و یقینا ایران لنگرگاه ثبات در این منطقه است.  
 
وزیر دفاع گفت: با توجه به موقعیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که در منطقه حضور بیگانگان وجود داشته و کشورهای منطقه تابع سیاست‌های مداخله گرانه آن‌ها باشند، نوعی از عدم تعامل وجود دارد.  
 
وی افزود: آنچه برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، امنیت و آرامش منطقه است تا کشورهای منطقه بتوانند توسعه پایدار را دنبال کنند.

سردار دهقان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به سران کشورهای منطقه توجه داده که این مسیر مورد خواست ملت‌های آن‌ها نیست و مورد رضایت نظام سلطه آن است.  
 
وی افزود: ما این پیام صلح را به همه کشورهای منطقه داده‌ایم که کشور و مت ما هیچگاه بدنبال مشکل سازی یا مداخله در کشورهای همسایه نبوده و از یک طرف بدنبال همکاری‌ها و از یک جنبه به دنبال استقرار صلح و آرامش بوده و با عوامل بی‌ثباتی در منطقه مقابله کرده است.  
 
وزیر دفاع اظهار داشت: این سیاست پایداری است و منافع کشورهای منطقه در همزیستی کاملا صلح آمیز و پیگیری اهداف مشترک تاریخی، همسایگی و اعتقادی است و اینکه مسیر توسعه را طی کنند و رفاه و امنیت را برای ملت‌های خود به ارمغان بیاورند.  
 
سردار دهقان در پاسخ به سوالی درباره تحرکات اخیر گروه تروریستی داعش در عراق گفت: پدیده شوم داعش در عراق، عینی شدن توطئه‌های رژیم صهیونیستی در ایجاد اختلاف و توسعه ناامنی و انتقال جنگ بین تمدنی دوران جنگ سرد به جنگ درون تمدنی دنیای اسلام است، لذا گروه تکفیری_ صهیونیستی داعش برای امنیت اسرائیل و منافع نظام سلطه ایجاد شده و مزدور آن‌ها هستند.  
 
وی افزود: این گروه تروریستی با هرنوع سلاح در دسترس اقدامات ضد بشری غیر قابل تصور علیه مردم مسلمان عراق و سوریه انجام می‌دهد و کسانی که دیروز آن‌ها را هدایت و حمایت می‌کردند، امروز طور دیگری درباره آن‌ها سخن می‌گویند.  
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران این پدیده شوم را عامل بی‌ثباتی منطقه و جهان اعلام کرده، آمریکایی‌ها نیز به این سخن رسیده‌اند و حتی اعلام کرده‌اند که هسته‌های خاموش داعش در خود آمریکا قرار دارد که می‌تواند منافع آمریکا را مورد هجمه قرار دهد.

این خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن