تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803688996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنوني زاده:منافي40دقيقه براي پرسپوليس بازي کرده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فنوني زاده:منافي40دقيقه براي پرسپوليس بازي کرده
محمد پنجعلي سرپرست پرسپوليس طي اظهارنظري انتقاد نرمي از پيشکسوتان باشگاه کرده و مدعي شده پيشکسوت واقعي به جاي مصاحبه کردن کمک مي‌ کند. اظهارنظري که باعث واکنش برخي از هم تيمي هاي سابق او شد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی فنونی زاده مدافع میانی سابق پرسپولیس و همبازی محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ورزش سه گفت: من احترام خاصی برای محمد آقا قائلم او کاپیتان من بوده و سال ها کنار او بازی کرده ام. از صمیم قلب اعتقاد دارم که جایگاه اصلی او بسیار بالاتر از سرپرستی است، اما باید اعلام کنم که حرف های ما حرف های دل هواداران است که در کوی و برزن در اتوبوس و مترو ما را می‌ بینند و از ما می‌ خواهند تا به این وضعیت پایان دهیم. در حالی که ما اصلا دستمان به آقای دایی نمی‌ رسد که بخواهیم با او صحبت کنیم.

فنونی زاده افزود: ماشاالله تمرینات پرسپولیس که همیشه پشت درهای بسته است، من نمی‌ دانم کدام سیستم و کدام تاکتیک از دید مردم پنهان می‌ شود، مگر غیر از این است که سیستم و نوع بازی پرسپولیس را همه عالم و آدم می‌ دانند می‌ دانند و می‌ شناسند. وقتی که پرسپولیس بد بازی می‌ کند من پیشکسوت باید چکار کنم؟

شماره 4 سابق پرسپولیس ادامه داد: به خدا ما با بردهای پرسپولیس می‌ خندیم و با شکست هایش اشک می‌ ریزیم، این تیم متعلق به کسی نیست که دورش حصار بچینند، این تیم متعلق به مردم و پیشکسوتان است. پس اگر من پیشکسوت حرفی می‌ زنم کسی موضع نگیرد.

جواد منافی چندی پیش طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که حتی مربیان تیم های پایه پرسپولیس هم از ما انتقاد می‌ کنند که به نظر می‌ رسید منظورش مرتضی فنونی زاده است، فنونی زاده در واکنش به این ادعای منافی می‌ گوید: عذرخواهی می‌ کنم اما آقای منافی در اندازه هایی نیست که در مورد من صحبت کند. به غیر از خود محمد پنجعلی که سرآمد تمام آنهاست، کل کادرفنی پرسپولیس یک فصل در این تیم بازی نکره اند. جواد منافی کلا 40 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است و بعد هم مصدوم شد. فروزانی و غلامپور که پیشکسوت پرسپولیس اند، محمد دایی نمی‌ دانم فوتبالیست بوده یا نه؟ می‌ ماند علی دایی با 2 فصل بازی و افشین پیروانی که چند روزی است به این اضافه شده است. پس اگر کسی می‌ خواهد در مورد من فنونی زاده صحبت کند بهتر است محمد پنجعلی باشد نه جواد منافی.

فنونی زاده در پایان گفت: باز هم می‌گویم اگر انتقادی می‌ کنیم حرف مردم است. اگر من پیشکسوت حق نداشته باشم از تیمم انتقاد کنم نمی‌ دانم چه کسی این حق را دارد؟ حرف حق را مایلی‌کهن می‌ زند که دائم هم او را تخطئه می‌ کنند. این یک واقعیت واضح در فوتبال است. پرسپولیس هم فصل قبل ابراز کار داشت و هم این فصل بازیکنان خوبی دارد. پس اگر نتیجه نمی‌ گیرد به خاطر ضعف و توانایی ها و در راس علی دایی است.


جواد منافي (مربي)مرتضي فنوني زاده محمد پنجعليپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/01 11:55  تعداد بازدید: 2,212





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن