تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801180430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رودسر: خبرنگاران روحیه پرسشگری را در جامعه ترویج کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رودسر: خبرنگاران روحیه پرسشگری را در جامعه ترویج کنند رشت - ایرنا - امام جمعه رودسر با مهم خواندن نقش و جایگاه رسانه ها در روشنگری، آگاهی بخشی و رشد افکار عمومی از آنان خواست بیش از هر زمان دیگر روحیه پرسشگری و تحمل انتقاد را در جامعه به خوبی ترویج و نهادینه کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدعلی دستجردیˈ عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه معتقدم بین اصحاب رسانه این شهرستان این روحیه به طور کامل نمایان است، افزود: این ارزش کار شما را به خوبی به اثبات می رساند که در جهت مطالبات و خواسته های مردم قضایا را پیگیری و به یک نقطه مطلوب سوق می دهید.
وی اظهار کرد: بی تردید این روحیه مطالبه گری از مسئولان باعث اعتماد بیشتر مردم از خبرنگاران می شود و انتظار است این روحیه را با درک و احترام متقابل به خوبی به جلو ببرید.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به ضرورت احداث مصلی نماز جمعه در شهر رودسر آن را حق مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان دانست و بیان داشت: در زمان حاضر 3500متر مربع زمین برای همین منظور از سوی شورا و شهرداری رودسر در کمربندی این شهر پیش بینی شده اما میزان نیاز برای احداث این مصلی به 10هزار متر مربع زمین است .
حجت الاسلام دستجردی اضافه کرد: در صورت تحقق این مقدار زمین، اعتبار ساخت این مصلی از محل مشارکت های مردمی و دفتر مقام معظم رهبری تامین خواهد شد .
به گفته وی، برای تامین زمین مورد نیاز با خیرین منطقه نیز مذاکراتی به عمل آمده است که پس از حصول به نتیجه شرایط برای تحقق ساخت مصلی فراهم خواهد شد.
امام جمعه شهرستان رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم جدی مسئولان برای احداث سایت نفت و گاز سردار جنگل در این منطقه ابراز امیدواری کرد با تحقق این امر زمینه اشتغال جوانان در این پروژه بزرگ فراهم شود.
وی همچنین در مورد سد مخزنی پلرود نیز گفت: برای این پروژه نیز در سالجاری اعتبارخوبی منظور شده است.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
7290/603



26/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن