تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798927487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان: متدینین باید در جامعه عزیز و اهل گناه سرافکنده باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اصفهان: متدینین باید در جامعه عزیز و اهل گناه سرافکنده باشند اصفهان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر نقش توجه به فرهنگ دینی در تمدن سازی، گفت: جامعه اسلامی باید به گونه ای باشد که متدینین عزیز و مخالفان دین و اهل گناه سرافکنده باشند.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به فرازهایی از دعای افتتاح اشاره کرد و گفت: بهترین کادر حتی در زمان ظهور حضرت حجت (عج) مبلغان و هادیان به سمت دین هستند.
وی گفت: یکی از نهادهای هدایتگر در جامعه امروز ما سازمان تبلیغات اسلامی است که در سال 60 تاسیس شد و همواره در خط مستقیم الهی حرکت کرده است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به رفت و آمد دولتهای مختلف افزود: خوشبختانه مسیر سازمان در این رفت و آمدها تغییر نکرده و به دنبال ترویج فرهنگ دینی بوده است.
وی وحدت و انسجام بخشی به فعالیت های هیات های مذهبی و جلوگیری از فعالیت افراد مخل در این هیاتها را یکی از اقدامات ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.
وی به اقدامات حجت الاسلام بهشتی نژاد در سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ایشان در این بخش با متانت و احترام، اقدامات ارزشمندی در انسجام بخشی به هیات های مذهبی داشته اند.
امام جمعه اصفهان با ابراز تاسف از تودیع حجت الاسلام بهشتی نژاد افزود: امیدواریم با شور و نشاط و جوان بودن حجت الاسلام فقیهی این سازمان پویاتر از گذشته اقدامات را دنبال کند.
وی با اشاره به فعالیت 21 دفتر اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: متاسفانه سازمان کمبودهایی هم از نظر فضا دارد که از جمله آن اجاره ای بودن و نامناسب بودن برخی از این دفاتر است.
آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: در جامعه ما وقتی نوبت به حوزه و روحانیت می رسد بسیار کم کاری می شود و بودجه ای برای آن پرداخت نمی شود.
وی با انتقاد از صرف بودجه فرهنگی در برخی مراکز غیر فرهنگی اظهار کرد: فعالیت فرهنگی باید فکر انسان را رشد دهد ولی صرف بودجه فرهنگی در زمینه هایی که رشد غیر فکری می شود مناسب نیست.
حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی با 22 سال سابقه فعالیت از بدو شکل گیری سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان در این سمت فعالیت کرده است.
همچنین حجت الاسلام سید محمود فقیهی که به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی شد قبلا به عنوان مدیر اوقاف اصفهان و رییس امور ایثارگران دانشگاه فعالیت کرده است.
7134/پ/ 607



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن