تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خوشاب: خبرنگاران روحیه پاسخگویی را تقویت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خوشاب: خبرنگاران روحیه پاسخگویی را تقویت می کنند سبزوار - ایرنا - امام جمعه خوشاب گفت: خبرنگاران با انعکاس مشکلات و موانع موجود در جامعه، روحیه پاسخگویی را در مسوولان تقویت می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صاحبیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در حقیقت خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و انعکاس مشکلات جامعه زمینه رفع سریعتر موانع را توسط مسوولان فراهم می کنند.
وی با اشاره به نامگذاری 17 امرداد ماه روز شهادت ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان ˈروز خبرنگارˈ گفت: این روز در حقیقت یادآور اراده بزرگمردان و زنانی است که پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند.
او ادامه داد: خبرنگاران چراغ روشن راه جامعه خویش گشته اند و همواره برای رشد و پیشرفت جامعه تلاش می کنند.
امام جمعه خوشاب رسالت اصحاب رسانه را انتقال دیدگاهها، برنامه ها و خط مشیهای دولت به مردم و دیدگاههای مردم به دولت عنوان و بیان کرد: خبرنگار باید رسالت خود را بیشتر از یک کار و حرفه تلقی کند زیرا خبرنگاری علاوه بر کار و مسوولیت یک فن، حرفه و هنر است.
حجت الاسلام صاحبی تعهد، بصیرت، انتقاد منصفانه و بیان حقایق را از ویژگیهای خبرنگاران در تحقق رسالت خبرنگاری عنوان کرد و افزود: این خبرنگاران می توانند پا به عرصه مبارزه با جنگ نرم و توطئه های دشمنان بگذارند.
وی همچنین با اشاره به مشکلات خبرنگاران به عنوان صاحبان مشاغل سخت از جمله عدم امنیت شغلی و بیمه ابراز امیدواری کرد روز خبرنگار بهانه ای باشد برای اینکه مسوولان به این قشر فرهیخته توجه بیشتری داشته و به رفع مشکلات آنان همت گمارند.
ˈسلطان آبادˈ مرکز شهرستان خوشاب در فصله 180 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
7495/7499/660



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن