تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاه تامین آب فضای سبز ورامین پلمپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چاه تامین آب فضای سبز ورامین پلمپ شد تهران بزرگ – ایرنا – شهردار ورامین گفت : چاه تامین آب فضای سبز شهرداری ورامین توسط امور آب جنوب شرق تهران پلمپ شد و این امر مشکلات عدیده ای را برای آبیاری فضای سبز شهر به وجود آورده است .


علی حیدریان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این چاه آب در منطقه کارخانه قند قرار دارد که با توافق صورت گرفته از آن جهت آبیاری فضای سبز بخش عظیمی از ورامین استفاده می شد.
وی افزود : سیستم آبیاری فضای سبز ورامین از سیستم های نوین برخوردار نمی باشد و مجبوریم که برای آبیاری آن از خودروهای حمل آب موجود استفاده کنیم .
وی گفت: برای این مهم از2 چاه آب واقع در جنب مسجد جامع و کارخانه قند استفاده می گردد که با بسته شدن چاه کارخانه قند بار اصلی بر دوش چاه آب مسجد جامع است که این امر زمان زیادی را از تانکر ها جهت آبگیری هدر می دهد.
حیدریان اظهار داشت :هم اکنون آبیاری فضای سبز شهر با مشکل مواجه شده و با توجه به گرمای شدید هوا آسیب شدیدی به این فضا وارد می شود.
وی گفت :بهتر بود که امور آب جنوب شرق تهران پیش از پلمب این چاه ، تذکرات لازم را به شهرداری می داد تا در صورت نیاز به اخذ مجوز و یا پرداخت بدهی این اقدام صورت می گرفت.
مدیر امور آب جنوب شرق تهران نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از اقدام قانونی امور آب ، اخطارهای لازم به شهرداری جهت تعیین تکلیف این چاه به شهرداری ورامین ارسال شده بود که توجهی به این اخطارها از سوی شهرداری صورت نگرفت .
وحیدمرادی نسب اظهار داشت: از نظر امور آب ، مالک این چاه کارخانه قند است و توافق داخلی میان شهرداری و کارخانه قند سبب انتقال حق بهره برداری از آب را به شهرداری نمی دهد.
وی افزود : شهرداری باید با توجه به اخطارهای صورت گرفته نسبت به تعیین تکلیف این چاه اقدام می کرد تا مشکلی برای فضای سبز شهر به وجود نیاید .
وی تأکید کرد : وظیفه قانونی امور آب مقابله با چاه های غیر مجاز و پلمب آنان جهت رفع مشکل کم آبی است و با توجه به کاهش نزولات جوی و مشکلاتی که می توان در زمینه تأمین آب شرب مردم متصور شد، این اداره با هرنوع چاه غیر مجاز و فاقد پروانه برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می کند.
مرادی نسب افزود :هم اکنون شهرداری ورامین یک حلقه چاه واقع در میدان امام در اختیار دارد که می تواند 40 لیتر درثانیه آب از آن استحصال کند که با پیگیری وضعیت این چاه می تواند نیاز آب فضای سبز خود را برآورده نماید.
تهرام564/7254



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن