تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820395704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام زمان(عج) در کلام شهدا(6)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام زمان(عج) در کلام شهدا(6) تهران - ایرنا - شهدا در اندیشه بلند و تابناک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تا جاییکه حضرت امام خمینی(ره) آنان را شمع محفل بشریت توصیف کردند.


هجوم ارتش بعثی به خاک ایران، عرصه متفاوتی را در قیاس به سایر عرصه های نبرد گشود، عرصه ای که نه با «حمله»، بلکه با دفاع جانانه جوانان کشور، پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کرد.
اما این پیروزی جاودان، ثمره خون شهیدانی است که هر یک با لبیک گویی به ولی فقیه زمان و پیرمراد خود، راهی جبهه ها شدند تا نهال طیبه انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به بلوغ برسانند.
شهدا در صحیفه شریف تاریخ دفاع مقدس، هریک برگ زرینی هستند، از این رو، خوانش گفته ها، اندیشه و نگرش شهدا و نیز انتقال آنها به نسل جدید می تواند چراغ راهی برای آیندگان باشد.
نشر شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه 15 جلدی را با عنوان «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» منتشر کرده و گروه اجتماعی ایرنا با رجوع به این کتاب و به تاسی از توصیف امام خمینی(ره) از شهدا مبنی بر اینکه «شهدا شمع محفل بشریتند»، به بازنشر گفته ها و اندیشه های زلال آنان پرداخته است.
باشد که با مطالعه آنها، از باده پر از معرفتی که شهدا سرکشیدند، ذره ای نصیب تشنگان رهپو شود:

** شهید حسن بادپا
- امیدوارم که این چند قطره خونم برای بسط و گسترش انقلاب و باروری اسلام مورد پذیرش امام زمان، آقا ولی عصر (عج) و نائب بر حقش، امام خمینی عزیز قرار گیرد.

** شهید الیاس بادگیو
- با عرض سلام به ساحت مقدس ولی عصر امام زمان (عج) و درود بر منجی انسانیت، از خدای مهربان می خواهم از عمر من بکاهد و به عمر پربرکت او بیفزاید.

** شهید حسین بادنیده
- کوچولوی عزیزم! مامان را اذیت نکن و در زندگی او را یاری کن تا ان شاء الله هر دوی شما را در بهشت ملاقات کنم. وقتی بزرگ شدی و به مدرسه رفتی درست را خوب بخوان و وقتی بزرگتر شدی، همسر طلبه اختیار کن و فرزندانی شایسته به مانند سربازان امام زمان (عج) تربیت کن و بابایت را هم دعا کن.

** شهید امیرحسین بادی
- ای مردم، شما را به پیروی از امام خمینی(ره) و اطاعت بی چون و چرا از راهش که همانا راه امام زمان (عج) است، توصیه می کنم.

** شهید تیمور بارانی بیرانوند
خداوندا، به بزرگواری و لطف و کرمت قسم انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) متصل بفرما... من در حالی دارم این وصیت نامه را می نویسم که گلوله های خمپاره بر سر من و همرزمانم می بارد و وصیت من این است که اول خدا عنایت فرماید تا وجود تمام کفار را به یاری امام زمان (عج) و فرمانده و رهبرمان از روی جهان پاک کنیم و در این راه شهادت افتخار ماست.

** شهید حسین باروتی
- ای مادر، در مرگ من هرگز اشک نریز و ناراحت مباش و افتخار کن که یک سرباز به جبهه فرستادی و یک سرباز شهید به دیگر سربازان شهید امام زمان(عج) اضافه کردی.

** شهید حسین بازدار
- آمدم تا بتوانم دین خود را نسبت به اسلام و قرآن و مکتبم ادا نمایم و قلب امام زمان (عج) را از خود خشنود نموده باشم تا من نیز در پیروزی نقشی داشته باشم و یا در این راه مقدس خون خود را نثار کنم.

** شهید اسماعیل بازگشت دیوشلی
- به امید پیروزی حق علیه باطل. خداوندا، از عمر ما بکاه و به عمر امام زمان (عج) اضافه بفرما - پیروزی اسلام را بر دشمن نزدیک بفرما - خداوندا! ظهور امام زمان (عج) نزدیک بفرما.

** شهید حسین علی باقرپور
- با سلام خدمت حضرت مهدی، امام زمان (عج) فرمانده اصلی عملیات رزمندگان اسلام.

** شهید جعفر باقرپورنیاری
- مادر، یادت باشد «شهیدان زنده اند اللـه اکبر». بله مادرم تو سربازی شهید دادی که فرمانده اش امام زمان (عج) است و نائبش خمینی، روح خدا.

** شهید حجت اللـه باقری آبچوئیه
- این یاران حسین (ع) وقت شهادت کسی را هم بر بالین خود ندارند، اما نه؟ امام عصر(عج) بر بالای خاکریزها در انتظار آنهاست.

** شهید اکبر باقریان
- بسیج،... شماها سربازان امام هستید، شماها سربازان امام زمان (عج) هستید و سعی کنید در کوچه و محل با اخلاق اسلامی افراد را به خود جذب کنید.

** شهید حسن باقری خوزانی
- و ادامه راه شهدا در این است که نگذاریم امام تنها بماند و نگذاریم افرادی به تضعیف یاران باوفای امام بپردازند که تضعیف اینها تضعیف امام و تضعیف امام، تضعیف امام زمان (عج) و رسول اکرم (ص) است.

** شهید احمد باقلاچیان
- ما فرماندهی داریم که همیشه به کمک ماست و آن ولی عصر، امام زمان، مهدی (عج) است.

** شهید اصغر باوفا
- دل هایتان را بیشتر خالص کنید تا فرج امام زمان (عج)، نزدیک تر شود و کسانی که خالص نیستند به هر طریق که شده به راه راست هدایت کنید.

** شهید حسین بتوهایی
- به دعای توسل و کمیل علاقه زیادی دارم و تداوم در خواندن دعای امام زمان (عج) دارم و آیه الکرسی را نیز زمزمه می کنم.

** شهید حبیب اللـه بخشی
- ما اهل کوفه نیستیم که امام حسین (ع) را تنها بگذاریم. ما دست از او که نماینده بر حق امام زمان (عج) است، نمی کشیم و اگر دست از امام برداریم خدا و امام زمان (عج) ما را به عذاب الهی گرفتار خواهد کرد.

** شهید حسین بخشی فردویی
- روح شهیدان ناظر بر اعمال ماست آنان هم منتظر پیروزی ما هستند که آیا اسلحه بر زمین افتاده ما بر دست کدامین یک از سربازان واقعی امام زمان(عج) قرار گرفته که سرب های آتشین آن را بر سینه دشمنان فرود آورد؟

** شهید حسن بدیع زاده
- جبهه ای که فرمانده اش امام زمان(عج) باشد، نیاز به ما ندارند ولی ما به جبهه نیاز داریم.

** شهید جمشید براتپور قهفرخی
- خداوندا، خشنودی حضرت صاحب الامر، امام زمان (عج) را از پیشگاه با عظمتت، می خواهم.

** شهید امین رضا برجی
- با درود و سلام به دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امیر شیعیان و مستضعفان جهان؛ امام زمان(عج).

** شهید بهنام برزگر جعفری
- من از نظر شما شاید یک رزمنده به حساب می آمدم، اما ما کاری نمی کردیم بلکه امدادهای غیبی امام زمان (عج) به ما کمک می کرد.

** شهید حسین برزگر حیدری
- سپاس خداوندی را که ما را از لشکریان امام زمان(عج) قرار داد.

** شهید اسدالله برزگر خانقاه
- ای جنگجویان فداکار که بی شک مورد لطف خداوند و امام زمان (عج) هستید! غرش توپ شما و رگبار گلوله هایتان نه تنها مسیر تاریخ امروز را، بلکه مسیر تاریخ فردای جهان را نیز معین می نماید و به رزم خود تا برافراشتن پرچم و بانگ «لا اله الا الله» بر فراز کاخ های ظلم و ستم فرعونیان (کرملین و سفید) زمان ادامه دهید.

** شهید ابراهیم برمکی
- از شما انتظار دارم که به خاطر خدا در دعاهای روح بخش کمیل و دیگر ادعیه شرکت جویید و برای نصر و پیروزی سپاه اسلام دعا کنید. برای ظهور امام زمان (عج)، برای طولانی شدن عمر امام دعا کنید.

** شهید اسفندیار بزرگ زاده
- بار خدایا، تو جانم را دادی و جانم را خواهی گرفت. مرا در آن صراطی گذار که هیچ گاه در لحظه جان دادن جز تو و مهدی موعود (عج) و سرور آزادگان، حضرت اباعبداللـه الحسین(ع) و اهل بیتش کس دیگر نباشد.

** شهید پیمان بزرگ زاده فهادان
- با سلام و درودی گرم و از اعماق وجودم به خانواده های معظم شهدا، این پرورش دهنده سربازان امام زمان (عج) و رهایی بخش کربلا و قدس که در نهایت اخلاص و گذشت مهم ترین سرمایه های خود را در راه اسلام فدا کردند و در نهایت با سلام و عرض اراداتی خالصانه به ملت غیور، شرافتمند و این امت فداکار و یکپارچه، سربازان امام زمان (عج).

** شهید حبیب الله بشارت راد
- مادر جان، ... برای شهدای اسلام دعا کن و اگر گریه هم خواستی برایم بکنی، نکن، بلکه گریه برای پیروزی اسلام و طول عمر هرچه بیشتر امام و رهبر عزیزمان، آقا خمینی بکن و گریه برای هرچه زودتر ظهور مهدی، امام زمان(عج) بکن و به خدا تکیه بزن و از این ناکثینی که مانع رشد اسلام و پیروزی اسلام هستند، فاصله بگیر.

** شهید حسین بشری
- همگام با امام و خط ولایت پیش رویم تا اینکه ان شاء اللـه این انقلاب را به نحو احسن به صاحب اصلی آن یعنی آقا امام زمان(عج) بسپاریم؛ چون هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد دشمن حیله جدیدی برای شکست و از بین بردن آن پیش می کشد تا اینکه این انقلاب به دیگر ممالک دنیا سرایت نکند.

** شهید پرویز بقایی
- اگر شهادت برایم نصیب شد و اگر جنازه ام به دستتان رسید، بگذارید در روز جمعه، صبح دعای ندبه ای بخوانید و برای ظهور آقا امام زمان(عج)، «مهدی مهدی» بگویید.

** شهید امیرعلی بکایی
- پیام من به ملت این است که در راه اسلام جهاد کرده و بروند به جنگ صدام، به جنگ آمریکا، به جنگ ابرقدرت ها، چرا که خداوند و امام زمان (عج) پشتیبان این ملت ستمدیده هستند.

** شهید اکبر بکرانی بالائی
- امام و تمام رزمندگان اسلام را دعا کنید و یار و یاور آنها باشید تا راه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) باز و آماده کنیم.

** شهید حسین بلاتیان
- شهادت می دهم که حضرت ولی عصر، فرمانده اعظم رزمندگان اسلام، امام زمان (عج) به امر پروردگار از نظر پنهان و روزی به امر پروردگار از پس ابر غیبت طلوع کرده و جهان پر از ظلم و بیداد را با بیرق اسلام به جهان عدل و داد تبدیل می نماید.

** شهید حسینقلی بلاغی اینانلو
- ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فراگرفته است. ما باید خون بدهیم و شهید بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی (عج) پیروز شود.

** شهید جهانگیر بلداجی
- باشد که فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که بتوانند راه شهیدانی که بوی عطرآگین خونشان بر وجب به وجب خاک خوزستان مشام انسان ها را نوازش می دهد ادامه دهنده راهشان باشد. خداوندا، ما را از آن سربازان واقعی حضرت امام زمان (عج) قرار بده.

** شهید ایوب بلوک
- خدایا، تو را شکر می کنم که به من لیاقت دادی تا سرباز امام زمان (عج) باشم و تو را هزاران بار شکر می کنم.

** شهید حسین بنادکوکی
- با سلام و درود خالصانه و بی پایان به بزرگ پرچمدار مکتب سرخ حسینی، آقا حجت ابن الحسن العسکری (عج ...

** شهید احمد بنازاده
- اگر ما در صحرای کربلا نبوده ایم که به امام حسین (ع) لبیک بگوییم، ولی به فرزند بزرگوار او، حجت ابن الحسن، امام زمان(عج) و نائب بر حقش، امام خمینی لبیک از جان و دل می گوییم.

** شهید حسین بندهی سرحدی
- با سلام خدمت شما پدر و مادر بزرگوارم. امید آن دارم که همواره صحیح و سالم و تحت توجهات و عنایات بقیه اللـه الاعظم، امام زمان (عج) زندگی را بگذرانید.

** شهید باقر بنکدار
- سلام بر امام زمان (عج) که حسین زمان را یاری نموده و از آن بیشتر و بیشتر پیروی می نماییم.
اجتمام(1)**س.ق** 1418 ** 1071



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن