تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803953931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سرپل ذهاب: شهدا برای حراست از ارزش های دینی افتخار آفرینی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سرپل ذهاب: شهدا برای حراست از ارزش های دینی افتخار آفرینی کردند قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شهدا برای حراست از ارزش های دینی و در راه دفاع از کیان اسلامی افتخار آفرینی کرده ، از جان ارزشمندشان گذشتند و حماسه ای جاودان آفریدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید صفدریˈ روز شنبه در مراسم یادواره زنان شهیده این شهرستان که با حضور جمعی از مسوولان محلی، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان برگزار شد، افزود: هر جامعه ای که مردان موفقی دارد بطور یقین دارای زنان موفقی نیز هست.
وی تصریح کرد: زنان ایران اسلامی الگوی همه زنان جهان هستند که علاوه بر ایثار آفرینی و انتخاب مسیر شهادت، با تربیت فرزندانی موفق توانسته اند کشورمان را در اوج عزت و افتخار قرار دهند.
صفدری اظهار کرد: شهادت مرگ در راه ارزش ها و بالاترین و مقدس ترین مرگ ها است و شهید به وصال پروردگار و لقای او دست می یابد و این بهترین اجر و پاداش برای شهادت است.
امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مضرات استفاده از ماهواره در خانواده ها گفت: ماهواره امروز به یک منبع فساد تبدیل شده و موجب فروپاشی و تزلزل بنیان خانواده ها می شود.
وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با هجمه های دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می طلبد هوشیار باشیم و با گرایش به معنویات، کانون خانواده را از هرگونه فروپاشی و انحطاط حفظ کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز در این آیین معنوی گفت: همه ما برای زنده نگاه داشتن یاد شهیدان باید کوشا باشیم تا اسلام و انقلاب را حفظ کنیم.
سرهنگ پاسدار ˈمسعود قنبریˈ از زنان شهیده هشت سال دفاع مقدس بعنوان الگوی عمل زنان جامعه اسلامی نام برد و افزود: در آن دوران زنان در پشت جبهه ها سنگرهایی برای پرستاری از رزمندگان مجروح ایجاد و هر چند اجباری برای حضور آنان نبود ولی با اختیار و افتخار در این سنگرها حضوری موثر داشتند.
وی تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی ما با توطئه و ترفند های بسیاری از سوی دشمنان مواجه است که باید بیاموزیم دچار غفلت و نا آگاهی نشویم و خود را از دسیسه های دشمن در امان بداریم.
قنبری با بیان اینکه شهدا با آگاهی و بصیرت پا در جبهه های حق علیه باطل نهادند و با اختیار و علاقه شهادت را برگزیدند، یادآور شد: در برهه کنونی دشمن با استفاده از ماهواره و شبکه های ماهواره ای سعی در تزلزل ایمان مسلمانان دارد.
به گفته وی، همه ما مقلد مراجع تقلید هستیم و از رهبر خویش پیروی می کنیم پس به این فرموده معظم له که ˈماهواره حرام است و استفاده از آن گناه محسوب می شودˈ، باید توجه کرده و از گناه و حرام دوری جوییم.
سرهنگ قنبری اضافه کرد: بسیجیان امروز باید در بصیرت اندیشی و بصیرت بخشی به دیگران قدم بر دارند و راه و منش شهدا را فراموش نکرده و با امر به معروف و نهی از منکر، معضلات و عواقب خطرناک استفاده از ماهواره را به اقشار مختلف بازگو کنند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد، این شهرستان در دوران دفاع مقدس 804 شهید تقدیم انقلاب کرده که 148 نفر آنان، زنان شهیده هستند.
7399/712



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن