تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799451657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد لاریجانی: دنیا به زودی متوجه توخالی بودن شعارهای حقوق بشری غرب خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جواد لاریجانی: دنیا به زودی متوجه توخالی بودن شعارهای حقوق بشری غرب خواهد شد بین الملل > آمریکا - دبیر ستاد حقوق بشر در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران، ضمن تعامل جدی در زمینه حقوق بشر با جهان به طور مستدل و صریح از مواضع و اصول و ارزش های خود دفاع می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر دکتر محمدجواد لاریجانی در این همایش که به ریاست دکتر ظریف وزیر امور خارجه تشکیل شده بود، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور تجربه ای موفق در ابتناء یک نظام سیاسی و مدنی بر پایه عقلانیت اسلامی موضوعی دردناک برای غربی ها بود گفت: آنها از همان روزهای اول در فکر مهار این تجربه که با منافع آنها سازگار نبود برآمدند.

لاریجانی با بیان اینکه غربی ها روش های مختلفی را برای مهار جمهوری اسلامی ایران امتحان کرده و به کار گرفته اند گفت: یکی از اصلی ترین ابزارهای آنها برای این تجربه انگ حقوق بشری زدن به جمهوری اسلامی ایران است و ما باید در این خصوص و برای این برنامه غربی ها استراتژی معین و مشخصی داشته باشیم.

جواد لاریجانی در تشریح استراتژی نظام در زمینه حقوق بشر گفت: امروز حقوق بشر به طور واضح به ابزار فشار برخی از کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و یکی از پایه های اصلی استراتژی ما در این زمینه است که از هر فرصتی در مجامع بین المللی برای دفاع مستدل و صریح از مواضع، اصول و ارزش های خود استفاده خواهیم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: استراتژی دیگر ما تعامل جدی در زمینه حقوق بشر با جهان است و جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته به خوبی نشان داده است برغم اعتراضات و انتقادات جدی که به سوء استفاده برخی از کشورهای غربی از ساختارها و مکانیزم های بین المللی حقوق بشر دارد، هیچگاه همکاری و تعامل مثبت را کنار نگذاشته است.

محمدجواد لاریجانی که در جمع رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور سخنرانی می کرد پایش مسائل حقوق بشری در داخل و خارج کشور را یکی دیگر از پایه های استراتژی کشور در این زمینه بر شمرد و گفت: در عین اینکه باید رفتارهای خود در زمینه حقوق بشر را در داخل پایش کنیم، پایش رفتارهای کشورهای مدعی حقوق بشر در خصوص ملت خود و سایر ملت ها نیز موضوع بسیار مهمی است. در حالیکه رسانه های غربی موارد تضییع حقوق بشر توسط کشورهای غربی و پیشرفته را منعکس نمی کنند ولی کوچکترین مسائل مربوط به جمهوری اسلامی را با حجم انبوه و با آب و تاب منعکس می کنند، باید در مورد هرگونه رفتار این کشورهای مدعی که بوی تجاوز به حقوق بشر از آن به مشام می رسد اقدام کنیم.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: متاسفانه ما در حالی انگ نقض حقوق بشر می خوریم که در واقع باید پرچمدار حقوق بشر در دنیا باشیم و این یکی از اصلی ترین استراتژی های نظام است.
لاریجانی افزود: دنیا به زودی متوجه توخالی بودن ادعاها و شعارهای کشورهای غربی درباره حقوق بشر خواهد شد و تا همین حالا هم متوجه آن شده است و در چنین فضا و شرایطی این ایران اسلامی است که باید با محوریت عقلانیت اسلامی پرچمدار حقوق بشر در جهان باشد.
4949



دوشنبه 20 مرداد 1393 - 20:37:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن