تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: توسعه روستایی در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اصفهان: توسعه روستایی در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است اصفهان-ایرنا، استاندار اصفهان توسعه روستاها را مقدمه توسعه کشوردانست و گفت: توسعه روستایی در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته است.


به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپوردر همایش مدیریت روستایی افزود: باید برای این منظور برنامه ای مدون تدوین کرد.
وی توسعه کشور را منوط به توسعه روستاها دانست و تأکید کرد: برای توسعه روستاها باید وارد حوزه اجرایی و عمل شویم و هر چه سریع تر برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
استاندار اصفهان افزود: توسعه روستایی یک مقوله ملی است و باید همه مسوولان دست به دست هم دهند تا برنامه ای مدون برای حرکت در این مسیر و رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب تدوین شود.
وی با مروری بر عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مطابق با فرمایش رییس جمهوری، دولت به تمام تعهدات و وعده های خود پایبند و وفادار است.
زرگرپور رعایت سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در حوزه سیاست خارجی، نرمش قهرمانانه در ارتباط با انرژی اتمی و روند مذاکرات، تأمین امنیت و آرامش کامل در کشور، حرکت اقتصادی در مسیر رسیدن به نرخ رکود و تورم تک رقمی و اجرای طرح تحول نظام سلامت را از جمله اقدامات صورت پذیرفته طی عمر یکساله دولت برشمرد.
وی تصریح کرد: در بخش تورم و رکود، تورم نقطه به نقطه از 45 درصد به کمتر از 15 درصد رسیده و نرخ تورم کلی نیز به کمتر از 35 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی همچنین برقراری ارتباط تنگاتنگ با دیگر کشورها و افزایش گردشگران خارجی در سه ماهه اول سال جاری را از جمله موفقیت های کسب شده عنوان کرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه وجود 1800 روستا و بیش از 810 دهیار مجموعه منسجمی از نظام مردمی را تشکیل داده است، عنوان کرد: ساکنان روستا مردمانی با فطرت پاک، خداجو، زحمت کش، مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور هستند.
وی خدمت کردن به چنین مردمانی را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: دهیاران باید شکرگزار این نعمت بوده و به صورت 24 ساعته و با سخت کوشی به این مردم خدمت کنند.
زرگرپور تصریح کرد: دهیاران باید جزو اولین کسانی باشند که مدیریت جهادی دارند و با برنامه ریزی مدون برای روستاها در راستای توسعه این بخش اقدام کنند.
8114/ 546



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن