تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803033129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: توجه دولت، چهارمحال و بختیاری را در آستانه تحولی بزرگ قرار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: توجه دولت، چهارمحال و بختیاری را در آستانه تحولی بزرگ قرار شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: این استان در سایه توجه دولت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است.


چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت های متعدد طبیعی و موقعیت مناسب از استانهای کمتر توسعه یافته کشور است که پیشتر به عنوان محور دامپروری شناخته می شد اما اکنون با آغاز توسعه صنعتی و توجه ویژه دولت، افقی روشن در مقابل روی این استان قرار دارد.
استاندار چهارمحال وبختیاری صبح چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای استفاده حداکثری از سفر رییس جمهوری به چهارمحال وبختیاری هشت ماه برنامه ریزی صورت گرفته و نشست مشترک نیز با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی برگزار شد.
ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ درمورد دستاوردهای پیش بینی شده برای این سفر نیز افزود: رونق اقتصادی و تحول در این بخش و فراهم شدن زیرساخت ها برای توسعه همه جانبه استان از محورهای سفر رییس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری است.
وی ادامه داد: در سفر هیات دولت به استان، بیشتر وزیران و معاونان وزرا که مسئولیت وزارتخانه های زیرساختی را برعهده دارند، در استان حضور می یابند.
سلیمانی دشتکی گفت: سفر رییس جمهوری به استان بهترین زمان برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به بخش خصوصی است و دولت تلاش می کند از توان این بخش برای تکمیل طرح های نیمه تمام استانی استفاده و برای افزایش فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه سازی شود.
وی تصریح کرد: هفته گذشته مسوولان استانی با بیش از یکصد سرمایه گذار عمده داخلی نشست مشترک داشتند که سرمایه گذاران برای حضور در استان اعلام آمادگی کرده اند.
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: فولاد چهارمحال وبختیاری 400هکتار زمین برای راه اندازی زنجیره فولاد در نظر گرفته است و سرمایه گذاران از این فرصت بزرگ بهره مند می شوند.
سلیمانی دشتکی یکی از مهمترین خواسته های مردم استان را تکمیل راه آهن دانست و اظهار داشت: با بهره برداری از راه آهن استان و اتصال آن به راه آهن خوزستان بیش از 400کیلومتر راه در کشور حذف و به همین میزان فلات مرکزی به جنوب نزدیک می شود.
وی ادامه داد: راه آهن چهارمحال وبختیاری می تواند بیش از 90 هزار میلیارد ریال برای کشور در بخش انرژی و 190هزار میلیارد ریال در بخش حمل ونقل صرفه جویی کند و در سفر هیات دولت به استان یکی از پروژه های اولویت دار، شتاب بخشی به احداث راه آهن است که برای اجرای آن باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی بهره گرفت.
سلیمانی تکمیل پروژه های زیرساختی نظیر پتروشیمی و فولاد و تکمیل محورهای ارتباطی چهارخطه را از دیگر پیشنهادات استان در سفر رییس جمهوری بیان کرد .
استاندار چهارمحال وبختیاری یادآور شد: در چهار سفر رییس جمهوری سابق به این استان یک هزار و 435پروژه مصوب شد که یکصد هزار و 700میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهره برداری از این پروژه ها نیاز است و بهره برداری از این طرح ها 50 سال طول می کشد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: 300 پروژه در سفرهای استانی دولت قبل در استان بهره برداری شد که به علت تعجیل در بهره برداری به طور کامل تکمیل نشده و اکنون تامین اعتبار برای تکمیل این طرح ها با مشکل روبرو است.
وی همچنین گفت: مردم استان می توانند با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) و تلفن 111 نظرات، پیشنهادات و خواسته های خود را با دولت در میان بگذارند.
استان چهارمحال وبختیاری امروز و فردا میزبان رییس جمهوری و هیات دولت است.
/558/7359/ 684



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن